Strona 1 z 2

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: śr lis 10, 2010 09:59
autor: Ł-u-k-a-s-z
siemka mam pytanko odnosnie gtd ,kupiłem jedyneczke 1.6d bez motorowni ,a mam na przekładke jr z mk2,na moje oko :bajer: to przychodza inne lapy trzymające silnik, od strony skrzyni spoko bo mam, tylko ta druga od silnika da sie przerobic ta od mk2 czy w mk1 jest inna,pytałem sie kolegi i mówił ze wszystko pasuje, ale mocowanie jest w innym miejscu ,z góry dziex za odpowiedz bo z mk1 jestem laikiem :pub: wiem wiem zaraz bedzie ze jest 100 tematów :grin: ale nic nie znalazłem a potrzebuje szybka odpowiedz

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: śr lis 10, 2010 10:46
autor: Michał_1977
PROXII, uderzaj do JABcok20 wytłumaczy Ci co i jak.On miał 1V pod maską MK1.Teraz ma M-TDI

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: czw lis 11, 2010 08:16
autor: Ł-u-k-a-s-z
no dzieki bo zabardzo niewiem o co kaman :grin:

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: czw lis 11, 2010 12:52
autor: anaba255
Zakładasz łapy z mk1 i wszystko pasuje, to takie same bloki i skrzynie. Łapa od skrzyni bedzie sie różnić w zależności IV czy V. Musisz inaczej wyprowadzic wydech i chyba puszka filtra powietrza z mk2 nie zmieści sie do mk1. Mam właśnie taki silnik u siebie, jak cos to pytaj.

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: czw lis 11, 2010 22:56
autor: twromek
Jak masz ten starszy typ puszki to po rzeźbie jakoś to upchniesz, tylko zbiorniczek spryskiwaczy trzeba gdzieś przenieść. Wydech musi być przerobiony tak, żeby downpipe schodziło jak najbardziej do środka, ponieważ musisz jakoś ominąć mechanizm zmiany biegów.

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: pt lis 12, 2010 09:33
autor: Ł-u-k-a-s-z
zapowiada sie ciekawie zobaczymy co zmodze ,jeszcze myslałem o kolektorze od mk1 td chyba jest tak wyprofilowany zeby omimąc mechanizm biegów

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: sob lis 13, 2010 10:40
autor: anaba255
Sam kolektor pod turbo jest ten sam, a dalej zrób down pipe.
Cos takiego;
Obrazek

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: ndz lis 14, 2010 08:23
autor: Ł-u-k-a-s-z
no dp konkret :bajer: ale ja mam kompletny brak funduszy :grin: narazie zeby takie cudo robic,a sam nie zrobie bo półautomatu brak,a tyle roboty z silnikiem ,uszczelka, popychacze, sprzegło,jak kolektor taki sam to sprubujemy wsadzic,jedno co sie zmieni to kompletny układ z mk2 5mm :chytry:

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: pn lis 15, 2010 01:57
autor: JABcok20
robotki bardzo mało a samochód zapindala.
w skrócie łapa do skrzyni s adwa rodzaje, mocowanie pompy trzeba przełożyć bo jest lapa z tyłu, wydech pasuje jak ta lala( z tego co pamiętam ) lepiej od razu załóż sobie złąćze elastyczne i złączke poniżej, obudowa filtra wchodzi ale trzeba odciąć profil co wchodził w mk2 w fartuch pod błotnikiem, króciec wody lewy musisz przełożyć bo jest w nim miejsce na czujnik temperatury a bez niego Ci licznik nie pójdzie z temperaturą, chłodnicę zakładaj jak największą, ta seryjna od zwykłego diesla będzie za mała bo potrafi się grzać, ja miałem od sb ale musiałem przerabiać lewy dolny króciec bo haczył mi o alternator. ja miałem kręconą brykę więc może dlatego się grzał.

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: wt lis 16, 2010 10:37
autor: Ł-u-k-a-s-z
no dobra panowie w sobote jak dobrze pójdzie to zaczynam przekładke mam nadzieje ze lapy silnika dojda , sa zdania podzielone na temat przekładki jr,wiec jak skącze lub nie to cosik opisze :bigok:

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: wt lis 16, 2010 10:41
autor: Michał_1977
PROXII, to może weź do łapy aparat i zrób konkret foto-poradę (krok po kroku) do FAQ :bajer:
Będzie dla potomnych,a jak kupię MK1,to i ja skorzystam :bigok:

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: wt lis 16, 2010 23:00
autor: Ł-u-k-a-s-z
Michał_1977 pisze:PROXII, to może weź do łapy aparat i zrób konkret foto-poradę (krok po kroku) do FAQ :bajer:
Będzie dla potomnych,a jak kupię MK1,to i ja skorzystam :bigok:
okey ,cos tam moze wystukam

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: wt lis 16, 2010 23:08
autor: twromek
Od siebie powiem, że łapy skrzyni, ta od rozrusznika pasują od mk1 o ile jest >1,5l i nie zmieniamy skrzyni np. na 02A, łapa od rozrządu musi być od jedynki D/TD i innej opcji nie ma, wydech trzeba delikatnie przerzeźbić jeśli nie chcemy nic robić przy mechanizmie zmiany biegów, dolot to moim zdaniem kwestia indywidualna. Tak to cała reszta jest P&P.

[mk1] przekładka silnika jr z mk2

: czw lis 18, 2010 23:50
autor: Ł-u-k-a-s-z
twromek pisze:wydech trzeba delikatnie przerzeźbić jeśli nie chcemy nic robić przy mechanizmie zmiany biegów
no własnie co do tego ,jestem ciekaw, bo tu zdania sa podzielone,troche juz poczytałem na kilku forach,i jeden pisze ze bez problemów, drugi ze sa problemy,zobaczymy w najgorszym wypadku młotek do reki :hehe: