Strona 1 z 1

1Y-jak ustawić początek wtrysku ???

: wt lis 23, 2010 20:29
autor: S1BART1
Witam,
problem dotyczy seata inca z silnikiem 1.9D( (1Y) który występuje chyba we wszystkich samochodach koncernu VAG)
Pompa wtryskowa jest po części elektronicznie sterowana i można się z nią połączyć przez vaga. Teraz pojawia się pytanie - jak ustawić początek wtrysku ,zegarem czy vagiem, jakie mają być parametry ustawienia,gdzie można je znaleźć ?? Przepatrzyłem forum i nie tylko to forum al nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na moje pytania .Może ktoś z was mi pomoże :pub:

1Y-jak ustawić początek wtrysku ???

: wt lis 23, 2010 20:33
autor: Haki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211169" onclick="window.open(this.href);return false; dużo chłopaki napisali o tym .. w tematach jakie tam znajdziesz :bigok:

1Y-jak ustawić początek wtrysku ???

: wt lis 23, 2010 21:23
autor: S1BART1
dzięki za link ,ale czytałem już te tematy i niema tam żadnych konkretnych danych jak ustawić to ustrojstwo

1Y-jak ustawić początek wtrysku ???

: wt lis 23, 2010 23:46
autor: munior
S1BART1 pisze:dzięki za link ,ale czytałem już te tematy i niema tam żadnych konkretnych danych jak ustawić to ustrojstwo
Vagiem nic nie ustawisz ,ani w tdi ,ani tym bardziej u ciebie .Nie dowiesz się niestety jak ustawić twoją półelektroniczną (na twoje nieszczęście ,bo to wyjatkowo nie udany wynalazek )pompę ,bo tego chyba nikt nie wie

1Y-jak ustawić początek wtrysku ???

: wt lis 23, 2010 23:54
autor: Haki
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1196793.html" onclick="window.open(this.href);return false; zerknij jeszcze Tu .... Sztomel podpowiada do kogo zagadać w sprawie pompy ... i 3mam kciuki by Ci się udało :pub:

1Y-jak ustawić początek wtrysku ???

: śr lis 24, 2010 20:43
autor: S1BART1
Po dzisiejszych walkach sprawy maja się tak:
po wizycie u zaprzyjaźnionego pompiarza dowiedziałem się że do pompy BOSCHa o nr 0 460 484 127 (taka jest właśnie w aucie) wychodzi że statycznie powinna być ustawiona na 0.88 do 0.92 Pompę ustawiłem w/g wskazówek i zobaczymy co będzie jutro rano. Meczy mnie tylko jedna sprawa ,po ustawieniu pompy na 0.90 wychodzi na to że trzpień blokujący pompę wchodzi bardzo ciasno w miejsce blokowania (wał na znakach,wałek zablokowany) a koło pompy jest "ustawione do tyłu" czyli odwrotnie do obrotów silnika ,oznacza to że zapłon jest opóźniony , nie jestem pewien tego ustawienia bo skoro auto nie zapala na zimnym silniku to zapłon powinien być przyśpieszony,nic jutro się wszystko okaże