Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Witam. Jakieś 3 tygodnie temu zakupiłem VW Bora 1.9 TDI 115 KONI 2001r. Do czasu do kiedy nie wymieniłem w nim rozrządu zbierał się jak dziki. A wymieniłem go jakieś 3 dni temu razem z pompa wody wszystkie możliwe filtry jak i olej i płyn chłodniczy.I odnoszę teraz wrażenie że jak depnę mu do końca na 1 biegu wydaje się spoko ale na 2 biegu jak dojdzie do 3 tys obrotów wydaje mi się ze turbina i silnik słabiej ciągnie. I nie wiem co jest czy ja mam już jakieś urojenia.
A może to jest normalne że turbina ostro ciągnie do 3 tys. a dalej słabiej.Nie wiem co robić czy jechać do mechanika i bawić się w jego zgadywanki.
Może ktoś zna przyczyny albo to moje jakieś filmy urojone.
A może to jest normalne że turbina ostro ciągnie do 3 tys. a dalej słabiej.Nie wiem co robić czy jechać do mechanika i bawić się w jego zgadywanki.
Może ktoś zna przyczyny albo to moje jakieś filmy urojone.
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
wymiana rozrządu i Twoje objawy to najwyraźniej zwykły zbieg okoliczności, obawiam się, że łapiesz tzw. "tryb awaryjny" przy tych 3 tyś. obrotów ale te wątpliwości rozwieje diagnostyka Vagiem.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
To na początek musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czy auto osłabło czy nie po zmianie rozrządu.
Jeśli tak, to warto by podpiąć vag-a i sprawdzić parametry pracy silnika, błędy w ECU wykonać logi.
Jeśli tak, to warto by podpiąć vag-a i sprawdzić parametry pracy silnika, błędy w ECU wykonać logi.
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Panowie może to głupie pytanie ale co to jest ten Vag bo jestem zielony jeśli chodzi o auta????
A wiec turbina powinna dalej ciagnąć po 3 tys a nie że ja odczuwam zmianę mocy na mniejsza?????
A wiec turbina powinna dalej ciagnąć po 3 tys a nie że ja odczuwam zmianę mocy na mniejsza?????
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Program do diagnostyki aut grupy "vag"Frymek pisze:Panowie może to głupie pytanie ale co to jest ten Vag bo jestem zielony jeśli chodzi o auta????
Teoretycznie moc powinna się rozwijać w seryjnym 1.9TDI 115kM do ~4000Frymek pisze:A wiec turbina powinna dalej ciagnąć po 3 tys a nie że ja odczuwam zmianę mocy na mniejsza?????
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Dziękuje bardzo za pomoc lecę jutro i sprawdzę tą prace silnika zobaczę co mi powie wiec jak coś dalej bedzie nie wyjaśnione zawitam tu ponownie
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Witam
Nie znam się i moi przedmówcy nie wymienili tego problemu (a znają się chłopaki) - czy po wymianie rozrządu i jego złym ustawieniu nie będą właśnie takie objawy?
Nie znam się i moi przedmówcy nie wymienili tego problemu (a znają się chłopaki) - czy po wymianie rozrządu i jego złym ustawieniu nie będą właśnie takie objawy?
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
phanteon pisze:Nie znam się i moi przedmówcy nie wymienili tego problemu (a znają się chłopaki) - czy po wymianie rozrządu i jego złym ustawieniu nie będą właśnie takie objawy?
italiano_83 pisze:To na początek musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czy auto osłabło czy nie po zmianie rozrządu.
Jeśli tak, to warto by podpiąć vag-a i sprawdzić parametry pracy silnika, błędy w ECU wykonać logi.
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Umiem czytać i nie ma nic o rozjechanym kącie wtrysku.
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
W PD nie ma kąta wtryskuphanteon pisze:Umiem czytać i nie ma nic o rozjechanym kącie wtrysku.
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
ps
mysle ze w uproszczeniu mozna posługiwac sie zwrotem kąt wtrysku w silniku na pd bo jak by nie było to od ustawienia wałka i wału zalezsy moment wtrysku
mysle ze w uproszczeniu mozna posługiwac sie zwrotem kąt wtrysku w silniku na pd bo jak by nie było to od ustawienia wałka i wału zalezsy moment wtrysku
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
A czym to diagnozujesz?Fahoo pisze:ale jest synchronizacja wałków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości