Strona 1 z 1

problem z tdi pompowtrysk

: sob paź 30, 2010 16:59
autor: vwmuzeum
mam mały problem mam golfa 3 z silnikiem od MK4 1.9 TDI ASZ z 170 km jechałem do dani i na trasie mi Turbina przestała chodzic wyłaczyłem silnik poczekałem jakies 2 godziny i zaczeła chodzic ale juz nie ma takiego cisnienia na turbinie przed wyjazdem miałem jakies 1,8 do 2 bara teraz ona pompuje do 2 i momentalnie redukuje do 1,5 co to moze byc ?

problem z tdi pompowtrysk

: sob paź 30, 2010 17:16
autor: Adamm
trubo seryjne od ASZ na 1,8 - 2 bary? gratuluje :panna:

problem z tdi pompowtrysk

: sob paź 30, 2010 18:42
autor: euglen
Adamm, koledze chodzi pewnie o odczyt w programie vag-com (vcds)...

problem z tdi pompowtrysk

: sob paź 30, 2010 19:16
autor: Adamm
euglen, to wtedy te "2" bary to za malo jak na serie ASZ

Re: problem z tdi pompowtrysk

: ndz paź 31, 2010 17:31
autor: vwmuzeum
nie mam dodatkowy zegar ktory pokazuje mi cisnienie

problem z tdi pompowtrysk

: ndz paź 31, 2010 17:56
autor: evolution
ktosci zrobil auto (chip) na zapieczonych kierownicach i po zbutowaniu puscily... turbo do roboty i soft do poprawki

problem z tdi pompowtrysk

: ndz paź 31, 2010 18:26
autor: vwmuzeum
kolego evolution możesz mi to napisac zeby zrozumial , turbina chodzi po powera ma

problem z tdi pompowtrysk

: ndz paź 31, 2010 19:02
autor: Adamm
vwmuzeum, kolego turbo od ASZta nie powinna ladowac 2 bar bo sie szybko skonczy

problem z tdi pompowtrysk

: ndz paź 31, 2010 19:44
autor: evolution
vwmuzeum, chodzi o to ze miales auto nisprawne bo nie powinno turbo dmuchac 2 bar , wiec miales zapieczone kierownice, zrobil ktos przy tej usterce softa( lub tylko wgral gotowca) . ty przeganiajac auto wywolales lekkie odblokowanie kierownic, bo tna sie dalej jesli masz taki everboost. wiec masz do naprawy/wymiany turbo i do poprawki soft

problem z tdi pompowtrysk

: wt lis 02, 2010 20:53
autor: vwmuzeum
evolution turbina dalej działa i dmucha normalnie jak nie cisne auto na wysokie obroty