Witam, mam problemem ze strownikiem , nie podaje on napiecia na zaworek odcinajacy pompy przez co auto nie da sie odpalic , ale jak podlaczy sie na owy zaworek napiecie to jest ok - odpala, tyle ze problemy sa z moca ale to wiadomo dlaczego przez tryb awaryjny. A na testerze auto odpala idelnie , czasy odpowiedzi nastawinika ok, temp. paliwa ok itd. wiec wykluczam wade pompy , przewody sprawdzone wszedzie sa przejscia od kazdego elementu między osprzetem silnika a ECU, dodam tylko tyle ze auto od 1.5 r mialo glupie zagrania w stylu 4-5 razy a rok w ogóle brak mocy pozniej sie naprawilo i gra. ECU
028 906 021 GH . Ew kupie takiego kompa lub innego kompatybilnego , immo nie bedzie problemem. I jeszcze 2 sprawa jak odroznia sie ECU 16 a 8 BIT , ten ma obudowe plastikowa.
Problem sterwonika AFN MK3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Problem sterwonika AFN MK3
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Problem sterwonika AFN MK3
sprawdzales przekaznik 109?
Jak cos to mam komputer AFN 97r 028 906 021 GL oraz 028 906 021 EF rozni sie jedna litera ale bedzie pasowal cena 350 zl bo sa bez immo i jest lekki program wgrany. Ewentualnie mozna wgrac ten ori od GH
Jak cos to mam komputer AFN 97r 028 906 021 GL oraz 028 906 021 EF rozni sie jedna litera ale bedzie pasowal cena 350 zl bo sa bez immo i jest lekki program wgrany. Ewentualnie mozna wgrac ten ori od GH
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości