sdi na mechanicznej pompie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
sdi na mechanicznej pompie
Witam mam1.9d silnik umarł zrobiłem swap na sdi aku polo .silnik został pozbawiony wszelkiej elektroniki, wsadziłem pompę mechaniczną z falą i 10tką głowiczką z tdi auto jeździ maks40 kmh nie otwiera się drugi stopień wtrysku wstawiłem pompę z golfa td biorąc pod uwagę uturbienie auta, pompa przeszła gruntowny remont pełne tulejowanie wszystkie nowe części uszczelki nowa głowiczka 11 auto dalej nie jeździ .poszedłem na maksa wstawiłem nową głowiczkę 12 z iveco zwiększyłem ciśnienie pompy wstępnej na maksa ,włożyłem wtryski z ahf pobawiłem się z podkładką pomiędzy falą a tłoczkiem tak zwane k, prędkość maks 105 kmh auto nie dymi nie otwiera się drugi stopień wtrysku,bardzo mocny duł, wydaje mi się że silnik kręci maks do3000 nie mam obrotomierza . Auto jeździ i przyspiesza gorzej od malucha ,jest to moja pierwsza przeróbka sdi morze ktoś mógłby mi coś doradzić ,z góry dziękuje
sdi na mechanicznej pompie
np http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=198838" onclick="window.open(this.href);return false; lub kopic seryjna pompę z mTDI
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: sdi na mechanicznej pompie
kupić z fiata cromy 1.9 td to były pierwsze silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa z mechaniczna pompą....

T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
sdi na mechanicznej pompie
ja mam sdi 1.7 z pompa od cromy ale modzona, turbo vnt20
czas do setki w okolichach 7 sekund.
Twoim problemem jest głownie jak napisał kolega wyżej dzwignia przestawiacza ale trzeba ja ajlepiej przerobić jak ja mam:}
Co do przewiercenia dodatkowych otworów mam dobry patent. jestem na etapie robienia takiej dźwigni do pompy 10mm z 1.9td
czas do setki w okolichach 7 sekund.
Twoim problemem jest głownie jak napisał kolega wyżej dzwignia przestawiacza ale trzeba ja ajlepiej przerobić jak ja mam:}
Co do przewiercenia dodatkowych otworów mam dobry patent. jestem na etapie robienia takiej dźwigni do pompy 10mm z 1.9td
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
sdi na mechanicznej pompie
o widze że aku to również 1.7 sdi
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
sdi na mechanicznej pompie
na bloku silnika jest odlew z napisem 1.9 d -td ,filmik bardzo fajny czy mógłbyś dać opis jak dokładnie przerobić dźwignie przestawiacza i o jakie otwory chodzi
sdi na mechanicznej pompie
1.7 sdi ma blok taki sam jak tdi różni sie tylko skokiem tłoka. musiałes dorabia otwór do spływu oleju z turbiny co nie...i bagnet oleju miałes z tyłu...
filmik nieaktualny...chodzi o teo twory co pokazal vision w linku...
tylko ciężko jest je przewiercić. Tokarz nie da rady i nie opłaca się mu. jendo wiertło kosztuje 10zl a potrzeba ok 3 sztuki do przewiercenia.Do tego trzeba pilnować aby otwór nie uciekł.
filmik nieaktualny...chodzi o teo twory co pokazal vision w linku...
tylko ciężko jest je przewiercić. Tokarz nie da rady i nie opłaca się mu. jendo wiertło kosztuje 10zl a potrzeba ok 3 sztuki do przewiercenia.Do tego trzeba pilnować aby otwór nie uciekł.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
sdi na mechanicznej pompie
nie mam zamontowanej turbo sprężarki bo niema to sensu jak niema ropy auto nie dymi to nie pojedźe więc poco mu więcej tlenu to spalone paliwo daje moc wiem że moto każdego brzmi " SIŁA TKWI W TDI " Za podpowiedz o otworach dziękuję rozbiorę pompę i wywiercę otwory
sdi na mechanicznej pompie
Fi 5mm. Ja mialem wiertlo co wiercilo 5,2 i rozbijalo na 5,4 wiec dorabialem trzpien. Jak na razie 0,5 roku bez problemow
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości