Strona 1 z 2

nie chce zapialic

: ndz wrz 05, 2010 14:28
autor: Z@char
Sluchajcie mam problem wymienilem turbo i przy okazji dalem wtryski do sprawdzenia lecz przyz wykrecaniau 2 wtrysku musialem odsunac pompe lecz nie zaznaczylem sobie jej polozenia, duzo jej nie odsunelem. Tearz auto nie chce zapalic kreci i nic tylko dumek idzie z wydechu i to wszystko mam zegar i ksiazke wczoraj probowalem z dobra godzine ustawic i nie dalo rady, nie wiem co jest czy poprostu jest tak zalany czy zapowietrzony czy ja zle juz cos ustawiam. Co ustaiwlem znaki i krecilem zegar to ciagne pokazywalo mi inne wskazania

nie chce zapialic

: ndz wrz 05, 2010 17:24
autor: Michał_1977
Zbyt opóźniony wtrysk paliwa.Musisz pompę pchnąć na silnik.
Ustaw wał korbowy idealnie na znaku w okienku skrzyni,następnie poluzuj pompę,wkręć czujnik zegarowy i ustaw odpowiednią wartość kąta wtrysku przechylając pompę w przód lub w tył.
Jak zdradzisz co to za silnik,to podam Ci jaka ma być ta wartość :bajer:

nie chce zapialic

: ndz wrz 05, 2010 22:19
autor: Z@char
jest to silnik AAZ 1.9 TD

Re: nie chce zapialic

: ndz wrz 05, 2010 22:22
autor: Z@char
[quote="Z@char"]jest to silnik AAZ 1.9 TDdobra ok a jezeli jest powiedzmy na zegarze 70 a ma byc 93 a pompy juz nie moge dalej pchnac do silnika to wtedy mam ja odsunac na parametr 93 ??

nie chce zapialic

: ndz wrz 05, 2010 23:38
autor: Michał_1977
Kąt wtrysku paliwa w AAZ to 0,80 +/-0,02
Jeżeli pompa jest pchnięta na max i nie możesz uzyskać odpowiedniej wartości,to trzeba przestawić koło pompy względem paska o 1 ząbek.

nie chce zapialic

: ndz wrz 05, 2010 23:41
autor: Z@char
ok ale jesli jest 70 a widze ze pompa jest juz za blisko silnika gdyz pamietam ze wczesneij nie byla az tak blisko silnika tzn ze musze ja odsunac np 70 zegar musie sie cofnac na 80

nie chce zapialic

: ndz wrz 05, 2010 23:50
autor: Michał_1977
Przecież jak ruszysz pompą,to zobaczysz w którą stronę wychyla się wskazówka.Jeżeli braknie Ci zakresu ruchu pompą to znaczy,że wcześniej już było skopane i trzeba poprawić ustawienie rozrządu lub źle ustawiłeś wał korbowy (nie na tym znaku co trzeba) :bajer:

nie chce zapialic

: pn wrz 06, 2010 19:38
autor: Z@char
dobra pwoiedz mi bo moze w taim razie faktycznie ustawiam na zly znak jak on musi wygladac ?? czy to jest takie wciecei jak byc przecinakiem zaznaczyl na kole czy taki odlew znaku ( kreski )

nie chce zapialic

: pt wrz 10, 2010 22:02
autor: Z@char
panowie juz naprawde gupieje auto dalej nie pali byc wycieg przez srube gdzie wkreca sie zegar namierzylem i usunelem auto nie pali pelno babli w wezyku powrotnym, wezyki od wtryskow poluzowane paliwo leci co jest grane a pompe mniej wiecej ejst w swoim miejscu juz nie mam sily do tej padaki a i dodam ze rozrzad jest ok

nie chce zapialic

: sob wrz 11, 2010 07:18
autor: Michał_1977
Z@char pisze:czy to jest takie wciecei jak byc przecinakiem zaznaczyl na kole
Tak.
Z@char,może po prostu wtryski zawiesiły się,albo co...
jak kręcisz rozrusznikiem,to leci dym z rury.
Spróbuj jeszcze go odpowietrzyć,popuść jeszcze raz rurki i kręć z gazem w podłodze.Paliwo ma mocno sikać w górę,a nie sączyć się :bajer:

nie chce zapialic

: ndz wrz 12, 2010 15:39
autor: Z@char
Michaś_1977, dym leci z rury taki delikatny odpowierzalem juz go kupe razy dalej jest w powrocie powietrze a i paliwo sika podajrze tylko z ostatniego wtrysku a z pozostalych poprostu sie saczy nie wim moze rurki ze sa zalozone nie mam pojecia

nie chce zapialic

: ndz wrz 12, 2010 16:30
autor: Michał_1977
Tak sobie myślę,że jeżeli nic przy pompie nie grzebałeś,to nie ma bata-musi zapalić,chyba że po sprawdzeniu wtrysków w trakcie montażu zabrudziłeś je i jakiś paproch zawiesił iglicę wtryskiwacza.
Podczas prób odpalania odzywał się coś,czy nic?

nie chce zapialic

: ndz wrz 12, 2010 22:22
autor: Z@char
nic sie nei odzywal zero odzewu na tyle krecenia ze chyba juz rozrusznik siada

nie chce zapialic

: ndz wrz 12, 2010 22:28
autor: Michał_1977
Hmm...możesz spróbować odpalić za pomocą PLACK-a (może być waniliowy :grin: ).
Odkręć gumowe kolanko między kolektorem i suszarką psiknij i kręć.Jeżeli to wiszące wtryski,to powinno je przepchnąć w ten sposób jak zapali.
Może nie jest to najlepszy sposób na uruchamianie silnika,ale na pewno bezpieczniejszy niż jakiś samostart.
Ten kąt wtrysku na ile w końcu ustawiłeś? :bajer: