1V jest slabszy od JP
: pt lut 03, 2006 23:39
Witam
To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.
Nie dawno zakupiłem golfika 1,6 TD z silnikiem 1V. Mój szwagier posiadał już golfa też diesla tylko bez turbiny, silnik JP. Muszę przyznać że wbrew moim oczekiwaniom móje auto jest mniej zrywne od szwagrowego bolida. Silniczek JP bez turbinki ciągnie golfika jak dziki. Nie wiem czy to normalne czy też z moim autem jest coś nie tak. W moim jest skrzynia 5 a u szwagra 4 biegowa. Katalizatora już nie mam.
I jeszcze jedno pytanko. Szwagierkowe auto ma zegary bez obrotomierza. Jak by zakupić zegary z obrotomierzem to czy trzeba dokonać znacznych modyfikacji w instalacji ?
A na koniec jescze jedno pytanko ale już ostatnie. W moim aucie jest wspomaganie i działa bardzo dobrze ale nie wiem czy nie za dobrze. Kierownica chodzi lekko i nie odbija po wyjsciu z zakrętu. Czy to normalne w "dwójkach" i w jaki sposób zniwelować luz na przekładni ze wspomaganiem ?
Pozdrawiam
To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.
Nie dawno zakupiłem golfika 1,6 TD z silnikiem 1V. Mój szwagier posiadał już golfa też diesla tylko bez turbiny, silnik JP. Muszę przyznać że wbrew moim oczekiwaniom móje auto jest mniej zrywne od szwagrowego bolida. Silniczek JP bez turbinki ciągnie golfika jak dziki. Nie wiem czy to normalne czy też z moim autem jest coś nie tak. W moim jest skrzynia 5 a u szwagra 4 biegowa. Katalizatora już nie mam.
I jeszcze jedno pytanko. Szwagierkowe auto ma zegary bez obrotomierza. Jak by zakupić zegary z obrotomierzem to czy trzeba dokonać znacznych modyfikacji w instalacji ?
A na koniec jescze jedno pytanko ale już ostatnie. W moim aucie jest wspomaganie i działa bardzo dobrze ale nie wiem czy nie za dobrze. Kierownica chodzi lekko i nie odbija po wyjsciu z zakrętu. Czy to normalne w "dwójkach" i w jaki sposób zniwelować luz na przekładni ze wspomaganiem ?
Pozdrawiam