grzeje się w korku przy takiej pogodzie jak dziś :(
: wt wrz 21, 2010 18:41
Witam
Dziś stanąłem chwile w korku i temp. poszła tak na 3/4 wskaźnika.
Wystraszyłem się, dopiero co go poskładałem na nowych częściach.
Nowe końcówki wtrysków,
nowa uszczelka pod głowicą,
głowica porobiona,
pierścienie wymienione,
termo włącznik nowy 90/95
chłodnica ma może z dwa lata.
termostat nowy whaler 84 stopnie
Ogólnie wymieniłem termo włącznik ( jest nowy ) ale różnicy nie ma.
Zauważyłem taką dziwną sytuacje że chłodnica się nie nagrzewa równomiernie.
Termo włącznik jest na samym dole w lewym dolnym rogu a króćce ( IN, OUT) po prawej stronie.
Gdy przy wlocie i wylociechłodnica jest gorąca to tam gdzie termowłącznik się znajduje jest tylko ciepła
Chłodnica behr-hella ( Made in PRoCH
Zastanawiam się czy nie kupić termowłącznika na 70 stopni bo taki znalazłem:
http://sklep.intercars.com.pl/?grut=101931" onclick="window.open(this.href);return false;
tylko inna wtyczka by musiała być do niego.
W ogóle to powinienem mieć dwubiegunowy wentylator, ale po 1,6 d pozostał jedno biegunowy.
Wsadziłem kupę kasy w ten silnik i nie chciał bym żeby go szlag trafił.
Ona ma dopiero dostać w palnik a tu już przy docieraniu takie niedoskonałości
Proszę o jakąś wskazówkę
Pozdrawiam
Dziś stanąłem chwile w korku i temp. poszła tak na 3/4 wskaźnika.
Wystraszyłem się, dopiero co go poskładałem na nowych częściach.
Nowe końcówki wtrysków,
nowa uszczelka pod głowicą,
głowica porobiona,
pierścienie wymienione,
termo włącznik nowy 90/95
chłodnica ma może z dwa lata.
termostat nowy whaler 84 stopnie
Ogólnie wymieniłem termo włącznik ( jest nowy ) ale różnicy nie ma.
Zauważyłem taką dziwną sytuacje że chłodnica się nie nagrzewa równomiernie.
Termo włącznik jest na samym dole w lewym dolnym rogu a króćce ( IN, OUT) po prawej stronie.
Gdy przy wlocie i wylociechłodnica jest gorąca to tam gdzie termowłącznik się znajduje jest tylko ciepła
Chłodnica behr-hella ( Made in PRoCH
Zastanawiam się czy nie kupić termowłącznika na 70 stopni bo taki znalazłem:
http://sklep.intercars.com.pl/?grut=101931" onclick="window.open(this.href);return false;
tylko inna wtyczka by musiała być do niego.
W ogóle to powinienem mieć dwubiegunowy wentylator, ale po 1,6 d pozostał jedno biegunowy.
Wsadziłem kupę kasy w ten silnik i nie chciał bym żeby go szlag trafił.
Ona ma dopiero dostać w palnik a tu już przy docieraniu takie niedoskonałości
Proszę o jakąś wskazówkę
Pozdrawiam