[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: webster__ » pn paź 18, 2010 13:12

witajcie ostatnio z racji tego ze zalozylem pina z 1.6TD zwiekszylem dawke AAZ-owi i bardzo wolno schodzi z obrotow po przygazowaniu.. zatrzymuje sie czasem nawet na 1600 obr i przy delikatnym przyduszeniu go na biegu obroty spadaja do normalnej wlasciwej ustawionej postaci. czy problem da sie jakos rozwiazac? czy poprostu juz jest za duza dawka? mimo ze za mna az bardzo czarnej chmurki nie ma.. :bajer:


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: pitru » pn paź 18, 2010 13:28

Spróbuj wykręcić troszeczkę tą długą śrubę od strony silnika jest od wydatku szczątkowego jak się nie mylę. Powinno pomóc.


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: człek » pn paź 18, 2010 17:05

zaprzał pisze:czerwona strzalka - dawka paliwa, klucz 13 kontra i wkrecajac srubokretem zwieksza sie dawke. Uwaga: niewielkie obroty sruba powoduja dosyc duze zmiany dawki paliwa - nie powinno sie przesadzac, lepiej zeby auto przestawalo dymic po pojawieniu sie pelnego doladowania. Zwiekszajac dawke paliwa zwiekszamy obroty na biegu jalowym

zielona strzalka - sruba dokladne ustawienie obrotow, zmniejsza sie obroty wykrecajac, jezeli juz nie ma regulacji to wtedy sruba z niebieska strzalka

niebieska strzalka - obroty na biegu jalowym z wcisnietym przyspieszaczem, wykrecajac zmniejsza sie obroty

zolta strzalka - obroty na biegu jalowym z wyciagnietym przyspieszaczem
Obrazek

Skup się na zielonej strzałce. Wykręcając zmniejszasz obroty po zwiększeniu dawki.



Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: DaroD » pn paź 18, 2010 18:41

A mnie sie wydaje ze dawka moze byc juz za duza człek, napisal ci o zmniejszeniu obrotow a tobie wolno schodza do ustawionej wartosci wiec ta srobka oznaczona na zielono raczej nic nie da zeby obroty szybciej schodzily. A kopci ci?



webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: webster__ » śr paź 20, 2010 13:44

DaroD pisze:A mnie sie wydaje ze dawka moze byc juz za duza człek, napisal ci o zmniejszeniu obrotow a tobie wolno schodza do ustawionej wartosci wiec ta srobka oznaczona na zielono raczej nic nie da zeby obroty szybciej schodzily. A kopci ci?
kopci kopci;) no wlasnie probowalem zielona strzalka ale nic nie daje to juz... wogole roznicy nie ma.. wiec tak jak mowicie juz za duza dawka? :grrr:


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: webster__ » śr paź 20, 2010 13:50

bo przewaznie to sie dzieje jak silnik ma juz temp <70 stopni poprostu dodam gazu i schodza obroty zatrzymuja sie w pewnym miejscu (zawsze mniej wiecej w tym samym) okolo 2tys obrotow, i po chwili powoli opadaja znow do ustawionej wlasciwej wartosci czyli te 900-1000obr badz jezeli wrzuce bieg i silnik dostaje obciazenie wtedy obroty momentalnie wracaja do 900 i zostaja juz na nich, na zimnym silniku jest git. ogolnie wydaje sie jakby faktycznie dawka byla za duza i poprostu nie wypala tego paliwa i dlatego wolno opada? moje rozumowanie jest dobre? i z tego co mi sie wydaje nie pozostaje nic innego jak skrecenie dawki do pierwotnej opcji?


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: DaroD » śr paź 20, 2010 14:44

webster__, tu sie zgodze zmniejsz dawke paliwa ale rub to stopniowo bo pewnie zauwarzyles ze delikatne ruchy sruba powoduja dosc duze zmiany, i w pewnym momencie dawka bedzie zwiekszona a i obroty beda normalnie schodzic. A powiedz jakie masz cisnienie doladowania?



webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: webster__ » śr paź 20, 2010 17:44

DaroD pisze:A powiedz jakie masz cisnienie doladowania?
nie mam pojecia szczerze mowiac bo dopiero nosze sie z zamiarem by kupic wskaznik i podkrecic moja k14:) zmniejszylem daweczke i jest lepiej:) :bigok: a innej mozliwosci nie ma? aby byla dalej spora dawka ale zeby te obroty normalnie schodzily?


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: DaroD » śr paź 20, 2010 17:56

webster__, pytalem o cisnienie bo zwiekszajac dawke zwieksza sie cisnienie doladowania (choc tu nie ma az tak duzych zmian, ale tak o 0.2 moze podskoczyc) ja tak mialem jak go sporo paliwem podlalem :D a tera moja k14 pompuje 1.3 bara i do szczescia brakuje mi IC. Jak narazie z 1z mojego szwagra wygrywam :lol: Zamontuj manometr i wtedy zobaczymy co twoja turbinka wydmucha przy obecnej ilosci paliwka. A po zmniejszeniu dawki dalej kopci mocno czy mniej?



webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: webster__ » czw paź 21, 2010 15:42

DaroD pisze:kopci mocno czy mniej?
a kopci kopci delikatnie mniej bo dawke minimalnie skrecilem tak by obroty schodzily normalnie
na dawce standardowej nie kopcil wrecz wogole mogł byc katowany na smierc ale dymu nie puścil przynajmniej na tej dawce jak go kupilem i wcale nie byla skrecona bo szedl jak na serie dosyc milo :bigok:
DaroD pisze:do szczescia brakuje mi IC.
i rowniez plany u mnie sa takie


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: webster__ » czw paź 21, 2010 15:44

DaroD, :bigok: punkt leci


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

Re: [ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: DaroD » czw paź 21, 2010 15:52

webster__ pisze:DaroD, :bigok: punkt leci
Dzieki.A jak zamontujesz manometr i podkrecisz turbine to jeszcze mniej bedzie kopcil bo mieszanka zostanie wzbogacona o powietrze. U mnie pusci chmure w momencie docisniecia gazu i po chwili zapier... a dymu w ogole nie widac, a po zamontowaniu ic mysle ze troche osiagi pojda w gore bo bede mial wiecej tlenu w powietrzu dmuchanym przez suszare :grin: :grin: :grin:
Powodzonka



Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: DaroD » czw paź 21, 2010 18:26

webster__, zerknij na ten temat bo troche mnie to gryzlo i moze to ci pomorze tu koledzy pisza o regulacj wydatku szczatkowego.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=358201" onclick="window.open(this.href);return false;



webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

[ AAZ] bardzo wolno schodzi z obrotow

Post autor: webster__ » pt paź 22, 2010 13:02

DaroD pisze:webster__, zerknij na ten temat bo troche mnie to gryzlo i moze to ci pomorze tu koledzy pisza o regulacj wydatku szczatkowego.
viewtopic.php?f=35&t=358201
o kurde mozliwe bo ostatnio bawilem sie ta srobka...hmmm :bigok:


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości