Strona 1 z 1
Świece Żarowe- Problem
: ndz paź 31, 2010 12:44
autor: xxx9191
Witamm:):) Mam golfa III 1.9TDI 1Z rok 1996
Mam pewien problem!! Podczas jazdy zaczyeły sie palic tzn mrugac swiece zarowe:( Auto przestało jechac tak jak jechało tzn straciło troche mocy.
Na kompie nic nie wyskakuje zadne Błąd ani nic..Odłaczyłem akumulator na noc myslałem ze moze sie komp zresetuje ale nic dalej jest tak jako było.. Auto odpala normalnie i jezdzi ale mruga kntrolka swiec zarowych i nie ma mocy..!!!
Doradzcie cos..

Pozdrawiam Dzieki..
Świece Żarowe- Problem
: ndz paź 31, 2010 13:05
autor: italiano_83
xxx9191 pisze:Odłaczyłem akumulator na noc myslałem ze moze sie komp zresetuje ale nic dalej jest tak jako było.
Tak nic nie zdziałasz.
xxx9191 pisze:Mam pewien problem!! Podczas jazdy zaczyeły sie palic tzn mrugac swiece zarowe:( Auto przestało jechac tak jak jechało tzn straciło troche mocy.
I nie ma nic w sterowniku

Eeee.... dobrze sprawdziłeś
Kontrolka świec żarowych sygnalizuje wiele "rzeczy", ,,
Re: Świece Żarowe- Problem
: ndz paź 31, 2010 14:29
autor: xxx9191
raz wyskoczyl bład PRZEKAZNIK UKŁADU ROZGRZEWANIA ŚWIEC i nic wiencej nie było i nie ma:(
Świece Żarowe- Problem
: ndz paź 31, 2010 14:58
autor: ciachotdi
przekaznik do wymiany
Świece Żarowe- Problem
: ndz paź 31, 2010 18:31
autor: xxx9191
Wymieniłem przekaznik ten 109 i to samo jest
Re: Świece Żarowe- Problem
: ndz paź 31, 2010 20:01
autor: Damian-jg
xxx9191 pisze:Wymieniłem przekaznik ten 109 i to samo jest
On nie jest od swiec
Świece Żarowe- Problem
: ndz paź 31, 2010 22:47
autor: xxx9191
Niom to czyli który??
Świece Żarowe- Problem
: pn lis 01, 2010 01:00
autor: Haki
103
A tu by nie być gołosłownym ... cytat z innego forum kolegi Sztomela
przekaźnik grzania świec żarowych to przekaźnik nr 103 a nie 109, który jest od zasilania sterownika silnika i elektrozaworu N109 na pompie wtryskowej, który lubi się grzać i dlatego często siada co objawia się gaśnięciem silnika podczas jazdy lub brakiem możliwości uruchomienia silnika czemu towarzyszy wtedy brak błyśnięcia kontrolki świec żarowych po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
Wiadomo, że na przekaźnik świec żarowych i przekaźnik podgrzewaczy nie będzie po przekręceniu kluczyka dochodził prąd bo są one sterowane kablem masowym ze serownika a nie prądowym.
Tak więc przekaźnik świec żarowych jest sprawny i nie masz się czym martwić.
Jeśli chodzi o przekaźnik podgrzewacza chłodziwa to są dwa jeden o nr 100 i drugi o nr 53 i są one w komorze silnika, ten pierwszy jest wysoko prądowy a ten drugi nisko prądowy gdyż przy temperaturach otoczenia powyżej 0*C grzeje tylko jedna świeca podgrzewacza zasilana przekaźnikiem o nr 53 a przy minusowych temperaturach grzeją dodatkowo dwa następne zasilane z przekaźnika nr 100.
Świece Żarowe- Problem
: pn lis 01, 2010 08:53
autor: Damian-jg
Haki pisze:Jeśli chodzi o przekaźnik podgrzewacza chłodziwa to są dwa jeden o nr 100 i drugi o nr 53 i są one w komorze silnika, ten pierwszy jest wysoko prądowy a ten drugi nisko prądowy gdyż przy temperaturach otoczenia powyżej 0*C grzeje tylko jedna świeca podgrzewacza zasilana przekaźnikiem o nr 53 a przy minusowych temperaturach grzeją dodatkowo dwa następne zasilane z przekaźnika nr 100.
Od siebie dodam iż aby zostały załączone świece podgrzewające płyn musza być tez spełnione inne warunki takie jak temp silnika min70 stopni i obciążenie akumulatora mniejsze niz (i tutaj nie pamiętam ale chyba 50%)
Świece Żarowe- Problem
: pn lis 01, 2010 08:55
autor: Damian-jg
Co do utraty mocy i mrugającej kontrolki to błąd musi byc jakiś na pewno
Re: Świece Żarowe- Problem
: pn lis 01, 2010 21:00
autor: xxx9191
Niestety nie ma naprawde zadnego Błedu...
Świece Żarowe- Problem
: śr lis 03, 2010 19:00
autor: xxx9191
juz poradziłem sobie.. dzieki wielkie wszystkim za pomoc.. był ta wina wtrysku sterujacego..
