problem z pompą po modzie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

problem z pompą po modzie

Post autor: ksiadzt » wt wrz 07, 2010 20:28

Witam jak w temacie. Robiłem gov moda i timing moda, wszystko było ok ,autko latało tylko jak był na sporych obrotach to zalewał sie albo coś i zaczynał dusic.
Zamiast krecic śrubą od dawki postanowiłem wydostac jedna podkładke i po złożeniu nie moge odpalic auta. Kręcę a auto nic nie ciągnie ropy, widze po bance powietrza w wężyku że ciągnie troche i jak by sie cofało spowrotem .
Poradzcie mi co z tym fantem zrobic
Myślałem że imo blokuje ale słychac po kluczyku 2 cyknięcia zaworków :(


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

problem z pompą po modzie

Post autor: IRAS AAZ » wt wrz 07, 2010 20:32

Ja odpowietrzam zawsze taka pompka gumawa za 30 zł :hmm: A gdzwignie gazu dobrze złozyłes?


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

problem z pompą po modzie

Post autor: ksiadzt » wt wrz 07, 2010 20:38

Ostatnio jak to robiłem to wszystko na oko złożyłem i smigało, a tera sie starałem i nie smiga. Rozbierałem to chyba z 20 razy dzisiaj i nic, na chwile obecną nacięcie na dzwigni jest ustawione tak na środek tych lini co są nacechowane
Wcześniej auto po zabiegu zapaliło prawie na kopa a tera nie ma zamiaru, jesli ta gruszka wystarczy to jutro lece po nią


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

problem z pompą po modzie

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 07, 2010 22:28

ksiadzt, a zalałeś pompę ropą? :bajer:
Jak w pompie sucho,to pompka wstępna nie zassie ON i nie odpowietrzysz układu.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

problem z pompą po modzie

Post autor: ksiadzt » wt wrz 07, 2010 23:13

Nic nie zalewałem .Jak otwarłem, to to co było po wyżej rozpołowienia wyleciało a to co w dolnej części zostało i złożyłem.
Cza jakoś zalac żeby była pełna ?


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

problem z pompą po modzie

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 07, 2010 23:18

ksiadzt pisze:słychac po kluczyku 2 cyknięcia zaworków
Kurcze...jeszcze dzisiaj się z tym bawiłem,bo robiłem pompę,ale wydaje mi się,że po przekręceniu kluczyka ma być jedno cykniecie... :-k


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

problem z pompą po modzie

Post autor: ksiadzt » śr wrz 08, 2010 16:07

Michaś_1977 nom jesteś szpec :) Już kiedyś lukałem twój temat i muszę go przewertowac jeszcze raz :) Będe potrzebował wiedzy o sprzęgle a ty miałeś ten temat dobrze ogarnięty :) ale narazie muszę odpalic bestie :)
Michaś_1977 pisze:
ksiadzt pisze:słychac po kluczyku 2 cyknięcia zaworków
Kurcze...jeszcze dzisiaj się z tym bawiłem,bo robiłem pompę,ale wydaje mi się,że po przekręceniu kluczyka ma być jedno cykniecie... :-k
no powiem ci że to tak sie wydaje że jest jedno bo prawie równocześnie cykają :)
ok kupiłem gruszkę, pompuje nią, ropa tera jest napewno w pompie i nadal zonk auto nie pali


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

problem z pompą po modzie

Post autor: spawacz » śr wrz 08, 2010 20:35

Na 100% zle przelozyles widelki od govera . tzn. w 2 strone i wszstko idze w powrot , jak bylem mlody i glupi to tak przez nieuwage tez zlozylem.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

problem z pompą po modzie

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 08, 2010 21:07

ksiadzt pisze:nadal zonk auto nie pali
A patrzyłeś w trakcie kręcenia,czy puszcza dyma z rury?
Popuszczałeś rurki przy wtryskach i kręciłeś w celu szybszego odpowietrzenia?Spróbuj poluzować je i kręć na pełnym gazie,żeby wcześniej go przelać.
Śrubę od dawki wkręciłeś na taką samą głębokość?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

problem z pompą po modzie

Post autor: ksiadzt » czw wrz 09, 2010 01:38

Ok, temat ogarnięty. Między innymi powodem był aku, bo zawsze jak wydawało sie że będzie palił to jednak był zonk. Na innym aku jak zakręcił to odpalił :) a śrube od dawki wkręciliśmy na maxa.Zaś mała regulacja i
wynik jest taki ,że auto jedzie przyjemnie. Ale jeszcze sie okaże czy zostanie tak czy będe wracał do ori ustawienia. Bo różnicy dużej nie ma po innym ustawieniu, a jesli tylko spalanie ma sie zmienic ,to chyba nie warto. A gov jest tak czy siak:)


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości