Strona 1 z 1
problem z pompą po modzie
: wt wrz 07, 2010 20:28
autor: ksiadzt
Witam jak w temacie. Robiłem gov moda i timing moda, wszystko było ok ,autko latało tylko jak był na sporych obrotach to zalewał sie albo coś i zaczynał dusic.
Zamiast krecic śrubą od dawki postanowiłem wydostac jedna podkładke i po złożeniu nie moge odpalic auta. Kręcę a auto nic nie ciągnie ropy, widze po bance powietrza w wężyku że ciągnie troche i jak by sie cofało spowrotem .
Poradzcie mi co z tym fantem zrobic
Myślałem że imo blokuje ale słychac po kluczyku 2 cyknięcia zaworków

problem z pompą po modzie
: wt wrz 07, 2010 20:32
autor: IRAS AAZ
Ja odpowietrzam zawsze taka pompka gumawa za 30 zł

A gdzwignie gazu dobrze złozyłes?
problem z pompą po modzie
: wt wrz 07, 2010 20:38
autor: ksiadzt
Ostatnio jak to robiłem to wszystko na oko złożyłem i smigało, a tera sie starałem i nie smiga. Rozbierałem to chyba z 20 razy dzisiaj i nic, na chwile obecną nacięcie na dzwigni jest ustawione tak na środek tych lini co są nacechowane
Wcześniej auto po zabiegu zapaliło prawie na kopa a tera nie ma zamiaru, jesli ta gruszka wystarczy to jutro lece po nią
problem z pompą po modzie
: wt wrz 07, 2010 22:28
autor: Michał_1977
ksiadzt, a zalałeś pompę ropą?
Jak w pompie sucho,to pompka wstępna nie zassie ON i nie odpowietrzysz układu.
problem z pompą po modzie
: wt wrz 07, 2010 23:13
autor: ksiadzt
Nic nie zalewałem .Jak otwarłem, to to co było po wyżej rozpołowienia wyleciało a to co w dolnej części zostało i złożyłem.
Cza jakoś zalac żeby była pełna ?
problem z pompą po modzie
: wt wrz 07, 2010 23:18
autor: Michał_1977
ksiadzt pisze:słychac po kluczyku 2 cyknięcia zaworków
Kurcze...jeszcze dzisiaj się z tym bawiłem,bo robiłem pompę,ale wydaje mi się,że po przekręceniu kluczyka ma być jedno cykniecie...

problem z pompą po modzie
: śr wrz 08, 2010 16:07
autor: ksiadzt
Michaś_1977 nom jesteś szpec

Już kiedyś lukałem twój temat i muszę go przewertowac jeszcze raz

Będe potrzebował wiedzy o sprzęgle a ty miałeś ten temat dobrze ogarnięty

ale narazie muszę odpalic bestie
Michaś_1977 pisze:ksiadzt pisze:słychac po kluczyku 2 cyknięcia zaworków
Kurcze...jeszcze dzisiaj się z tym bawiłem,bo robiłem pompę,ale wydaje mi się,że po przekręceniu kluczyka ma być jedno cykniecie...

no powiem ci że to tak sie wydaje że jest jedno bo prawie równocześnie cykają

ok kupiłem gruszkę, pompuje nią, ropa tera jest napewno w pompie i nadal zonk auto nie pali
problem z pompą po modzie
: śr wrz 08, 2010 20:35
autor: spawacz
Na 100% zle przelozyles widelki od govera . tzn. w 2 strone i wszstko idze w powrot , jak bylem mlody i glupi to tak przez nieuwage tez zlozylem.
problem z pompą po modzie
: śr wrz 08, 2010 21:07
autor: Michał_1977
ksiadzt pisze:nadal zonk auto nie pali
A patrzyłeś w trakcie kręcenia,czy puszcza dyma z rury?
Popuszczałeś rurki przy wtryskach i kręciłeś w celu szybszego odpowietrzenia?Spróbuj poluzować je i kręć na pełnym gazie,żeby wcześniej go przelać.
Śrubę od dawki wkręciłeś na taką samą głębokość?
problem z pompą po modzie
: czw wrz 09, 2010 01:38
autor: ksiadzt
Ok, temat ogarnięty. Między innymi powodem był aku, bo zawsze jak wydawało sie że będzie palił to jednak był zonk. Na innym aku jak zakręcił to odpalił

a śrube od dawki wkręciliśmy na maxa.Zaś mała regulacja i
wynik jest taki ,że auto jedzie przyjemnie. Ale jeszcze sie okaże czy zostanie tak czy będe wracał do ori ustawienia. Bo różnicy dużej nie ma po innym ustawieniu, a jesli tylko spalanie ma sie zmienic ,to chyba nie warto. A gov jest tak czy siak:)