Strona 1 z 1

jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy

: sob lis 13, 2010 18:32
autor: berthold61
pacjent to 1,6 td 1V 60ps ale pompa wtryskowa wymieniona na taką z zwykłego diesla (stara zdechła) z tłoczkiem prawdopodobnie 9 mm przyspieszacz jest ale bez regulacji dawki mam ewentualnie jeszcze górę LDA z SB-ka ale nie wiem czy ją zakładać bo auto do młodego będzie i nie wiem czy nie lepiej jak by było w normie ,ale do rzeczy muszę wymienić końcówki wtrysków prawdopodobnie te chińskie FIRDS i pytanie jaki numer tych końcówek i na jakie ciśnienie pompiarz miałby to ustawić bo w 1v normalnie jest 155 ale teraz to pompa wymieniona??czy nie lepiej na 130
auto musi na tych wtryskach pojeżdzić z 20 tys km więcej nie musi

jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy

: sob lis 13, 2010 22:28
autor: t0mal
Ustawiasz jak było 155 barów, 130 to do turbo za mało i może nie rozpylać jak trzeba pod ciśnieniem. Końcówki od JR lub SB. Do pompy taj timing od SB, LDA nie jest konieczne, chyba, że kierowca operuje pedałem jak w systemie binarnym - 0 i 1.

Re: jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy

: sob lis 13, 2010 22:41
autor: berthold61
t0mal pisze:Ustawiasz jak było 155 barów, 130 to do turbo za mało i może nie rozpylać jak trzeba pod ciśnieniem. Końcówki od JR lub SB. Do pompy taj timing od SB, LDA nie jest konieczne, chyba, że kierowca operuje pedałem jak w systemie binarnym - 0 i 1.
nie no lda raczej nie będę zakładał łebek co dopiero prawko odebrał to niech sobie w spokoju manier na drodze nabierze jak byś mógł mi podać numery tych końcówek z tej strony
kod
http://allegro.pl/koncowki-wtryskow-vw- ... 17050.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale jak sie nie mylę to 297 ewentualnie popraw mnie

jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy

: sob lis 13, 2010 23:01
autor: t0mal
274 zakładaj, pompa bez LDA jest wydajniejsza, gwoli ścisłości :) Od końcówek mocy nie przybędzie, to samo od timingu, najwyżej przywróci to silnik do fabrycznych osiągów i uchroni tłoki przed stopieniem. Szybko nie będzie jeździł bo na fabrycznej uszczelce pod głowicę jest to nie możliwe, ale najskuteczniejszą blokadę niektóre 1V miały już założoną fabrycznie - zawór bezpieczeństwa na kolektorze dolotowym - obcina on doładowanie i powstrzyma zapędy młodego rajdowca - jeśli ma regulację wystarczy, że rozwiercisz śrubę, tak, żeby nie dawało się nią kręcić. Tylko nie skręć za bardzo, żeby nie rozbił się o tira przy wyprezedzaniu.

Re: jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy

: sob lis 13, 2010 23:05
autor: berthold61
t0mal pisze:274 zakładaj, pompa bez LDA jest wydajniejsza, gwoli ścisłości :) Od końcówek mocy nie przybędzie, to samo od timingu, najwyżej przywróci to silnik do fabrycznych osiągów i uchroni tłoki przed stopieniem. Szybko nie będzie jeździł bo na fabrycznej uszczelce pod głowicę jest to nie możliwe, ale najskuteczniejszą blokadę niektóre 1V miały już założoną fabrycznie - zawór bezpieczeństwa na kolektorze dolotowym - obcina on doładowanie i powstrzyma zapędy młodego rajdowca - jeśli ma regulację wystarczy, że rozwiercisz śrubę, tak, żeby nie dawało się nią kręcić. Tylko nie skręć za bardzo, żeby nie rozbił się o tira przy wyprezedzaniu.
oki dzięki a ta śrubka do regulacji turbo już jest ukręcona :pub: