k14 mokry przewod olejowy z tubiny do silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

k14 mokry przewod olejowy z tubiny do silnika

Post autor: webster__ » wt lis 23, 2010 17:24

witam ostatnio przy przegladzie podlogi zauwazylem ze przewod olejacy idacy od turbiny na dol jest caly mokry z oleju jakby dopiero co byl wyciagniety... czyzby turbina odmawiala posluszenstwa? czy jakas bzdura? przypomne jest to k14 przebieg realny 260tys


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

k14 mokry przewod olejowy z tubiny do silnika

Post autor: webster__ » wt lis 30, 2010 14:14

nikt nie pomoze?


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

k14 mokry przewod olejowy z tubiny do silnika

Post autor: karol8114 » wt lis 30, 2010 19:36

Mowa o spływie oleju do misy, nie świadczy to o padającym turbo lecz nieszczelności, być może wystarczy dokręcić przewód na śrubach, tak się składa że w poprzednim tygodniu temat przerabiałem w Toledo 2002 rok, dokręcenie przewodu pomogło.



webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

k14 mokry przewod olejowy z tubiny do silnika

Post autor: webster__ » pt gru 03, 2010 00:45

karol8114 pisze:Mowa o spływie oleju do misy, nie świadczy to o padającym turbo lecz nieszczelności, być może wystarczy dokręcić przewód na śrubach, tak się składa że w poprzednim tygodniu temat przerabiałem w Toledo 2002 rok, dokręcenie przewodu pomogło.
o to juz cos, tyle ze dodam ze na odcinku gornym jak konczy sie kolanko gumowe ktore prowadzi do kolektora to kolanko kolektota tez juz jest spcone mocno..


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

k14 mokry przewod olejowy z tubiny do silnika

Post autor: twardy » pt gru 03, 2010 00:56

normalne że w kolanku troche oleju będzie , jeśli masz niedokręconą opaske olej wypływa na zewnątrz .
Dokręć przewód i opaske i sprawdz za tydzień czy dalej leci .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

k14 mokry przewod olejowy z tubiny do silnika

Post autor: grandi » pt gru 03, 2010 03:50

To samo co umnie , uszczelniacze na turbinie poszły , nie może być oleju w kolanko , Powinna być mgieła olejowa a nie jakieś hektolitry oleju


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

k14 mokry przewod olejowy z tubiny do silnika

Post autor: webster__ » pt gru 03, 2010 10:48

grandi pisze:To samo co umnie , uszczelniacze na turbinie poszły , nie może być oleju w kolanko , Powinna być mgieła olejowa a nie jakieś hektolitry oleju
no przy mega dobrej turbinie nie powinno byc ani grama tluszczu.. a mi sie juz dosyc swieci. co powiecie o zestawach naprawczych z allegro do k14 180-200zl moze byc warte choc jeden sezon???????? :okej:


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

k14 mokry przewod olejowy z tubiny do silnika

Post autor: grandi » pt gru 03, 2010 14:05

Może i warte ale sam tego nie wyważysz


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 203 gości