wyciek oleju golf IV 1,9 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

macho08
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:43
Lokalizacja: Zabrze

wyciek oleju golf IV 1,9 TDI

Post autor: macho08 » sob paź 16, 2010 18:18

Witam!
Golf IV `03 1,9 TDI 101KM
Auto sprowadzone nie cały rok temu, od razu wymieniony rozrząd, olej i filtr oleju. Cały czas spisywał się wyśmienicie po 7 tyś oleju ubyło naprawdę niewiele…. do czasu. Jakiś miesiąc temu zaczęło dość szybko ubywać ~800km koło 400ml. Wydaje mi się że znalazłem wyciek (czerwona strzałka)… nie znam się na tym dlatego poniżej wrzucam zdjęcie, proszę o diagnozę czy ubytek z tego miejsca jest możliwy i czy takie ilości straty są realne. Na zdjęciu za bardzo nie widać żeby coś złego się działo ale na elementach poniżej jest dość wilgotno, po przetarciu od spodu na palcu został olej. Proszę również o opis co to za miejsce.
Dodatkowo zauważyłem że przewód (zielona strzałka) jest pocięty, do czego służy?
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam Maciek
Obrazek



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

wyciek oleju golf IV 1,9 TDI

Post autor: Łuki_79 » sob paź 16, 2010 18:51

Zawór EGR.Wężyk wymień bo będziesz miał kiepskie podciśnienie w układzie sterowania turbiną oraz EGR'em,
macho08 pisze:Jakiś miesiąc temu zaczęło dość szybko ubywać ~800km koło 400ml.
Zdejmij dolny wąż z intercoolera i sprawdz ile masz w ic'ku oleju oraz sprawdz luzy na turbince


Obrazek

macho08
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Re: wyciek oleju golf IV 1,9 TDI

Post autor: macho08 » wt paź 19, 2010 12:52

Witam!!