Sposób na zapiekanie się VNT... Odpieta odma (opinie)?
: pn paź 25, 2010 17:46
Witam wszystkich posiadaczy TDI z VNT.
Tak jak w temacie chciałbym poruszyć każdemu znany temat...
jednak troche z innej strony.
Posiadam silniczek ASV co prawda mam sporadyczne problemy z VNT,
ale jest to czasami denerwujące... i w związku z tym szukałem
na forach jak pozbyc sie problemu no i głównie każdy polecał, albo
autostradka i przepalanie ruru co drugi dzień albo poprostu czyszczenie, które i tak nie na długo starczało...
stąd też moje pytanie czy wymiana turba na nowe Garretta rozwiąże ten problem na długi czas, czy może on
wrócić bardzo szybko?
Drugie pytanie dotyczy turba z ADT bo z tego co sie orientuje to tam dmuch turbina KKK, która podobno
jest dużo bardziej odporna na zapiekanie... Czy faktycznie tak jest? Mało jest opini na temat tej turbiny
dlatego postanowiłem zapytać co o tym sądzicie? I
czy turbosprężarka z ATD podchodzi do ASV p&p i jakie ma ogolnie wady i zalety?
Trzecim pytaniem jest Catch Tank Oil a dokładnie chodzi o to czy jest wogóel możliwe zeby spalanie mgiełki oleju
miało wpływ na VNT... Prosiłbym o opinie ludzi posiadających taki bajer lub poprostu odpietą odme...?
A czwartym pytaniem jest zaslepienie EGRa... Ogólnie czy warto i czy moze miec też to jakiś wpływ na VNT,
bo logicznie myslac może mieć wpływ na czystość spalin... Ale nie jestem pewny czy aż tak...
Podsumowując chciałbym poprostu albo zebrac to wszystko w jedno i moze odłocznie odmy i zaslepienie
EGRa łacznie bedzie miało wpływ na podwyższenie czystośći układu wydechowego jak i dolotowego.
Też bardzo mnie ciekawi ta opcja z turbem od ATD...
Wiem że moze ktoś powiedziec ze lepiej nie kombinować tylko przegonic auto i ma tez troche racji, z tym
że ciezko gdzieś w zimie mocno przegonic auto w dodatku jeszcze w miescie.
Pozdrawiam i bardzo dziękuje za opinie i komentarze.
Kargol1
Tak jak w temacie chciałbym poruszyć każdemu znany temat...
jednak troche z innej strony.
Posiadam silniczek ASV co prawda mam sporadyczne problemy z VNT,
ale jest to czasami denerwujące... i w związku z tym szukałem
na forach jak pozbyc sie problemu no i głównie każdy polecał, albo
autostradka i przepalanie ruru co drugi dzień albo poprostu czyszczenie, które i tak nie na długo starczało...
stąd też moje pytanie czy wymiana turba na nowe Garretta rozwiąże ten problem na długi czas, czy może on
wrócić bardzo szybko?
Drugie pytanie dotyczy turba z ADT bo z tego co sie orientuje to tam dmuch turbina KKK, która podobno
jest dużo bardziej odporna na zapiekanie... Czy faktycznie tak jest? Mało jest opini na temat tej turbiny
dlatego postanowiłem zapytać co o tym sądzicie? I
czy turbosprężarka z ATD podchodzi do ASV p&p i jakie ma ogolnie wady i zalety?
Trzecim pytaniem jest Catch Tank Oil a dokładnie chodzi o to czy jest wogóel możliwe zeby spalanie mgiełki oleju
miało wpływ na VNT... Prosiłbym o opinie ludzi posiadających taki bajer lub poprostu odpietą odme...?
A czwartym pytaniem jest zaslepienie EGRa... Ogólnie czy warto i czy moze miec też to jakiś wpływ na VNT,
bo logicznie myslac może mieć wpływ na czystość spalin... Ale nie jestem pewny czy aż tak...
Podsumowując chciałbym poprostu albo zebrac to wszystko w jedno i moze odłocznie odmy i zaslepienie
EGRa łacznie bedzie miało wpływ na podwyższenie czystośći układu wydechowego jak i dolotowego.
Też bardzo mnie ciekawi ta opcja z turbem od ATD...
Wiem że moze ktoś powiedziec ze lepiej nie kombinować tylko przegonic auto i ma tez troche racji, z tym
że ciezko gdzieś w zimie mocno przegonic auto w dodatku jeszcze w miescie.
Pozdrawiam i bardzo dziękuje za opinie i komentarze.
Kargol1