Szarpanie tylko po redukcji przy przyśpieszaniu w 1.9 AJM
: wt wrz 14, 2010 19:17
Witam,
Od dłuższego czasu nęka mnie następujący problem.
Otóż przy jeździe np w mieście podczas zwalniania np do świateł i dajmy na to redukcji z 3 na 2 lub 4 na 3 i mocniejszym przyśpieszaniu w okolicy 1700-2000 obrotów ma miejsce niepokojące szarpanie/falowanie silnikiem. Objaw tak jak wspomniałem ma miejsce tylko w wyżej wymienionej sytuacji. Przy normalnym przyśpieszaniu od 1 np do 5 wszystko idzie okej.
Uwagi:
- Turbina wymieniana 23000 km temu i wstawiona oryginalna Garretta
- N75 wymienione 2 tygodnie temu na nowego Pierburga
- Kat wywalony
- Najświeższe logi z których nic generalnie w tej kwestii nie wynika można znaleźć tutaj => viewtopic.php?f=80&t=349428
Auto nie wzięło od wymiany turbo ani kropli oleju.
Proszę o pomoc bo podobna przypadłość miała miejsce tuż przed zarżnięciem/wysraniem się poprzedniej suszary.
Pozdrawiam!
Od dłuższego czasu nęka mnie następujący problem.
Otóż przy jeździe np w mieście podczas zwalniania np do świateł i dajmy na to redukcji z 3 na 2 lub 4 na 3 i mocniejszym przyśpieszaniu w okolicy 1700-2000 obrotów ma miejsce niepokojące szarpanie/falowanie silnikiem. Objaw tak jak wspomniałem ma miejsce tylko w wyżej wymienionej sytuacji. Przy normalnym przyśpieszaniu od 1 np do 5 wszystko idzie okej.
Uwagi:
- Turbina wymieniana 23000 km temu i wstawiona oryginalna Garretta
- N75 wymienione 2 tygodnie temu na nowego Pierburga
- Kat wywalony
- Najświeższe logi z których nic generalnie w tej kwestii nie wynika można znaleźć tutaj => viewtopic.php?f=80&t=349428
Auto nie wzięło od wymiany turbo ani kropli oleju.
Proszę o pomoc bo podobna przypadłość miała miejsce tuż przed zarżnięciem/wysraniem się poprzedniej suszary.
Pozdrawiam!