1,9GTD + boost PIN objawy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
shark:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 12, 2010 02:04
Lokalizacja: Chojnice i okolice

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: shark:) » śr wrz 01, 2010 22:34

witam, mam zwyklego GTD golfa 3 ,19TD przy pompie nic nie bylo kręcone, dostał tylko boost pin, po tym zabiegu widze ze kopći feste, zbytno mnie to nie raźi ale mam pytanie, czy to nie uszkodzi silnika/turbiny? nie zapiecze łopatek czy czegos? dodam ze wystepuje to tylko na 1wszym biegu, co mozna zrobic zeby mniej kopcił ?ale tez nie stracil mocy .pozdxro


http://www.facebook.com/photo.php?pid=30848984&l=d91792be4d&id=1039815082

Awatar użytkownika
skkr_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: sob maja 22, 2010 17:31
Lokalizacja: Łódź

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: skkr_lodz » śr wrz 01, 2010 22:44

bost pin zwiększa dawkę paliwa przy wyższych obrotach czego efektem jest zwiększone kopcenie na czarno- jeśli wtryski nie leją to silnikowi nic nie grozi.
Ostatnio zmieniony śr wrz 01, 2010 22:45 przez skkr_lodz, łącznie zmieniany 1 raz.


Lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty :)

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: Bartek_R » śr wrz 01, 2010 22:45

podnieś nieco ciśnienie :chytry:
po szukaj dobrze jest o tym mnustwo tematów na forum


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
shark:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 12, 2010 02:04
Lokalizacja: Chojnice i okolice

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: shark:) » śr wrz 01, 2010 23:07

wiem ze cos tam trzeba przy turbinie, ale samemu się za to nie zabieram, to mozna do normalnego mkechanika, czy do pompiarza?? albo wrzucic stary pin i miec miejsza moc :(?? wtryski nie leją


http://www.facebook.com/photo.php?pid=30848984&l=d91792be4d&id=1039815082

Awatar użytkownika
skkr_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: sob maja 22, 2010 17:31
Lokalizacja: Łódź

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: skkr_lodz » śr wrz 01, 2010 23:52

aby wrzucić stary pin nie musisz odwiedzać mechanika, spokojnie sam mozesz to zrobić.

Tu jest fotoporada, która będzie pomocna http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &hilit=lda


Lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty :)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 02, 2010 07:00

shark:), a to jak Ty to myślałeś,że założysz nowego pina i już będzie jazda? :bajer:
Pinem podnosisz dawkę paliwa,a żeby to paliwo spalić w całości,trzeba powietrza...
shark:) pisze:mozna do normalnego mkechanika, czy do pompiarza?
Nie zrobią Ci ciśnienia w turbawce,bo powiedzą,że to nie ich branża...
Dawaj tutaj fotki suszarki! Zaraz będziesz wiedział gdzie paluchy wsadzić :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Miętus89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 626
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 14:18
Lokalizacja: Oleśnica

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: Miętus89 » czw wrz 02, 2010 17:50

mojemu byłemu 1.9TD / AAZ boost PIN zaszkodził fest tak samo czarny dym szedł z rury jak z jakiegoś parowozu


2008-2010 mk3 AAZ
2010-2011 mk3 2E
2011-2012 mk2 NZ
2011-... bora APK
2018-2019 mk3 AHU

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: Bartek_R » czw wrz 02, 2010 19:27

Nie rozumiem jak pin mógł zaszkodzić silnikowi wiadomo przecież że następstwem jego założenia jest zwiększone dymienie ponieważ jest podawane więcej paliwa, które do spalenia się musi mieć większą ilość powietrza, którego brakuje na postoju gdyż turbo zaczyna ładować pod obciążeniem
więc jak chcecie mieć większą moc to trzeba się liczyć z tym że DIESEL za kopci taka jego uroda
tak że określcie się bo jeśli nie chcecie mieć dymu to trzeba było zrobić tak:
shark:) pisze:albo wrzucic stary pin i miec miejsza moc :(??


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: t0mal » czw wrz 02, 2010 23:12

A morał tej bajki jest prosty, oraz wszystkim znany - masz słabe turbo, jak i dolot zasrany.
Ostatnio zmieniony pt wrz 03, 2010 00:23 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: t0mal » czw wrz 02, 2010 23:17

Sprawdzamy manometrem ile ładuje turbosprężarka, powinno być 0.7-0.8 bara, 0.6 może już być za mało, chodź mieści się w tolerancji, następnie czyścimy ze smoły egr i kolektor dolotowy, składamy na świerzym filtrze powietrza i wio, hulajże duszo.
Chyba że pompa dotarta, zbyt wczesny wtrysk, dobite rozpylacze. To może nie być poprawy.



arwam

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: arwam » pn wrz 06, 2010 20:26

shark:), jeśli tylko na pierwszym biegu to zostaw jak jest chyba że na wyższych biegach też podnieś lekko ciśnienie doładowania.



Awatar użytkownika
shark:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 12, 2010 02:04
Lokalizacja: Chojnice i okolice

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: shark:) » pn wrz 06, 2010 22:44

koledzy a jak podniesc cisnienie? nie mam manometru? EGR tez nie mam, turbo to k14


http://www.facebook.com/photo.php?pid=30848984&l=d91792be4d&id=1039815082

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: t0mal » pn wrz 06, 2010 22:51

O nie czytam ze zrozumieniem :)
Trzeba zmienić styl jazdy i nie deptać do spodu, chyba, że chcesz np. zmylić pościg.
Czasem też, np jak za tobą jedzie znajomy, miło jest puścić bąka w twarz, tak na dzień dobry :) Pozatym jest to szeroko rozpowszechniona forma wyrażania radości po zwycięstwie w wyścigu z benzyniarzem - niech poczuje zapach porażki.

Warto wspomnieć, że dym z diesla jest rakotwórczy.



Awatar użytkownika
skkr_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: sob maja 22, 2010 17:31
Lokalizacja: Łódź

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: skkr_lodz » wt wrz 07, 2010 00:36

Zdjęcie z forum:
Obrazek

Luzujesz nakrętkę zaznaczoną strzałką 13-stką i wkręcasz śrubę na imbus. Tylko koniecznie manometr, żebyś wiedział jakie ciśnienie jest.


Lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości