Podwójny IC Golf MK2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Podwójny IC Golf MK2

Post autor: człek » sob lis 27, 2010 21:02

Z racji tego, że szkoda mi demontowć ori IC z mojego MK2 pomyślałem sobie, czy by nie można połączyć go z FMIC-em. Poniżej prowizoryczny rysunek.

Obrazek

Chciałbym przeczytać Wasze zdanie na ten temat, czy taki układ będzie wydajny, czy może wręcz przeciwnie. ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Podwójny IC Golf MK2

Post autor: italiano_83 » sob lis 27, 2010 21:18

Kuszące rozwiązanie, ale pamiętaj, że pozostawienie ori IC to dodatkowe zwiększenie pojemności układu, co może przełożyć się na wolniejszą reakcje na wciśnięcie gazu. Jeśli chodzi o wydajność, to pamiętaj, że to kompromis pomiędzy, wydajnością cieplną a pojemnością układu, co z tego że w dolocie będzie "zimno" kiedy turbo będzie potrzebować dużo czasu na reakcje. Dobrze "skrojony" i umieszczony FMIC w zupełności wystarczy.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Podwójny IC Golf MK2

Post autor: BENITO » sob lis 27, 2010 21:32

Nie warto, oryginalny IC jest zwrotny a nie przelotowy przez co stawia duży opór powietrzu z turbiny, poza tym podgrzeje ci powietrze z FMICA, więc jeśli zamierzasz bawić się w FMIC, to pozostaje ci wymontowanie oryginalnego osprzętu. Z pewnością zanjadą się ludzie którzy odkupią od ciebie to cudo bo to deficytowy towar.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Podwójny IC Golf MK2

Post autor: człek » sob lis 27, 2010 21:44

BENITO pisze:Nie warto, oryginalny IC jest zwrotny a nie przelotowy
można by założyć z g60



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Podwójny IC Golf MK2

Post autor: BENITO » sob lis 27, 2010 21:51

człek, i tak to nie ma sensu, powietrze w komorze silnika jest cieplejsze czy tego chcesz czy nie, lepiej zastosować wydajny FMIC i co najwyżej odizolować zimną rurę idącą z IC do kolektora jakimś bandażem albo termoflexem. Ależ ty jesteś uparty :panna:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Podwójny IC Golf MK2

Post autor: człek » sob lis 27, 2010 21:58

Ok, dobra, masz rację, powietrze będzie ogrzewane. Więc może takie rozwiązanie. IC z g60 jako "wstępne chłodzenie" przed fmic. Bardziej praktyczne? :chytry:

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz lis 28, 2010 00:39 przez człek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Podwójny IC Golf MK2

Post autor: BENITO » sob lis 27, 2010 22:04

A chce ci się robić tyle rur skoro wystarczy 1 duży Ic od mastera lub sprintera. Miało by to może jakiś sens gdybyś zmieniał suszarkę na większą , a tak to nadmiernie wydłużysz sobie dolot a przy małej suszarce to lag wzrośnie masakrycznie. Poza tym montując FMI musisz odwrócić kolanko od kolektora o 180 stopni, naplątałeś ostro z tymi rurami.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Podwójny IC Golf MK2

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 28, 2010 00:17

człek, widziałem taki projekt,ale w skrócie ujmę to tak-NIE KOMBINUJ,bo przekombinujesz.
Chłopaki dobrze Ci radzą-jeden,a konkretny FMIC i spokój :bigok:
Ja nie pchałbym się w takie dziwactwa,bo roboty kupa,a za chwilę totalna przeróbka :bajer:

P.S. Lepiej przyznaj się,że jak wielu,podoba Ci się wygląd ori IC pod maską i nie chcesz się go pozbywać... :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Podwójny IC Golf MK2

Post autor: człek » ndz lis 28, 2010 00:36

Michał_1977 pisze: P.S. Lepiej przyznaj się,że jak wielu,podoba Ci się wygląd ori IC pod maską i nie chcesz się go pozbywać... :grin:
To jest główny i jedyny powód dla którego nie chcę robić FMIC-a



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Podwójny IC Golf MK2

Post autor: tomogolf2 » ndz lis 28, 2010 10:17

człek pisze:To jest główny i jedyny powód dla którego nie chcę robić FMIC-a
tez kiedys mialem ten problem... ale postanowilem zdemontowac ori ic a załozyc fmic od mastera :bajer:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Podwójny IC Golf MK2

Post autor: anaba255 » sob gru 04, 2010 09:51

człek pisze:To jest główny i jedyny powód dla którego nie chcę robić FMIC-a
To go odłącz i zostaw jako atrapę :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości