Strona 1 z 2

[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

: pn wrz 06, 2010 16:35
autor: Michał_1977
Ta śrubka,o której piszesz służy do regulacji dawki paliwa.Jej nie ruszaj z resztą i tak nie dasz rady,bo ma kontrę (nakrętkę) w głębi tego plastiku.
Ten plastik trzeba jakoś rozwalić,bo to jest fabryczne zabezpieczenie i nie da się tego ot tak rozkręcić.
Zdaje się,że tam jest także immobilizer :bajer:

Próbowałeś przysłuchiwać się,czy ten zawór cyka po przekręceniu kluczyka?

[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

: pn wrz 06, 2010 19:10
autor: karol8114
Nie zwalaj wyłącznie winy na elektrozawór N 109, przyczyna może leżeć również w immobilizer , ogólnie pompy w AAZ po 95 r. nie mają lajlepszych opinii.

[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

: wt wrz 07, 2010 00:37
autor: Michał_1977
robik557 pisze:Tylko jak mam sprawdzić czy to immobilizer?
Wziąć młotek i wypierniczyć go,bo przez niego są często kłopoty...
Jutro (a raczej już dzisiaj :grin: ) mogę podrzucić fotki jak ja się z tym właśnie dzisiaj uporałem :satan:

Re: [MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

: wt wrz 07, 2010 11:03
autor: munior
robik557 pisze:Michaś_1977 widzę że lubisz radykalne rozwiązania. Chętnie zobaczę rezultaty tej młotkowej pracy :) Ale może jednak są jakieś bardziej subtelne rozwiązania...?
Nie ma co się bawić w subtelne rozwiązania ,bo immobilaizer to żadne zabezpieczenie ,a sprawia kłopoty tylko właścicielowi ,więc Michaś 1977 dobrze ci radzi wywalić dziadostwo

[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

: wt wrz 07, 2010 22:17
autor: Michał_1977
robik557 pisze:A jak się wymontowuje w tym modelu golfa immobilizer?
Szybko :bigok:
Dwa razy młotkiem... :satan:
Obrazek
Później trzeba się dobrać do tych sfrezowanych śrub i jakoś je wykręcić,po czym immo wyskakuje bez problemu

To jest immobilizer po szybkim demontażu:bajer:
Obrazek

Następnie trzeba sprawdzić w którym z dwóch kabli od niego jest napięcie 12V po włączeniu zapłonu i tylko ten kabel podpiąć do elektrozaworu przy głowicy pompy.Mój MK3 śmigał już dzisiaj bez immo.
robik557 pisze:golf z 20 sekunt pokręci z werwą a potem zasilanie w aucie siada
Rozrusznik już odmawia posłuszeństwa.Przegrzewa się i robi się w nim zwarcie,dlatego wszystko świruje z licznikiem włącznie.

[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

: wt wrz 07, 2010 22:58
autor: Michał_1977
robik557 pisze:jak to immo jest połączone z samym zaworem?
Po odsunięciu go trzeba po prostu odkręcić kabel od zaworu,czyli 1 nakrętkę,tylko nie wiem po co chcesz zakładać ponownie to cholerstwo.
Ja mam 2 kluczyki do stacyjki w tym 1 dorabiany,ale przez to dziadostwo dorabianym nie mogłem odpalić :panna:
Zgubisz kluczyk i masz kłopot... :bajer:
Poza tym na pierwszym zdjęciu widać go jeszcze w dość dobrym stanie,ale jak zacząłem się dobierać do tych śrub,to wyglądał jak psu z gardła wyjęty :rotfl:

[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

: pn wrz 20, 2010 19:06
autor: bogoria
miałem to samo u sebie. początkowo wystarczało lekkie popukiwanie mloteczkiem w elktrozawór. później niestety musiałem to zdemontować. faktycznie można metodą młotkologiczną, ale ja nie chciałem być barbarzyńcą. żeby wymontować element sterujący ęlektrozaworem (b0 jest to tylko element wykonawczy immo) trzeba mieć wymontowaną pompę, bo element ten jest przykręcony na śruby z łbem zrywanym. mając pompę na stole można się bawić. ale prawdę mówiąc nie wiem, czy ma to sens, bo ja to zrobiłem przy okazji uszczelniania pompy. Tobie raczej nie będzie się to klkulowało. czyli pozostaje metoda młoteczka i przecinaka. potem faktycznie trzeba znaleźć p®ąd zasilający we wtyczce i zrobić nowe zasilanie. od strny wtyczki konektor mocno zeszlifować, bądź wykorzystać obcięte przewody z wtyczką. to immo itak o kant d... rozbić. nie wiem skąd opinia o złej jakości tej pompy. jedynym problemem dla mnie był tylko zawór automatycznej zmiany kąta.