uszczelka pod głowicą poci sie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PawełB
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 07, 2010 08:31

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: PawełB » czw paź 21, 2010 21:54

Tak jak w temacie, podczas wymiany oleju gdy auto było w górze okazało się że UPG przecieka poci się mechanik powiedział że kiedyś trzeba będzie wymienić ale na razie jeździć powiedzcie mi czy to groźne bo przejechałem już 1000km od tego czasu. ile kosztuje mniej więcej naprawa UPG z planowaniem głowicy?



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: Gashkas » pt paź 22, 2010 11:39

1000km jak lekko przecieka/poci sie to nic. Moja byla juz dosyc wymeczona a zrobilem wiecej km a nie jezdze spokojnie zawsze.
Koszt to ok 100 pln uszczelka i tyle samo planowanie. Robocizna u mechanika - roznie. Zobaczysz czy cos przy tym wyjdzie do roboty jeszcze. A chyba i nowe sruby do glowicy tez trzeba jak sie nie myle.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: tomogolf2 » pt paź 22, 2010 15:47

Gashkas pisze: A chyba i nowe sruby do glowicy
lepiej daj nowe, stare śruby sa zazwyczaj poprzeciagane...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

PawełB
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 07, 2010 08:31

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: PawełB » pt paź 22, 2010 22:00

a czy przy tej robocie wymienia się olej? bo wymieniałem niedawno i wolał bym nie pchać się w dodatkowe koszty



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: xxxGlaDxxx » pt paź 22, 2010 22:20

Generalnie jak sciągasz uszczelkę, to przydałoby się wszystkie uszczelniacze wymienić, pierścienie na tłokach itd. itp. Po co sciągać ją dwa razy ? Jeżeli teraz cie na to nie stać to jeździj (może wytrzyma jeszcze z 5tys km) i zbieraj przynajmniej z 1tys zł na rzeczy o których wcześniej wspomniałem.



PawełB
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 07, 2010 08:31

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: PawełB » sob paź 23, 2010 08:22

jestem w szoku dużo



Awatar użytkownika
zenekz
-
-
Posty: 83
Rejestracja: czw paź 21, 2010 16:21
Lokalizacja: Lubelskie

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: zenekz » sob paź 23, 2010 13:02

Witam, mam podobny problem tylko ze u mnie cieknie plyn chlodniczy.... czy planowanie głowicy jest obowiązkowe przy wymianie uszczelki??



PawełB
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 07, 2010 08:31

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: PawełB » sob paź 23, 2010 15:12

a pierscienie to obowiązkowo trzeba robić bo to ogromna kwota jak na mnie więc wolał bym jakoś zaoszczedzić



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: DANIEL LHR » sob paź 23, 2010 20:18

bez przesady , pierscieni nie trzeba wymieniac podczas normalenej eksplatacji

Glowice szlifuje sie jezeli posiada nierownosci bodajze powyzej 0,2mm na dlugosci . VW wogole zabrania szlifowania glowicy tylko wymiana na nowa , ale wiem ze da sie . Uszczelka z zasady z ta samo iloscia otworków co ori , ale czasami zdarza sie ze po szlifie zawory bija w tloki i trzeba grubsza uszczelke

pisalem o tdi w td i d chyba zawsze trzeba dac grubsza uszcelke po planowaniu



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: ciachotdi » sob paź 23, 2010 20:46

Planowanie raczej tak, śruby tak, dobry mechanik dociąga tylko 2 razy śruby (pewnie nie wiesz czy ktoś ściągał glowice i ile razy to robił) na moim przykładzie jak mechanik ściągał głowice uszczelka była jeszcze orginalna i mowił że głowica nie była ściągana ile z tego prawdy to nie wiem auto ma przejechane 220tk) wymień uszczelniacze dość tanie a problem z głowy (jeżeli denerwuje cię jak rano dymek przy odpaleniu) mi po wymianie uszczelniaczy go brakuje :crazy: i tesknię za nim :rotfl: aha pierścienie wymienia się po ok. 500 tyś. km zalecenie vw i dalej mozna smigać



Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: superkasztan » pn paź 25, 2010 11:13

Jak mało wycieka to to olej,
ja na cieknącej głowicy zrobiłem ponad 60 tysi jak nie więcej. wkurzało minie że silnik jest tłusty, ale nie wyrzucał tyle tego oleju by go brakowało z tego powodu między wymianami.

Planowanie głowicy u mojego kumpla kosztuje max 50 zeta
Za śruby też zapłaciłem z 50
uszczelka jest droga, mi się udało elringa za niecałą 100 znaleźć, gumki na zaworach z 30 zeta.
potem jeszcze uszczelka dekla i się trochę nazbiera.
Nie wiem ile robota, bo robiłem sam. Ale części to ok 250 :/

Pozdr


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
zenekz
-
-
Posty: 83
Rejestracja: czw paź 21, 2010 16:21
Lokalizacja: Lubelskie

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: zenekz » pn paź 25, 2010 16:18

a te śruby to idzie normalnie w sklepie kupić??



Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: superkasztan » pn paź 25, 2010 17:39

http://allegro.pl/sruby-glowicy-audi-vo ... 63986.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
zenekz
-
-
Posty: 83
Rejestracja: czw paź 21, 2010 16:21
Lokalizacja: Lubelskie

uszczelka pod głowicą poci sie

Post autor: zenekz » pn paź 25, 2010 18:43

o spoko, dzięki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości