Strona 1 z 2

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: pt paź 08, 2010 13:22
autor: witek690
czemu auto ciężko pali po nocy prosze o ocene logów dodam że wszystkie filtry,rozrząd i uszczelniacze na pompowtryskach wymienione silnik to ajm 115km.

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: pt paź 08, 2010 20:24
autor: leon79
Gdzie te logi?

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: pt paź 08, 2010 20:30
autor: admadmadm
Może świece żarowe?
Coś nie tak z rozrusznikiem, ze szczotkami?
Akumulator słaby i jak zimno nie daje rady?

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: sob paź 09, 2010 08:42
autor: witek690
akumulator ładowałem całą noc i dalej to samo cięzko zapala nie wiem co jest grane

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: sob paź 09, 2010 09:01
autor: Piasek
Spróbuj zalać na innej stacji paliwa...
Obecnie w dobie wojny cenowej na paliwa powszechnym zjawiskiem jest mieszanie paliw już na etapie hurtowym. Do klasycznej ON dolewa się 10-15% B100 w celu obniżenia jej ceny w hurcie. A faktury jak najbardziej idą na klasyczną ON.
Taka mieszanka już w temp. w okolicy zera utrudnia rozruch (silnik kręci a nie chce zaskoczyć)
Wielkie markowe stacje mające w pobliżu konkurencje lub nawet kilka stosują te same numery...
Wyjeździj to wszystko lub spuść i zatankuj czegoś pokroju vervy, v-power, ultimate czy gold... Rożnica powinna być zauważalna już przy pierwszym porannym rozruchu

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: sob paź 09, 2010 14:13
autor: hutnik
cięzki rozruch rano w tych temperaturach jakie są nocami teraz czyli okolice zera, i lekko na plusie, motor TDI będzie cięzej palił...
dlatego że w temperaturach lekko powyżej zera niegrzeją świece żarowe, a poniżej zera grzeją i dlatego jak jest temperatura np -5 to silnik zapali lepiej niż np +2 st C

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: wt paź 12, 2010 20:10
autor: witek690
no właśnie jak to jest z tym grzaniem bo jak ściągne wtyczke z czujnika temperatury płynu to świeczki grzeją a jak załóże to nie co jeszcze jest odpowiedzialne za grzanie świec?

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: wt paź 12, 2010 21:32
autor: Piasek
Przekaźnik :bigok:

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: śr paź 13, 2010 11:27
autor: witek690
przekaźnik też wymieniłem i nic to nie dało

Re: co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: śr paź 13, 2010 19:04
autor: manior15
hutnik pisze:cięzki rozruch rano w tych temperaturach jakie są nocami teraz czyli okolice zera, i lekko na plusie, motor TDI będzie cięzej palił...
dlatego że w temperaturach lekko powyżej zera niegrzeją świece żarowe, a poniżej zera grzeją i dlatego jak jest temperatura np -5 to silnik zapali lepiej niż np +2 st C
bzdury gadasz! mam ten sam silnik i pali na dotyk, kolega pisał ze wymieniał rozrząd, a synchronizacje sprawdzałeś po wymianie? świece sprawne?ja bym obstawiał zła synchronizację lub zmianę dawki startowej..

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: śr paź 13, 2010 19:28
autor: witek690
jak ustawic synchronizacje, świece sprawne , ale przy tej temperatuże nie grzeją

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: czw paź 14, 2010 08:28
autor: Piasek
Opisz więcej sam proces ciężkiego rozruchu rano. Co to się z nim dzieje: wolno kręci ?, ciężko kręci ?, a może kręci jak wściekły a mimo to nie chce zaskoczyć...

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: czw paź 14, 2010 11:24
autor: witek690
kręci normalnie ale nie chce złapać jak już złapie to chodzi normalnie nic nie kości nie żuca silnikiem a puźniej pali na dotyk

co może być przyczyną ciężkiego rozruchu rano

: czw paź 14, 2010 11:51
autor: Piasek
Albo pompki już podlewają trochę... (ale to byłyby efekty dymne z wydechu zaraz po zaskoczeniu silnika)
Albo sprężanie coś nie teges...
Albo cofa się paliwo lub pompa paliwa coś się nie wyrabia z podawaniem... Może jakaś nieszczelność w układzie paliwowym...
Trzeba by podpiąć pod VAG`a i sprawdzić rano przed rozruchem, na zimnym czy wszystkie czujniki odczytują takie same parametry (temp. otoczenia i te sprawy) Może jakiś czujnik paliwa błędnie odczytuje temp. i nie podaje dawki rozruchowej odpowiedniej dla zimnego silnika...