M-TDI kopci mocno na biało jak zimny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
M-TDI kopci mocno na biało jak zimny
Witam. Pytanko do speców.
Silnik kopcił na biało jak zimny.
wtryski lejące .
zmieniłem na próbe na wtryski od sdi, ustawiłm kąt wtrysku, ciśnienie, i nadal kopci na biało jak zimy.
Silnik pali od strzała albo na półobrotu.
Podejrzewam tłokorozdzielacz ale czy na pewno? Jest 11mm, fala od AFN.
?Nie chce rozboerać pompy bez powodu ale pamięŧam że tłokorozdzielacz miał ryski ale niewyczuwalne paznokciem...
Samochodzem jeżdżę pół orku i było ok. Zamierzam i tak założyć tłokorozdzielacz 10mm ale może ktoś z m-tdiko maniaków ma jakispomysł. Nurniki mam od Tdi.
No i spalanie od jakiegoś czasu skoczyło. robiłem 200km za 50 zł a teraz 150 maks
Silnik kopcił na biało jak zimny.
wtryski lejące .
zmieniłem na próbe na wtryski od sdi, ustawiłm kąt wtrysku, ciśnienie, i nadal kopci na biało jak zimy.
Silnik pali od strzała albo na półobrotu.
Podejrzewam tłokorozdzielacz ale czy na pewno? Jest 11mm, fala od AFN.
?Nie chce rozboerać pompy bez powodu ale pamięŧam że tłokorozdzielacz miał ryski ale niewyczuwalne paznokciem...
Samochodzem jeżdżę pół orku i było ok. Zamierzam i tak założyć tłokorozdzielacz 10mm ale może ktoś z m-tdiko maniaków ma jakispomysł. Nurniki mam od Tdi.
No i spalanie od jakiegoś czasu skoczyło. robiłem 200km za 50 zł a teraz 150 maks
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
M-TDI kopci mocno na biało jak zimny
Proszę
Nie przejmuj się tym dymkiem...
Co do wzrostu spalania,to niestety już tak jest,że jak na zewnątrz robi się zimniej,to auto spali więcej,bo wiadomo-silnik dłużej się nagrzewa,olej gęsty,opory itd.
Ewentualnie chodzisz w cięższych butach
Nie przejmuj się tym dymkiem...
Co do wzrostu spalania,to niestety już tak jest,że jak na zewnątrz robi się zimniej,to auto spali więcej,bo wiadomo-silnik dłużej się nagrzewa,olej gęsty,opory itd.
Ewentualnie chodzisz w cięższych butach
M-TDI kopci mocno na biało jak zimny
Z kopceniem się już uporałem( było zbyt niskie ciśnienie na jałowych obrotach). silnik na wtryskach od sdi zaczął latac prawie jak na tych od tdi, dzisiaj założyłem spowrotem wtryski od 110km. i co.....
okazało sie że sprzęgło na 4 i 5 biegu prosi o litość.
Co robić , zmieniac na skrzynie od tdi czy może udało sie w końcu komuś wzmocnić sprzęgło ze skrzyni 020 tak aby można było bezstresowo podkręcać silniczek?
Ze skrzyni jestem zadowolony ale szkoda sprzęgła.
Czas do setki zmniejszył się o około 1s. a nie robiłem regulacji bo dzis sobota:P i nie ma casu.
okazało sie że sprzęgło na 4 i 5 biegu prosi o litość.
Co robić , zmieniac na skrzynie od tdi czy może udało sie w końcu komuś wzmocnić sprzęgło ze skrzyni 020 tak aby można było bezstresowo podkręcać silniczek?
Ze skrzyni jestem zadowolony ale szkoda sprzęgła.
Czas do setki zmniejszył się o około 1s. a nie robiłem regulacji bo dzis sobota:P i nie ma casu.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
M-TDI kopci mocno na biało jak zimny
Zaczynam składac następną pompkę do m-tdi więc jeśli ktoś nie chce się bawić w przekładanie elektroniki to polecam. niestety na ta chwilę tylko 10mm. Tylko pomorze. Mogę dojechać na miejsce i założyć
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
M-TDI kopci mocno na biało jak zimny
W moim temacie znajdziesz wszystko co trzebaJABcok20 pisze:może udało sie w końcu komuś wzmocnić sprzęgło ze skrzyni 020 tak aby można było bezstresowo podkręcać silniczek?
M-TDI kopci mocno na biało jak zimny
no dobra ale po takim czasie użytkowania, jak się jeździ nie ma problemow, jaką mocą dysponujesz pod maską.
u mnie koazało się ze moc tak drastycznie skoczyła po jednym zabiegu że bdb sprzęgło po prostu umiera. silnik mieli po wciśnięciu gazu na 2 i czasami 3 biegu ( o ile sie nie ślizgnie).
samochód ciągnie do samego końca prędkościomierza. Jedyne co mnie przeraża to brak obrotka ale słysząc jak silnik wchodzi na wyższe obroty ( pewnie już za wysokie ) to ciarki po plecach mi przechodzą. Ale w końcu to 1.7 więć powienien sie wyżej kręcić niż 1.9.
u mnie koazało się ze moc tak drastycznie skoczyła po jednym zabiegu że bdb sprzęgło po prostu umiera. silnik mieli po wciśnięciu gazu na 2 i czasami 3 biegu ( o ile sie nie ślizgnie).
samochód ciągnie do samego końca prędkościomierza. Jedyne co mnie przeraża to brak obrotka ale słysząc jak silnik wchodzi na wyższe obroty ( pewnie już za wysokie ) to ciarki po plecach mi przechodzą. Ale w końcu to 1.7 więć powienien sie wyżej kręcić niż 1.9.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
M-TDI kopci mocno na biało jak zimny
Ja mam sprzęglo do 1V wzmocnione dedykowane do taxi ani razu się nie ślizgło a jeżdziłem z dużą dawką i ciśnienie 1,7bara.
Cena takiego sprzęgła standardowa około 300zl (nie pamietam już) , wymienić trzeba też koło zamachowe 210mm pasuje z benzyny 1,8 na szrocie około 50zl.
Cena takiego sprzęgła standardowa około 300zl (nie pamietam już) , wymienić trzeba też koło zamachowe 210mm pasuje z benzyny 1,8 na szrocie około 50zl.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
M-TDI kopci mocno na biało jak zimny
300zł to ja wole kupic skrzynie tdi. kolo zamachowe mam od skrzybni 02A z bodajże passata b3 więć powino podejść.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
M-TDI kopci mocno na biało jak zimny
Znajdź mi skrzynię z TDI za 300 zł
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: M-TDI kopci mocno na biało jak zimny
ehh czepiacie się szczegółów... mogę mieć za 400 zł więc wole dołożyć, a czy to wogóle ważne co kto za ile może mieć.Haki pisze:Znajdź mi skrzynię z TDI za 300 zł
i Twoja odpowiedz nic nie wprowadza do tematu...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 211 gości