Strona 1 z 1

Problem z odpaleniem

: pn paź 25, 2010 22:56
autor: papa16b
Witam na początku chciałem przeprosić jeśli w złym miejscu zamieszczam posta ale jestem tu nowy jak wcześniej wspomniałem w moim poprzednim poście posiadam golfa III TDi 90 KM 1995 r. Problem polega na tym, że ostatnio brałem się za podłączanie radia i coś się stało od tamtego czasu mój golfik ma problemy z odpaleniem muszę dać mu dużo gazu aby odpalił, radio oczywiście już odłączyłem, wcześniej wszystko było ok . Sprawdzałem bezpieczniki wszystkie całe .Czy kontrolka od świec ma tak szybko gasnąć ???i czy zapalić już podczas pracy silnika jak to widać na filmiku to moje pierwsze odpalenie z rana . Oto mój filmik wrzuciłem aby było łatwiej . Jeśli ktoś wie co mogło się stać proszę o pomoc z góry dziękuje
" onclick="window.open(this.href);return false;

Problem z odpaleniem

: pn paź 25, 2010 23:35
autor: Łuki_79
Gdybyś podpiął pod vaga,może byłoby łatwiej tobie zdiagnozować po ewentualnych błędach.P.S :bigok: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=607" onclick="window.open(this.href);return false;

Problem z odpaleniem

: wt paź 26, 2010 08:46
autor: papa16b
Podpinałem go już pod vaga wyskoczył mi bład 1117 bląd zacisku df alternatora sprawdzałem wszytko ok przy alternatorze . A bład usunołem i po paru odpaleniach znów sie pojawia .

Problem z odpaleniem

: wt paź 26, 2010 09:51
autor: y3t
Cześć też miałem problem z odpalaniem tylko o wiele poważniejszy (musiałem długo kręcić rozrusznikiem), u ciebie może być problem z akumulatorem bądź masz coś nie tak z ładowaniem (zmierz ładowanie). Kontrolka świec przy temperaturze około 5 stopni na plusie szybko gaśnie, dopiero jak masz poniżej zera czas grzania świec się wydłuża. Jeśli byłoby coś nie tak ze świecami po odpaleniu przez pare chwil będzie niebieski dymek a później zniknie (towarzyszy temu często nierówna praca silnika). Kiedy zmieniałeś filtr paliwa? Czy w przewodzie przezroczystym kolo pompy nie widać bąbelków powietrza? Bardzo ważna role przy odpalaniu odgrywa prawidłowo ustawiony kat wtrysku (sprawdza się go VAGiem). Kolejnym tropem może być niska dawka wtrysku którą można zwiększyć poprzez VAG. Czyli jak mówi Łuki_79 VAG wiele ci podpowie.

Problem z odpaleniem

: wt paź 26, 2010 10:41
autor: papa16b
No tak ale nie wiem jakie powinny być dokładnie ustawienia więc sam nie chce zmieniać. Wcześniej było wszystko ok tylko przez podłączenie radia coś się stało . Ładowanie ma 14.2 sprawdzałem miernikiem czyli dobre . A co do świec to wydaje mi się że chociaż chwile dłużej powinny . Napewno problem zrobiło radio tylko co mogło się stać

Problem z odpaleniem

: wt paź 26, 2010 13:37
autor: y3t
Obecnie moje autko pali jak na filmiku, " onclick="window.open(this.href);return false; , ma odpowiednio ustawiony kat trysku, odpowiednia dawkę rozruchowa, nowy filtr paliwa, brak bąbelków powietrza w przewodach. Po odpięciu czujnika temperatury 4 pinowego, który znajduje się na króćcu przy silniku świece będą się dłużej grzały. Na VAGu byłoby widać czy jest uszkodzony ten czujnik, sprawdza się go na zimnym silniku ( po nocy) porównując wartości temperatury cieczy i otoczenia, paliwa.

Problem z odpaleniem

: wt paź 26, 2010 15:46
autor: papa16b
Ja rozumiem ale chodzi oto że było ok zanim się nie w ziołem za podłączenie radia niestety nie udało się ;/ moim zdaniem zrobiło się jakieś zwarcie i czy przez to mogło się to stać tzn czy mógł się zmienić kąt wtrysku?? dawka rozruchowa????

Problem z odpaleniem

: śr paź 27, 2010 09:22
autor: y3t
Kata wtrysku jest ustawiany mechanicznie, później korygowany przez sterownik silnika oraz przez zawór N108 po uruchomieniu, dawkę rozruchową zmienia się w VAGu dopiero po wpisaniu hasła. Często przekaźnik 109 obok bezpieczników wymaga przelutowania. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa ????