Złe wskazania temperatury cieczy
: śr paź 13, 2010 20:21
Witam
Panowie moje auto to mk4 axr, mam dziwne wskazania temperatury cieczy, mialem uwalony czujnik wiec wymienilem na nowy oryginalny. No i tak sprawdziłem temperatury z czujnika g2 i g62 i jest dobrze a na wskaźniku oszukuje... Zrobiłem logi przy pomocy vag 311:
038 906 019 AT ,,1.9l R4 EDC 0200SG 1513,
,Group A:,'007,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Fuel Temp,Fuel cooling state,Intake Air Temp,Coolant Temp,,,,,,,,,,
,TIME,~Amb.Temp.°C,On:100%-Off:0%,~Amb.Temp.°C,~Amb.Temp.°C,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP,°C, %,°C,°C,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.01,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,0.38,72.9,0.0,41.4,89.1,,,,,,,,,,
,0.78,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,1.18,72.9,0.0,41.4,89.1,,,,,,,,,,
,1.58,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,1.98,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,2.37,72.9,0.0,41.4,89.1,,,,,,,,,,
,2.77,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Temperature, ,Temperature,,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP,°C,,°C,,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,0.33,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,0.68,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,1.03,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,1.38,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,1.74,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,2.09,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,2.44,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,2.79,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
Jezeli temperatura cieczy to w bloku silnik 007 to ostatnia rubryka to mamy 89.1, a w bloku wskaźniki 003 to temperatura podajaca wartosc na wskażnik to ta pierwszej rybryce to mamy wynik 89, wiec jest dobrze, ciekawi mnie co to za wartosc temperatury w trzeciej rybryce w tym przypadku 80 stopni???
I tak kiedy wartosc temperatury z czujników wykazuje jakies 60 stopni to tyle jest mniej wiecej na wskaźniku , ale poźniej juz jest gorzej i zaczyna oszukiwac, np mamy rozgrzany silnik do 90 stopni , tyle jest na czujniku i na wskaźniku, ale w momencie kiedy zgasmy silnik teperatura zaczyna spadac na czujniku a na wskaźniku dopiero zaczyna opadac przy temperaturze na czujniku 74 stopnie..dziwne? Koledzy z wiekszym doswiadczeniem, co moze byc przyczyna takiej sytuacji???
Panowie moje auto to mk4 axr, mam dziwne wskazania temperatury cieczy, mialem uwalony czujnik wiec wymienilem na nowy oryginalny. No i tak sprawdziłem temperatury z czujnika g2 i g62 i jest dobrze a na wskaźniku oszukuje... Zrobiłem logi przy pomocy vag 311:
038 906 019 AT ,,1.9l R4 EDC 0200SG 1513,
,Group A:,'007,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Fuel Temp,Fuel cooling state,Intake Air Temp,Coolant Temp,,,,,,,,,,
,TIME,~Amb.Temp.°C,On:100%-Off:0%,~Amb.Temp.°C,~Amb.Temp.°C,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP,°C, %,°C,°C,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.01,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,0.38,72.9,0.0,41.4,89.1,,,,,,,,,,
,0.78,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,1.18,72.9,0.0,41.4,89.1,,,,,,,,,,
,1.58,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,1.98,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,2.37,72.9,0.0,41.4,89.1,,,,,,,,,,
,2.77,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Temperature, ,Temperature,,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP,°C,,°C,,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,0.33,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,0.68,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,1.03,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,1.38,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,1.74,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,2.09,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,2.44,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,2.79,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
Jezeli temperatura cieczy to w bloku silnik 007 to ostatnia rubryka to mamy 89.1, a w bloku wskaźniki 003 to temperatura podajaca wartosc na wskażnik to ta pierwszej rybryce to mamy wynik 89, wiec jest dobrze, ciekawi mnie co to za wartosc temperatury w trzeciej rybryce w tym przypadku 80 stopni???
I tak kiedy wartosc temperatury z czujników wykazuje jakies 60 stopni to tyle jest mniej wiecej na wskaźniku , ale poźniej juz jest gorzej i zaczyna oszukiwac, np mamy rozgrzany silnik do 90 stopni , tyle jest na czujniku i na wskaźniku, ale w momencie kiedy zgasmy silnik teperatura zaczyna spadac na czujniku a na wskaźniku dopiero zaczyna opadac przy temperaturze na czujniku 74 stopnie..dziwne? Koledzy z wiekszym doswiadczeniem, co moze byc przyczyna takiej sytuacji???