[MK4 AHF 110km] Coś tłucze po zmianie dwumasu na G60
: pt paź 15, 2010 21:01
Witam wszystkich.
Dzisiaj miałem odebrać samochód od mechanika po wymianie sprzęgła (zamach + docisk + tarcza + łożysko od G60) Niestety po odpaleniu samochodu(podczas odpalania wszystko jest ok) i próbie wciśnięcia pedału sprzęgła przy końcu(tak 2cm nad podłogą) wyczuwalny jest opór i zaczyna stukać(nie mam pojęcia co) i pedał sprzęgła zaczyna pulsować(odbijać). W każdym razie do końca nie da się wcisnąć pedału. Na wolnych obrotach wszystko chodzi jak należy. Przy zgaszonym silniku jest to samo ((( Nie wiem co mam robić. 037 105 273C to jest numer koła które zostało zamontowane do golfika. Zestaw /Sachsa został dobrany w sklepie. Niestety nie pamiętam numeru a pudełko jest u mechanika. Czy tylko docisk z tarczą i łożyskiem oraz zamachem sie wymienia. Czy coś jeszcze trzeba dorzucić??? Mam dylemat. Błąd mechanika ?? Czy z G60 nie podchodzi do AHF??
Dzisiaj miałem odebrać samochód od mechanika po wymianie sprzęgła (zamach + docisk + tarcza + łożysko od G60) Niestety po odpaleniu samochodu(podczas odpalania wszystko jest ok) i próbie wciśnięcia pedału sprzęgła przy końcu(tak 2cm nad podłogą) wyczuwalny jest opór i zaczyna stukać(nie mam pojęcia co) i pedał sprzęgła zaczyna pulsować(odbijać). W każdym razie do końca nie da się wcisnąć pedału. Na wolnych obrotach wszystko chodzi jak należy. Przy zgaszonym silniku jest to samo ((( Nie wiem co mam robić. 037 105 273C to jest numer koła które zostało zamontowane do golfika. Zestaw /Sachsa został dobrany w sklepie. Niestety nie pamiętam numeru a pudełko jest u mechanika. Czy tylko docisk z tarczą i łożyskiem oraz zamachem sie wymienia. Czy coś jeszcze trzeba dorzucić??? Mam dylemat. Błąd mechanika ?? Czy z G60 nie podchodzi do AHF??