Strona 1 z 1

LDA Regulacja AAZ Problem

: wt lis 09, 2010 15:31
autor: Bolekrsko
Witam. Mam Taki problem. jadac np. przy 100 na 5-tym biegu mam doladowanie 0,5 bar. troche za duze przy takim malym wcisnieciu gazu. Gore pompy mam od 1,6td z regulacja na dole i u gory. gora jest wykrecona na sama gore i na dole tez wykrecilem by pin jak najwyzej do gory podskoczyl ale efekt prawie zaden. sprezynke mam krotka i twardą, co moze być przyczyną ? dawka rowniez nie jest jakos bogato wykrecona. no i troche za duzo pali ale to musi byc zwiazane z tym pinem. niedawno jeszcze mialem drugiego aaz tez modzonego i dopiero przy prawie pelnym gazie bylo 0,5. pozdrawiam

LDA Regulacja AAZ Problem

: wt lis 09, 2010 16:30
autor: Dansli
Pin nie ma nic wspołnego z ładowaniem turbiny to na "gruszce" z turba sie steruje cisnieniem doładowania. pin jest tylko po to by sterować dawką paliwa z zalezności od ciśnienia turbiny

LDA Regulacja AAZ Problem

: wt lis 09, 2010 17:59
autor: Bolekrsko
tylko dziwne ze po zmianie pina z oryginalnego na tego 1.6 td sie to stalo hmm. ale co zrobic zeby wolniej sie ladowalo. mbc jest sciagniete. na probie zaladowal nawet 1,4 bara k03. oczywiscie jezdzilbym na 0,9

Re: LDA Regulacja AAZ Problem

: wt lis 09, 2010 20:02
autor: DaroD
Dansli pisze:Pin nie ma nic wspołnego z ładowaniem turbiny to na "gruszce" z turba sie steruje cisnieniem doładowania. pin jest tylko po to by sterować dawką paliwa z zalezności od ciśnienia turbiny
Tu sie nie zgodze. Pin ma cos wspolnego z doladowaniem poniewaz zwieksza dawke paliwa wraz ze wzrostem cisnienia a wiadomo im wiecej paliwka dostanie tym bardziej sie cisnienie sie zwiekszy, u mnie monyujac pina cisnienie podskoczylo o okolo 0,15 i nie zwiekszalem dawki paliwa przed testem

Re: LDA Regulacja AAZ Problem

: wt lis 09, 2010 20:13
autor: DaroD
Bolekrsko pisze:tylko dziwne ze po zmianie pina z oryginalnego na tego 1.6 td sie to stalo hmm. ale co zrobic zeby wolniej sie ladowalo. mbc jest sciagniete. na probie zaladowal nawet 1,4 bara k03. oczywiscie jezdzilbym na 0,9
Nie znam budowy k03. I jesli regulacji nie ma na WG to polecam zalozyc spowrotem MBC i ustawic sobie dane cisnienie. No i moze delikatnie zmniejszyc dawke paliwa bo tak jak napisalem wyzej im wiecej paliwa tym wiecej spalin i tym samym cisnienie wieksze.

LDA Regulacja AAZ Problem

: pn lis 22, 2010 21:47
autor: IRAS AAZ
Szybkie pytanko czy góra pompy od 1.6TD bedzie pasowac do 1.9TD? Bo ta od mojego AAZ ta cieknie z lda a mam góre dobra od 1,6 :hmm: i mysle o likwidacji dzwigenek od egr bo to i tak nie działa :ass: i załozyc od 1.6 Obrazek Obrazek

Re: LDA Regulacja AAZ Problem

: pn lis 22, 2010 22:38
autor: vision
tak