Strona 1 z 1

Problemy z pompa paliwa AAZ

: czw paź 07, 2010 15:54
autor: Wesoły_Kostek
Witam wszystkich. Chciałbym was prosić o pomoc, poradę mam 1.9 GTD silnik AAZ zeszlifowałem bost pin i zacząłem kręcić dawka i chyba przedobrzyłem :( a oto skutki :

-wolno spada z obrotów np. przy zmianie biegów ( na zimnym spadają szybko)

-jak jeżdżę spokojnie to obroty mu wzrastają czasami do ok 1700 (pisze czasami bo tak jest raz się dźwigają a raz nie) jak już ma te obroty wysokie to jak go przegonie to ma normalnie

-na rozgrzanym silniku np. na 2 biegu przy obrotach 1200 jak wcisnę więcej gazu to ma mula do 2000 później jedzie fajnie ( na zimnym jest ok)

ciężej pali na ciepłym bez ssania niż jak jest zimny

-po zrzuceniu ssania na zimnym ma obroty ok 750-800 (nie wiem czy to normalne)

- przy gazowaniu zauważyłem ze paliwo mi wyrzuca przez ten zaworek co jest przy pompie z prawej strony, nie wielka ilość no ale wyrzuca koledzy co maja dwójki td podkręcone nic im tak nie wyrzuca dlatego mnie to trochę zdziwiło i nie wiem czy to tak ma być czy nie.

Moze ktoś z was będzie wiedział co jest grane i może będzie dało rade to naprawić samemu? prosze was o pomoc :(

Problemy z pompa paliwa AAZ

: czw paź 07, 2010 20:46
autor: Maślak
wydaje mi sie że trzeba by wyregulować wydatek szczątkowy, ale pewien nie jestem. jak wpiszesz w szukajce to znajdziesz

Problemy z pompa paliwa AAZ

: czw paź 07, 2010 21:02
autor: Michał_1977
Wesoły_Kostek pisze:wolno spada z obrotów np. przy zmianie biegów
Wesoły_Kostek pisze:obroty mu wzrastają czasami do ok 1700
Wydatek resztkowy do wyregulowania.Robi się to po każdej zmianie dawki paliwa.
Wesoły_Kostek pisze:ciężej pali na ciepłym bez ssania niż jak jest zimny
Pompa "podchodzona" lub wystarczy dodać dobrego dodatku czyszczącego do paliwa,żeby wyczyścić pompę i wtryskiwacze.
Wesoły_Kostek pisze:po zrzuceniu ssania na zimnym ma obroty ok 750-800
Kwesti wyregulowania wydatku i wolnych obrotów (na ciepłym silniku).
Wesoły_Kostek pisze:paliwo mi wyrzuca przez ten zaworek co jest przy pompie z prawej strony
Do wymiany o-ring rysika pracującego z boost pinem.

Problemy z pompa paliwa AAZ

: pt paź 08, 2010 19:38
autor: Wesoły_Kostek
Dobra jeżeli chodzi o ten wydatek resztkowy to go muszę wykręcić czy wkręcić?

Problemy z pompa paliwa AAZ

: pt paź 08, 2010 20:10
autor: Michał_1977
Dziewiąty post arwam-a
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3150651" onclick="window.open(this.href);return false;
Chodzi o tę śrubę w kółku
Obrazek

Problemy z pompa paliwa AAZ

: sob paź 09, 2010 09:43
autor: Wesoły_Kostek
dobrze wiem ktora to sruba ale czy mam ja wkrecic czy wykrecic

Problemy z pompa paliwa AAZ

: sob paź 09, 2010 09:53
autor: IRAS AAZ
Wykrecic po tym zabiegu auto zacznie schodzic z obrotów :hmm: regulacja obrotów i ssania zielona strzałka :chytry: POWODZENIA :hmm:

Problemy z pompa paliwa AAZ

: sob paź 09, 2010 18:58
autor: Wesoły_Kostek
Wielkie dziekiii Panowie :pub: :pub: :pub: :pub: nareszcie chodzi normalnie i dzięki wam zaoszczędziłem kilka $$ u pompiarza jeszcze raz wielkie dzieki :D :D :D

Problemy z pompa paliwa AAZ

: sob paź 09, 2010 22:55
autor: Michał_1977
Wesoły_Kostek pisze:dobrze wiem ktora to sruba ale czy mam ja wkrecic czy wykrecic
Przecież w temacie z linku jest napisane-wykręcać :bigok:
Wesoły_Kostek pisze:nareszcie chodzi normalnie
Gitara :)

Problemy z pompa paliwa AAZ

: ndz paź 10, 2010 12:42
autor: Wesoły_Kostek
Dzisiaj odpalalem go rano i dalej ma po rzuceniu ssania niskie obroty ok 700. Moze jeszcze ten wydatek zmniejszyć ? bo jak teraz zmniejszyłem to zauwazylem ze luz na pedale sie znacznie zmniejszyl praktycznie go nie ma wiec moze zrobic tak zeby wogule go nie bylo i podnies obroty normalnie i chyba będzie ok co wy na to ?

Problemy z pompa paliwa AAZ

: czw paź 21, 2010 00:09
autor: denu
Jak zimny zawsze będą niższe obroty. Obroty biegu jałowego reguluje się na rozgrzanym silniku. jakie obroty masz na gorącym, powinno być zdaje się 850 bez przyspieszacza i 950 z przyspieszaczem wycięgniętym.