Strona 1 z 2
spalanie + rozrząd
: śr paź 06, 2010 18:32
autor: rękawek
Koledzy czy po wymianie rozrządu auto może wiecej palic???
spalanie + rozrząd
: śr paź 06, 2010 18:35
autor: FURMAN TDI
Jak najbardziej zmiana kąta wtrysku i masz
spalanie + rozrząd
: śr paź 06, 2010 18:42
autor: rękawek
kąt wtrysku poprawiamy vagiem jak rozumiem!!!??
spalanie + rozrząd
: śr paź 06, 2010 19:32
autor: Łuki_79
rękawek pisze:kąt wtrysku poprawiamy vagiem jak rozumiem!!!??
Sprawdzamy
. U ciebie sprawdza się synchronizację wałków - rozrządu oraz wału korbowego Vag => Select => 01-Engine => 08-Meas.Blocks => grupa 004,pole 4 a reguluje się na kole zębatym wałka rozrządu.
spalanie + rozrząd
: śr paź 06, 2010 19:39
autor: rękawek
dzieki kolego!!!
spalanie + rozrząd
: śr paź 06, 2010 19:55
autor: rękawek
a jaka wartośc jest prawidłowa
spalanie + rozrząd
: śr paź 06, 2010 20:32
autor: gatokane
Powinno być 0,0 czasem małe skoki do +- 0,5
Re: spalanie + rozrząd
: pt paź 08, 2010 20:30
autor: rękawek
koledzy a można kąt wtrysku zdiagnozowac polskim vagiem 4.9 ??? a jezeki tak to w jaki sposób!!
spalanie + rozrząd
: sob paź 09, 2010 12:17
autor: gatokane
Tak samo jak w 311 -ce wybierasz silnik potem blok wartosci mierzonych i grupa 004 i będziesz miał rubryke z kątem a regulacja tak jak napisał kolega wyżej
Re: spalanie + rozrząd
: ndz paź 10, 2010 10:46
autor: rękawek
koledzy czy kąt wtrysku morze miec asz 136 czy ja zle sprawdzam!???
Re: spalanie + rozrząd
: ndz paź 10, 2010 11:18
autor: perki
rękawek pisze:koledzy czy kąt wtrysku morze miec asz 136 czy ja zle sprawdzam!???
moze.. ja mialem 120 w ahf
Re: spalanie + rozrząd
: ndz paź 10, 2010 11:42
autor: rękawek
a czy przy takiej rozbieżności da się to na kole przestawic czy trzeba pasek przestawic!???
Re: spalanie + rozrząd
: ndz paź 10, 2010 11:48
autor: perki
rękawek pisze:a czy przy takiej rozbieżności da się to na kole przestawic czy trzeba pasek przestawic!???
u mnie na kole przestawiali . z tego co pamietam to z 120 do 50 to milimetrowe sprawy na pompie
spalanie + rozrząd
: ndz paź 10, 2010 13:53
autor: gatokane
W twoim przypadku sprawdzając tak jak opisane wyżej tylko na końcu grupa 000 i tam w drugiej rubryce masz wartosci , u ciebie powinno się miescić miedzy 113-133 i jeżeli to co podałeś dotyczy tego parametru to masz poza normą i oczywiście sprawdzasz na silniku 90 stopni. Regulacja na kole tak jak napisali koledzy.