Mniejsze ciśnienie na czwartym cylindrze ASZ. O co chodzi ??
: pt lis 19, 2010 13:46
Mam mały problem i w sumie chciałem potwierdzić to co stwierdził mój mechanik. Mianowicie moja golfina delikatnie nie równo pracuje. Ja myślałem że to może przez padający dwumas, który szarpie i stąd też takie wrażenie nierównej pracy silnika. Nie jestem jakimś specem jeśli chodzi o mechanikę silnika. Mechanik stwierdził, że to prawdopodobnie zawory. Zrobił taki test: Wykręcił wszystkie świece i podpiął jakiś ciśnieniomierz w miejsce świecy i na rozruszniku zaczął nabijać ciśnienie... na trzech cylindrach nabiło po 35 bara a na czwartym max 31. Po czym zrobił drugi test i podpiął w miejsce świecy kompresor nabił ileś tam atmosfer i na 5 biegu przepychał kawałek auto i w jakimś tam momencie kazał mi hamować, a przez odkręcony filtr powietrza nasłuchiwał czy powietrze uchodzi i tym sposobem właśnie na 4cylindrze coś tam uchodziło. Diagnoza: zawór na czwartym cylindrze nie trzyma.
Tutaj pojawia się moje pytanie: Jak się mają te jego metody do diagnozy którą on postawił ?? Może być jakaś inna przyczyna ?? Słyszałem że w PD rzadko się zdarza, że jest problem z zaworami co nie znaczy, że u mnie nie mogło się coś podziać![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Tutaj pojawia się moje pytanie: Jak się mają te jego metody do diagnozy którą on postawił ?? Może być jakaś inna przyczyna ?? Słyszałem że w PD rzadko się zdarza, że jest problem z zaworami co nie znaczy, że u mnie nie mogło się coś podziać
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)