Strona 1 z 2

sdi na mechanicznej pompie

: ndz paź 31, 2010 22:17
autor: markum1
Witam mam1.9d silnik umarł zrobiłem swap na sdi aku polo .silnik został pozbawiony wszelkiej elektroniki, wsadziłem pompę mechaniczną z falą i 10tką głowiczką z tdi auto jeździ maks40 kmh nie otwiera się drugi stopień wtrysku wstawiłem pompę z golfa td biorąc pod uwagę uturbienie auta, pompa przeszła gruntowny remont pełne tulejowanie wszystkie nowe części uszczelki nowa głowiczka 11 auto dalej nie jeździ .poszedłem na maksa wstawiłem nową głowiczkę 12 z iveco zwiększyłem ciśnienie pompy wstępnej na maksa ,włożyłem wtryski z ahf pobawiłem się z podkładką pomiędzy falą a tłoczkiem tak zwane k, prędkość maks 105 kmh auto nie dymi nie otwiera się drugi stopień wtrysku,bardzo mocny duł, wydaje mi się że silnik kręci maks do3000 nie mam obrotomierza . Auto jeździ i przyspiesza gorzej od malucha ,jest to moja pierwsza przeróbka sdi morze ktoś mógłby mi coś doradzić ,z góry dziękuje

sdi na mechanicznej pompie

: ndz paź 31, 2010 22:30
autor: vision
ogranicza cię dźwignia regulująca ( skok) i dynamiczny kąt

sdi na mechanicznej pompie

: ndz paź 31, 2010 22:38
autor: markum1
czy mógłbyś rozwinąć temat o co dokładnie chodzi

sdi na mechanicznej pompie

: ndz paź 31, 2010 22:59
autor: vision
markum1 pisze:czy mógłbyś rozwinąć temat o co dokładnie chodzi
Obrazek

sdi na mechanicznej pompie

: ndz paź 31, 2010 23:13
autor: markum1
możesz napisać o co chodzi dziękuje

sdi na mechanicznej pompie

: ndz paź 31, 2010 23:30
autor: vision
np http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=198838" onclick="window.open(this.href);return false; lub kopic seryjna pompę z mTDI

Re: sdi na mechanicznej pompie

: ndz paź 31, 2010 23:44
autor: punxbrygade
kupić z fiata cromy 1.9 td to były pierwsze silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa z mechaniczna pompą....:)

sdi na mechanicznej pompie

: pn lis 01, 2010 01:47
autor: JABcok20
ja mam sdi 1.7 z pompa od cromy ale modzona, turbo vnt20
czas do setki w okolichach 7 sekund.
Twoim problemem jest głownie jak napisał kolega wyżej dzwignia przestawiacza ale trzeba ja ajlepiej przerobić jak ja mam:}
Co do przewiercenia dodatkowych otworów mam dobry patent. jestem na etapie robienia takiej dźwigni do pompy 10mm z 1.9td

sdi na mechanicznej pompie

: pn lis 01, 2010 01:52
autor: JABcok20
o widze że aku to również 1.7 sdi

sdi na mechanicznej pompie

: pn lis 01, 2010 08:29
autor: markum1
na bloku silnika jest odlew z napisem 1.9 d -td ,filmik bardzo fajny czy mógłbyś dać opis jak dokładnie przerobić dźwignie przestawiacza i o jakie otwory chodzi

sdi na mechanicznej pompie

: pn lis 01, 2010 10:47
autor: JABcok20
1.7 sdi ma blok taki sam jak tdi różni sie tylko skokiem tłoka. musiałes dorabia otwór do spływu oleju z turbiny co nie...i bagnet oleju miałes z tyłu...
filmik nieaktualny...chodzi o teo twory co pokazal vision w linku...
tylko ciężko jest je przewiercić. Tokarz nie da rady i nie opłaca się mu. jendo wiertło kosztuje 10zl a potrzeba ok 3 sztuki do przewiercenia.Do tego trzeba pilnować aby otwór nie uciekł.

sdi na mechanicznej pompie

: pn lis 01, 2010 11:56
autor: markum1
nie mam zamontowanej turbo sprężarki bo niema to sensu jak niema ropy auto nie dymi to nie pojedźe więc poco mu więcej tlenu to spalone paliwo daje moc wiem że moto każdego brzmi " SIŁA TKWI W TDI " Za podpowiedz o otworach dziękuję rozbiorę pompę i wywiercę otwory

sdi na mechanicznej pompie

: pn lis 01, 2010 13:51
autor: markum1
A zapomniałem jaka jest średnica otworów

sdi na mechanicznej pompie

: pn lis 01, 2010 14:03
autor: JABcok20
Fi 5mm. Ja mialem wiertlo co wiercilo 5,2 i rozbijalo na 5,4 wiec dorabialem trzpien. Jak na razie 0,5 roku bez problemow