k-03 brak doładowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kowalskis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn cze 14, 2010 23:42
Lokalizacja: Kraków

k-03 brak doładowania

Post autor: Kowalskis » czw lis 11, 2010 01:05

witam

Jestem posiadaczem mk3 aaz i mam problem z turbina na wolnych obrotach jest podcisnienie a przy mocnym deptaniu pod gore max 0,2 bar. po zakladnieciu okazalo sie ze klapka (zawor upustowu) jest obnizony i nie domyka calkowicie otworu, jest to zrobione i teraz domyka poprawnie ale poprawy nie ma, katalizator wyciagniety- troszke lepiej idzie ale turbo nie pompuje nadal. luzy i olej w normie. a jeszcze ciegno od WG wykrecone do konca

Macie jakies pomysły co z tym zrobic??

czy to juz koniec tej turbinki?? jesli tak to na jaka wymienic?? dodam ze kolektor wydechowy na 4 otwory juz mam

prosze o pomoc

Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

k-03 brak doładowania

Post autor: pitru » czw lis 11, 2010 11:41

Jeżeli klapka się domyka i brak luzów wirnika to możliwe że gruszka trafiona i będzie lipa. Wsadzaj coś większego ja wcisnąłem do poprzedniego aaz k24 i jest ok. Znalazłem po tygodniu poszukiwań na forum za 200zł. :hmm:


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

k-03 brak doładowania

Post autor: karol8114 » czw lis 11, 2010 16:00

Może koło kompresji jest zużyte i też nie napompuje, jakiś czas temu kolega przerabiał ten sam problem w 2,5 TDI.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

k-03 brak doładowania

Post autor: Michał_1977 » czw lis 11, 2010 20:34

Kowalskis pisze:Macie jakies pomysły co z tym zrobic??
A mamy-podjechać do pompiarza,żeby sprawdził kąt wtrysku,bo jak za wczesny,to doładowania niet :bajer:
Dawka paliwa też jest ważna.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Kowalskis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn cze 14, 2010 23:42
Lokalizacja: Kraków

k-03 brak doładowania

Post autor: Kowalskis » czw lis 11, 2010 22:11

Kat wtrysku niby ustawiałem, ale nie mogłem nigdzie znalesc na ile ma byc ustawiony kat wtrysku bo wg katalogow ma byc 0.8mm (statyczne) ale ciezko mi palil na zimnym mimo ze to latem bylo i troszeczke mu przyspieszylem, ale mimo dobrego ustawienia kata wtrysku turbina nie dawała. Co do dawki paliwa to nic tam nie ruszałem. Moze warto troszke pokrecic w jedna i druga i sprawdzac co sie bedzie działo?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

k-03 brak doładowania

Post autor: Michał_1977 » czw lis 11, 2010 22:32

Kowalskis pisze:Moze warto troszke pokrecic w jedna i druga i sprawdzac co sie bedzie działo?
Nom,ale nie w jedną i drugą,tylko w prawo powiedzmy o 1/4 obrotu.Jeżeli przyspieszyłeś kąt,to to Twoje "troszeczkę" może robić robotę.Uwierz mi.
Kiedyś po ustawieniu kąta miałeś problem z paleniem,bo mógł mało dostawać paliwa,więc dawka na + :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Kowalskis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn cze 14, 2010 23:42
Lokalizacja: Kraków

k-03 brak doładowania

Post autor: Kowalskis » czw lis 11, 2010 23:04

w takim razie kat ustawie na 0.80mm i regulacja dawki i wtedy zegar do turbiny i heja na testy:)



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

k-03 brak doładowania

Post autor: t0mal » pt lis 12, 2010 01:35

Witam, jeśli filtry i dolot nie zasrany to turbo na śmietnik, dowiedzenia, dziękuję :)
Zero trójka ładuje od 1500obr/min



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości