
AFN ciezko pali zimny :( Kont ok
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AFN ciezko pali zimny :( Kont ok
Witam panowie wiem ze temat wałkowany wiele razy ale nadal nie mogę dość co jest nie tak mianowicie gdy kupiliśmy golfine 1.9 AHF-a auto wszystko było ok przyszła wymiana rorzadu i od tamtej pory problem z odpalaniem słabo palił jak był zimny gdy ciepły pali miodzio doczytałem na forum ze po wymianie rorzadu trzeba ostawić kat wtrysku faktycznie był przestawiony nie pamiętam dokładnie ale był ładnie przestwiony razem z kolega znajomym mechanikiem ostawiliśmy na 48 54 skacze w tych granicach. no i no własnie jeszcze gorzej teraz to juz tragedia bardzo ciężko pali a już jak zaskoczy po 5 sek kręcenia rozrusznikiem puszcza niesamowitą chmurę
może macie jakieś pomysły ?? dziękuje i pozdr.

Ostatnio zmieniony pn paź 04, 2010 21:45 przez djalien, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN ciezko pali zimny :( dawka ok
Hmm a sprawdzałeś na wykresie TDI Graph ? Tam będziesz miał wszystko jak na dłoni. Vag nie wyrzuca żadnych błędów z silnikiem?
3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Golf 3 Red Devil By Me ;D
AFN ciezko pali zimny :( Kont ok
Vag nie wyrzuca nic 0 błędów a w tdi Graph nie sprawdzałem bo nie za bardzo kumam na tym macie może jakaś ściągawkę >??
AFN ciezko pali zimny :( Kont ok
http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Musisz mieć pełnego VAG-a, najlepiej 303.1 bo wtedy będziesz miał po paru operacjach 100% pełną wersję. Niebieska linia to optimum.
Musisz mieć pełnego VAG-a, najlepiej 303.1 bo wtedy będziesz miał po paru operacjach 100% pełną wersję. Niebieska linia to optimum.
3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Golf 3 Red Devil By Me ;D
AFN ciezko pali zimny :( Kont ok
do ponownego sprawdzenia kąt (nie kont) wtrysku w trybie basic settings w Vagu, moze sie koło na wale poluzowało ?djalien pisze:razem z kolega znajomym mechanikiem ostawiliśmy na 48 54 skacze w tych granicach
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
AFN ciezko pali zimny :( Kont ok
Kąt może i dobry ,ale ja bym sprawdził fazy rozrządu ,wszystko na znaki i będzie jasność .Bo jeżeli objawy wystąpiły bezpośrednio po wymianie rozrządu to prawdopodobnie ktoś kto go wymieniał nie przyłożył sie do roboty .A na wykres w TDI graf można nie patrzeć ,wystarczy że mamy skopany czujnik temp.i pokazuje głupoty .W 000 masz kąt wtrysku w wartościach liczbowych
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości