Strona 1 z 1

k-03 brak doładowania

: czw lis 11, 2010 01:05
autor: Kowalskis
witam

Jestem posiadaczem mk3 aaz i mam problem z turbina na wolnych obrotach jest podcisnienie a przy mocnym deptaniu pod gore max 0,2 bar. po zakladnieciu okazalo sie ze klapka (zawor upustowu) jest obnizony i nie domyka calkowicie otworu, jest to zrobione i teraz domyka poprawnie ale poprawy nie ma, katalizator wyciagniety- troszke lepiej idzie ale turbo nie pompuje nadal. luzy i olej w normie. a jeszcze ciegno od WG wykrecone do konca

Macie jakies pomysły co z tym zrobic??

czy to juz koniec tej turbinki?? jesli tak to na jaka wymienic?? dodam ze kolektor wydechowy na 4 otwory juz mam

prosze o pomoc

Pozdrawiam :)

k-03 brak doładowania

: czw lis 11, 2010 11:41
autor: pitru
Jeżeli klapka się domyka i brak luzów wirnika to możliwe że gruszka trafiona i będzie lipa. Wsadzaj coś większego ja wcisnąłem do poprzedniego aaz k24 i jest ok. Znalazłem po tygodniu poszukiwań na forum za 200zł. :hmm:

k-03 brak doładowania

: czw lis 11, 2010 16:00
autor: karol8114
Może koło kompresji jest zużyte i też nie napompuje, jakiś czas temu kolega przerabiał ten sam problem w 2,5 TDI.

k-03 brak doładowania

: czw lis 11, 2010 20:34
autor: Michał_1977
Kowalskis pisze:Macie jakies pomysły co z tym zrobic??
A mamy-podjechać do pompiarza,żeby sprawdził kąt wtrysku,bo jak za wczesny,to doładowania niet :bajer:
Dawka paliwa też jest ważna.

k-03 brak doładowania

: czw lis 11, 2010 22:11
autor: Kowalskis
Kat wtrysku niby ustawiałem, ale nie mogłem nigdzie znalesc na ile ma byc ustawiony kat wtrysku bo wg katalogow ma byc 0.8mm (statyczne) ale ciezko mi palil na zimnym mimo ze to latem bylo i troszeczke mu przyspieszylem, ale mimo dobrego ustawienia kata wtrysku turbina nie dawała. Co do dawki paliwa to nic tam nie ruszałem. Moze warto troszke pokrecic w jedna i druga i sprawdzac co sie bedzie działo?

k-03 brak doładowania

: czw lis 11, 2010 22:32
autor: Michał_1977
Kowalskis pisze:Moze warto troszke pokrecic w jedna i druga i sprawdzac co sie bedzie działo?
Nom,ale nie w jedną i drugą,tylko w prawo powiedzmy o 1/4 obrotu.Jeżeli przyspieszyłeś kąt,to to Twoje "troszeczkę" może robić robotę.Uwierz mi.
Kiedyś po ustawieniu kąta miałeś problem z paleniem,bo mógł mało dostawać paliwa,więc dawka na + :bajer:

k-03 brak doładowania

: czw lis 11, 2010 23:04
autor: Kowalskis
w takim razie kat ustawie na 0.80mm i regulacja dawki i wtedy zegar do turbiny i heja na testy:)

k-03 brak doładowania

: pt lis 12, 2010 01:35
autor: t0mal
Witam, jeśli filtry i dolot nie zasrany to turbo na śmietnik, dowiedzenia, dziękuję :)
Zero trójka ładuje od 1500obr/min