Strona 1 z 1

problem z pompą po modzie

: wt wrz 07, 2010 20:28
autor: ksiadzt
Witam jak w temacie. Robiłem gov moda i timing moda, wszystko było ok ,autko latało tylko jak był na sporych obrotach to zalewał sie albo coś i zaczynał dusic.
Zamiast krecic śrubą od dawki postanowiłem wydostac jedna podkładke i po złożeniu nie moge odpalic auta. Kręcę a auto nic nie ciągnie ropy, widze po bance powietrza w wężyku że ciągnie troche i jak by sie cofało spowrotem .
Poradzcie mi co z tym fantem zrobic
Myślałem że imo blokuje ale słychac po kluczyku 2 cyknięcia zaworków :(

problem z pompą po modzie

: wt wrz 07, 2010 20:32
autor: IRAS AAZ
Ja odpowietrzam zawsze taka pompka gumawa za 30 zł :hmm: A gdzwignie gazu dobrze złozyłes?

problem z pompą po modzie

: wt wrz 07, 2010 20:38
autor: ksiadzt
Ostatnio jak to robiłem to wszystko na oko złożyłem i smigało, a tera sie starałem i nie smiga. Rozbierałem to chyba z 20 razy dzisiaj i nic, na chwile obecną nacięcie na dzwigni jest ustawione tak na środek tych lini co są nacechowane
Wcześniej auto po zabiegu zapaliło prawie na kopa a tera nie ma zamiaru, jesli ta gruszka wystarczy to jutro lece po nią

problem z pompą po modzie

: wt wrz 07, 2010 22:28
autor: Michał_1977
ksiadzt, a zalałeś pompę ropą? :bajer:
Jak w pompie sucho,to pompka wstępna nie zassie ON i nie odpowietrzysz układu.

problem z pompą po modzie

: wt wrz 07, 2010 23:13
autor: ksiadzt
Nic nie zalewałem .Jak otwarłem, to to co było po wyżej rozpołowienia wyleciało a to co w dolnej części zostało i złożyłem.
Cza jakoś zalac żeby była pełna ?

problem z pompą po modzie

: wt wrz 07, 2010 23:18
autor: Michał_1977
ksiadzt pisze:słychac po kluczyku 2 cyknięcia zaworków
Kurcze...jeszcze dzisiaj się z tym bawiłem,bo robiłem pompę,ale wydaje mi się,że po przekręceniu kluczyka ma być jedno cykniecie... :-k

problem z pompą po modzie

: śr wrz 08, 2010 16:07
autor: ksiadzt
Michaś_1977 nom jesteś szpec :) Już kiedyś lukałem twój temat i muszę go przewertowac jeszcze raz :) Będe potrzebował wiedzy o sprzęgle a ty miałeś ten temat dobrze ogarnięty :) ale narazie muszę odpalic bestie :)
Michaś_1977 pisze:
ksiadzt pisze:słychac po kluczyku 2 cyknięcia zaworków
Kurcze...jeszcze dzisiaj się z tym bawiłem,bo robiłem pompę,ale wydaje mi się,że po przekręceniu kluczyka ma być jedno cykniecie... :-k
no powiem ci że to tak sie wydaje że jest jedno bo prawie równocześnie cykają :)
ok kupiłem gruszkę, pompuje nią, ropa tera jest napewno w pompie i nadal zonk auto nie pali

problem z pompą po modzie

: śr wrz 08, 2010 20:35
autor: spawacz
Na 100% zle przelozyles widelki od govera . tzn. w 2 strone i wszstko idze w powrot , jak bylem mlody i glupi to tak przez nieuwage tez zlozylem.

problem z pompą po modzie

: śr wrz 08, 2010 21:07
autor: Michał_1977
ksiadzt pisze:nadal zonk auto nie pali
A patrzyłeś w trakcie kręcenia,czy puszcza dyma z rury?
Popuszczałeś rurki przy wtryskach i kręciłeś w celu szybszego odpowietrzenia?Spróbuj poluzować je i kręć na pełnym gazie,żeby wcześniej go przelać.
Śrubę od dawki wkręciłeś na taką samą głębokość?

problem z pompą po modzie

: czw wrz 09, 2010 01:38
autor: ksiadzt
Ok, temat ogarnięty. Między innymi powodem był aku, bo zawsze jak wydawało sie że będzie palił to jednak był zonk. Na innym aku jak zakręcił to odpalił :) a śrube od dawki wkręciliśmy na maxa.Zaś mała regulacja i
wynik jest taki ,że auto jedzie przyjemnie. Ale jeszcze sie okaże czy zostanie tak czy będe wracał do ori ustawienia. Bo różnicy dużej nie ma po innym ustawieniu, a jesli tylko spalanie ma sie zmienic ,to chyba nie warto. A gov jest tak czy siak:)