Chip Tuning a trwałość

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Vivaldi_V1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sty 31, 2006 16:04
Lokalizacja: rawicz

Chip Tuning a trwałość

Post autor: Vivaldi_V1 » sob lut 11, 2006 21:34

Witam
Zamierzam kupić Golfa III 1.9 TDI lub GTD i tam myślałem o chiptuningu
I mam pytanie do was czy chiptuning zmniejsza trwałość silnika lub innych elemętów w samochodzie??????????????



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lut 11, 2006 22:39

Po pierwsze było
Po drugie TDI chipujesz, GTD podkrecasz srobokretem ;)
Po trzecie sa pewne zasady przy uzytkowaniu turbodiesla. Jezeli sie ich nie bedzie stosowalo to mozna zalatwic nawet seryjny silnik. Jezeli o auto bedzie sie dbalo (wymiany oleju, odpowiednie rozgrzewanie silnika przed ostrzejszą jazdą, chłodzenie przed zgaszeniem, dobre paliwo i.t.p) to rozsadny chiptuning/podkrecenie nie zaszkodzi :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz lut 12, 2006 01:02

Jedyne co zmniejsza trwałośc silnika to glupota kierownika i mechanika :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lut 12, 2006 01:11

Corvax pisze:Jedyne co zmniejsza trwałośc silnika to glupota kierownika i mechanika :P
heh, niezły rym ;) nic dodac, nic ujac ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » ndz lut 12, 2006 03:21

Mój 1Z ma CHIPa z 90ps na 110ps śmiga, aż miło i póki co jest cały i zdrowy :)
Leje mu pełny syntetyk i nic nie cieknie :bajer:
A przyśpiesza taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak :bigok:



Vivaldi_V1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sty 31, 2006 16:04
Lokalizacja: rawicz

Post autor: Vivaldi_V1 » ndz lut 12, 2006 09:37

NO OK a jakie mu lejecie paliwo zwykły olej napędowy czy coś w stylu Verva Itp.......



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » ndz lut 12, 2006 12:57

Jeśli chodzi o mnie to najczęściej SHELL i LOTOS :bajer:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz lut 12, 2006 13:20

BP Ultimate Diesel


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lut 18, 2006 20:36

Ja zalałem pierwszy bak BP Ultimate (zawsze tankuja na BP) i na razie zauwazyłem lepsze zapalanie w mrozy no i jakby troszke płynniej chodził..

ale wracając do wątku chiptunningu:
mam AFN-a 110km czy połaca mi sie robić chiptunning?

wiekszośc robi wirusa z 90 do 110 ....

pewnie nie zaszkodziłoby , podobno mozna 130 spokojnie uzyskac?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob lut 18, 2006 21:43

spokojnie, dobrego nigdy nie za wiele :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz lut 19, 2006 00:05

Dokładnie mozesz smiało robic ;) Nic nie zaszkodzi, a czy sie opłaca no moim zdaniem tak... autkiem bedzie sie napewno przyjemniej jezdzic czasem nawet spalanie jest mniejsze ;)



palina81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 17:52
Lokalizacja: szadek

Post autor: palina81 » czw kwie 27, 2006 19:08

Jak disla to tylko TDI ja mam wersję GTD, jest głośny i są z nim problemy :bigok:



Awatar użytkownika
tengu1979
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob mar 18, 2006 09:59
Lokalizacja: Grays, Essex UK
Kontakt:

Post autor: tengu1979 » sob kwie 29, 2006 18:13

Jakie problemy ??? (no może poza małym niedoborem mocy). Głośny to jest fakt ale i tak chodzi ciszej niż Merc 300D "beczka" mojego sąsiada. A co do TDI to fakt, bardziej się opłaca (trochę mniej pali, większa moc, często wyposarzenie też jest lepsze [ach ten airbag] itp.) ale za to zwykłe TD jest mniej skomplikowane i części są trochę tańsze.

A co do chiptuningowania nawet powerboxy mimo iż dają trochę mniej niż podaje producent (90 ma tak bliżej 100KM niż 110) to faktycznie daje to różnicę i fajnie się tym jeździ (co prawda wrażenia pochodzą z Octavii która najpierw miała powerboxa teraz jeździ na nowym programie) No ale jak chcesz porządnego chipa lub program to już trzeba dobrać porządne podzespoły a nie "firmę krzak" (Octavia była robiona w firmie PROTECTOR w Wejherowie). No i tankować trochę lepsze paliwko niż orenżadkę :P


Golf niestety nsprzedany. Witaj Anglio....

Niestety Życie to nie tylko GOLF :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości