sdi na mechanicznej pompie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

markum1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 19:12

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: markum1 » ndz paź 31, 2010 22:17

Witam mam1.9d silnik umarł zrobiłem swap na sdi aku polo .silnik został pozbawiony wszelkiej elektroniki, wsadziłem pompę mechaniczną z falą i 10tką głowiczką z tdi auto jeździ maks40 kmh nie otwiera się drugi stopień wtrysku wstawiłem pompę z golfa td biorąc pod uwagę uturbienie auta, pompa przeszła gruntowny remont pełne tulejowanie wszystkie nowe części uszczelki nowa głowiczka 11 auto dalej nie jeździ .poszedłem na maksa wstawiłem nową głowiczkę 12 z iveco zwiększyłem ciśnienie pompy wstępnej na maksa ,włożyłem wtryski z ahf pobawiłem się z podkładką pomiędzy falą a tłoczkiem tak zwane k, prędkość maks 105 kmh auto nie dymi nie otwiera się drugi stopień wtrysku,bardzo mocny duł, wydaje mi się że silnik kręci maks do3000 nie mam obrotomierza . Auto jeździ i przyspiesza gorzej od malucha ,jest to moja pierwsza przeróbka sdi morze ktoś mógłby mi coś doradzić ,z góry dziękuje



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: vision » ndz paź 31, 2010 22:30

ogranicza cię dźwignia regulująca ( skok) i dynamiczny kąt



markum1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 19:12

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: markum1 » ndz paź 31, 2010 22:38

czy mógłbyś rozwinąć temat o co dokładnie chodzi



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: vision » ndz paź 31, 2010 22:59

markum1 pisze:czy mógłbyś rozwinąć temat o co dokładnie chodzi
Obrazek



markum1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 19:12

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: markum1 » ndz paź 31, 2010 23:13

możesz napisać o co chodzi dziękuje



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: vision » ndz paź 31, 2010 23:30

np http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=198838" onclick="window.open(this.href);return false; lub kopic seryjna pompę z mTDI



Awatar użytkownika
punxbrygade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: sdi na mechanicznej pompie

Post autor: punxbrygade » ndz paź 31, 2010 23:44

kupić z fiata cromy 1.9 td to były pierwsze silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa z mechaniczna pompą....:)


T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: JABcok20 » pn lis 01, 2010 01:47

ja mam sdi 1.7 z pompa od cromy ale modzona, turbo vnt20
czas do setki w okolichach 7 sekund.
Twoim problemem jest głownie jak napisał kolega wyżej dzwignia przestawiacza ale trzeba ja ajlepiej przerobić jak ja mam:}
Co do przewiercenia dodatkowych otworów mam dobry patent. jestem na etapie robienia takiej dźwigni do pompy 10mm z 1.9td


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: JABcok20 » pn lis 01, 2010 01:52

o widze że aku to również 1.7 sdi


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

markum1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 19:12

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: markum1 » pn lis 01, 2010 08:29

na bloku silnika jest odlew z napisem 1.9 d -td ,filmik bardzo fajny czy mógłbyś dać opis jak dokładnie przerobić dźwignie przestawiacza i o jakie otwory chodzi



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: JABcok20 » pn lis 01, 2010 10:47

1.7 sdi ma blok taki sam jak tdi różni sie tylko skokiem tłoka. musiałes dorabia otwór do spływu oleju z turbiny co nie...i bagnet oleju miałes z tyłu...
filmik nieaktualny...chodzi o teo twory co pokazal vision w linku...
tylko ciężko jest je przewiercić. Tokarz nie da rady i nie opłaca się mu. jendo wiertło kosztuje 10zl a potrzeba ok 3 sztuki do przewiercenia.Do tego trzeba pilnować aby otwór nie uciekł.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

markum1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 19:12

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: markum1 » pn lis 01, 2010 11:56

nie mam zamontowanej turbo sprężarki bo niema to sensu jak niema ropy auto nie dymi to nie pojedźe więc poco mu więcej tlenu to spalone paliwo daje moc wiem że moto każdego brzmi " SIŁA TKWI W TDI " Za podpowiedz o otworach dziękuję rozbiorę pompę i wywiercę otwory



markum1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 19:12

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: markum1 » pn lis 01, 2010 13:51

A zapomniałem jaka jest średnica otworów



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

sdi na mechanicznej pompie

Post autor: JABcok20 » pn lis 01, 2010 14:03

Fi 5mm. Ja mialem wiertlo co wiercilo 5,2 i rozbijalo na 5,4 wiec dorabialem trzpien. Jak na razie 0,5 roku bez problemow


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości