Strona 1 z 2
zawór na filtrze
: sob lis 06, 2010 09:44
autor: berthold61
po czym poznać ,jak sprawdzić działanie tego zaworka na filtrze paliwa ,bo mam problem pompa zassie z baku ale jak dam węża od pompy do baku bezpośrednio ,a przez filtr ani myśli ,,jak go przedmucham na przelot to w jedną i drugą stronę bez problemu powietrze przelatuje czy tak ma być????
zapale na sekundę i gaśnie i tak bez przerwy a jak powieszę baniak z ropą na masce to pali normalnie
zawór na filtrze
: sob lis 06, 2010 10:21
autor: BENITO
To nie jest żaden zawór tylko podgrzewacz filtra paliwa. Ja nie chcesz mieć problemów to uszczelnij wszystkie połączenia węży bo ewidentnie łapie ci gdzieś lewe powietrze i nie może zassać paliwa z baku.
Re: zawór na filtrze
: sob lis 06, 2010 10:39
autor: berthold61
BENITO pisze:To nie jest żaden zawór tylko podgrzewacz filtra paliwa. Ja nie chcesz mieć problemów to uszczelnij wszystkie połączenia węży bo ewidentnie łapie ci gdzieś lewe powietrze i nie może zassać paliwa z baku.
no ale jak podłączę wąż ten z baku wprost do pompy pomijając filtr to zaciąga to paliwo
zawór na filtrze
: sob lis 06, 2010 15:53
autor: Haki
Podgrzewacz ,,, albo zaworek zwrotny masz ....
Możesz wymienić sam zaworek , lub podgrzewacz zależnie od tego co masz - lub cały filtr...
Ps - korek spustowy ten , który masz na dole - możesz jeszcze uszczelnić taśmą teflonową.
Z twojego opisu - ewidentnie widać ,że winowajcą jest filtr - o którym nie napisałeś w jakim jest stanie.
Re: zawór na filtrze
: sob lis 06, 2010 20:42
autor: berthold61
Haki pisze:Podgrzewacz ,,, albo zaworek zwrotny masz ....
Możesz wymienić sam zaworek , lub podgrzewacz zależnie od tego co masz - lub cały filtr...
Ps - korek spustowy ten , który masz na dole - możesz jeszcze uszczelnić taśmą teflonową.
Z twojego opisu - ewidentnie widać ,że winowajcą jest filtr - o którym nie napisałeś w jakim jest stanie.
ocipieć idzie z tym autem filtr jest nowy ale założyłem nawet ten stary i to samo ,tak sobie ubzdykałem że to pompa wtryskowa daje w ci-pe i zamówiłem na allegro inną zobaczymy jak przyjdzie
zawór na filtrze
: sob lis 06, 2010 21:53
autor: ranczer56
Skoro auto pracuje dobrze jak ominiesz filter to znaczy że winny jest filter . Na filtrze jest zawór przelewowy( odpowietrzający ,podgrzewający) różnie to nazywają i prawdopodobnie on ci fiksuje.Kup nowy zawór przelewowy i powinno być okej.Lub rozbierz go w środku jest tylko kolka i sprężynaka coś podeszło pod kulkę i zawór nie odcina doplywu paliwa od strony zbiornika jest on jedno kierunkowy i nie powinien pozwolić naprzeplyw paliwa z zbiornika. Bo wtenczas będzie zasysał paliwo powrotne skutek taki że pompa nie będzie go miała ,nie będzie podciśnienia i wygląda jak by była uszkodzona pompa. Pozdrawiam.
zawór na filtrze
: ndz lis 07, 2010 14:54
autor: Rene
Pytanko do tego samego zaworka/podgrzewacza. Czy występowały 2 rodzaje wielkości tych zaworów. Bo kupiłem filtr i niestety musiałem zamontować stary z powrotem. Złączkę ma na 14mm a w filtrze miejsce na 9mm złączkę.
Czy po prostu ktoś ją zmienił??
zawór na filtrze
: ndz lis 07, 2010 15:29
autor: wesol
byly dwa rodzaje.
zawór na filtrze
: ndz lis 07, 2010 19:28
autor: Rene
Ale przyłącza miały tej samej średnicy (przewody)
Re: zawór na filtrze
: pn lis 08, 2010 23:56
autor: Haki
Rene pisze:Ale przyłącza miały tej samej średnicy (przewody)
Tak -przewody ( rurki ) te same ... średnica grzybka do filtra inna
zawór na filtrze
: czw lis 11, 2010 12:45
autor: anaba255
Możesz kupić filtr bez miejsca na podgrzewacz, wtedy w miejsce podgrzewacza dajesz kawałek rurki i łaczysz przewody.
zawór na filtrze
: czw lis 11, 2010 15:26
autor: ranczer56
tylko że wtenczas potrzebny jest zawór zwrotny inaczej jednokierunkowy.Przepuszczający paliwo przelewowe tylko w jedną stronę.Inaczej pompa nie pociągnie paliwa.Będzie problem.
zawór na filtrze
: czw lis 11, 2010 15:42
autor: anaba255
Pompa ma taki zawór w sobie, w postaci śruby z napisem[out](chyba tak to sie pisze) na przewodzie powrotnym. Nie wszystkie auta były seryjnie wyposarzone w podgrzewacz na filtrze.
zawór na filtrze
: czw lis 11, 2010 15:56
autor: karol8114
Ten podgrzewacz paliwa na dzień dobry out, zmieniamy filtr, węże łączymy rurką i tyle, a jeśli zależy Ci na podgrzewaczu można podłożyć pod niego gumową uszczelkę.