Strona 1 z 1
Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.
: pt lis 26, 2010 09:33
autor: tzebrowski
Witam
Czy rozwarstwiona uszczelka pod głowicą (brak sprężania?) może być powodem tego, że samochód nie chce odpalić ?
Pozdrawiam
tz
Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.
: pt lis 26, 2010 09:50
autor: Michał_1977
Oczywiście,że tak,tylko skąd wiesz,że się rozwarstwiła? Zdejmowałeś już głowicę?
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
W TDI pod głowicą jest metalowa uszczelka,która składa się z 3 warstw blachy-grubszej w środku i dwóch cienkich na zewnątrz.
Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.
: pt lis 26, 2010 09:58
autor: tzebrowski
Tak, głowica jest zdjęta. Na początku myślałem, że to dwie uszczelki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, jednak po bliższym spojrzeniu zauważyłem ze to jedna rozwarstwiona uszczelka. Poszerze temat. Otóż jakiś czas temu rozbiegał mi się silnik
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
, wskoczył na obroty (zamknął obrotomierz), zadymił okolice:) i stanął. Czy jedynym powodem tego, że nie pali może być jedynie ta rozwarstwiona uszczelka?
Pozdrawiam
tz.
Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.
: pt lis 26, 2010 10:20
autor: Michał_1977
tzebrowski pisze: jednak po bliższym spojrzeniu zauważyłem ze to jedna rozwarstwiona uszczelka.
Czytałeś to co pisałem wyżej?
Patrz
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/252/8f86db15f5c60d62m.jpg)
Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.
: pt lis 26, 2010 10:32
autor: tzebrowski
Źle zrozumiałem to co napisałeś (myślałem że masz na myśli 3 połączone warstwy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, taka natura). Sprawa się komplikuje, chociaż dodam, że jedna z warstw jest jakby wykrzywiona między łączeniami na cylindry. Proszę mi powiedzieć czy planowanie głowicy jest obowiązkowe przed założeniem nowej uszczelki ?
Pozdrawiam tz.
Rozwarstwiona uszczelka pod głowicą.
: pt lis 26, 2010 12:56
autor: Michał_1977
Pod metalową uszczelkę koniecznie trzeba głowicę zabielić.