niepodłączone przewody

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » wt sie 31, 2010 22:15

Kupiłem golfa gtd 91r. mam problem, ponieważ zauważyłem niepodłączone przewody a nie wiem od czego są.
Proszę o pomoc. :bajer:
http://yfrog.com/n620100827043j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/ep20100827042j" onclick="window.open(this.href);return false;



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Re: niepodłączone przewody

Post autor: ZbyszekGolf » wt sie 31, 2010 22:27

Witam ten pierwszy przewód wygląda mi na wejscie do czujnika temperatury



Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: niepodłączone przewody

Post autor: superkasztan » śr wrz 01, 2010 09:29

Na pierwszym masz wyrwany przewód z wtyczki od czujnika temperatury turbiny,
a na drugim widzę tylko zdjętą wtyczkę zasilającą pompę chłodzenia turbiny, pewnie jedno z drugim jest powiązane.
Napraw urwany kabel i sprawdź czy włącza się zasilanie pompy. Ona włącza się gdy wyłączysz zapłon, a temperatura turbiny jest wysoka.
Podobna zasada jak z wentylatorem na chłodnicy.

Pozdrawiam


Somewhere in Nowhere

TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » ndz wrz 05, 2010 15:05

Czyli dobrze zagrzać silnik następnie kilka razy przekręcić kluczykiem i nasłuchiwać .
Jaki dzwięk przy tej pompie będę słyszał jakieś klikanie? czy to jest tzw. elektrozawór?



Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

niepodłączone przewody

Post autor: superkasztan » ndz wrz 05, 2010 17:26

NIe to nie jest takie proste, tam jest przekaźnik do którego podawany jest sygnał z czujnika temperatury.
Przekaźnik włącza pompę. Na pewno jak działa wydaje z siebie jakiś odgłos.
Ale tak jak pisałem, gdy jest gorąca turbina i wyłączysz zapłon.

Pozdrawiam
KAmil


Somewhere in Nowhere

TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » ndz wrz 05, 2010 18:07

Czyli na początek tak ją sprawdzić jak radzisz, a dalej zobaczymy.



TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » śr wrz 15, 2010 19:20

Nic z tego nie działa pewnie uszkodzony.
Gdzie można dostać taką pompę, byłem w kilku sklepach i jest problem.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

niepodłączone przewody

Post autor: karol8114 » śr wrz 15, 2010 19:26

Myślę że żaden problem z taką pompką, podobna zamontowana jest w T4 2,4 D, i w Mercedesie 2,5 D



Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

niepodłączone przewody

Post autor: superkasztan » śr wrz 15, 2010 19:27

Wiesz, możesz szukać na allegro, albo na forum, to nie jest coś nieosiągalnego. Tylko nie wiadomo czy nie kupisz tego samego co masz.
Moja też nie działa, tak mi się wydaje, bo jak ją podepnę na krótko to nic nie słychać. Ja się tym nie przejmuje, staram się zawsze gasić silnik tak by trochę się wychłodziła po jakimś piłowaniu.

A sprawdzałeś na krótko ?? tą pompę??

W serwisie jest dostępna nowa, ale jest droga.
Jeszcze pytanie w jakim stanie masz turbo??, bo jak ma już luz, to chłodzenie mu i tak nie pomoże ;)
To dodatkowe chłodzenie ma zapobiegać spiekaniu się oleju w dmuchawce.
Ale jak nie będziesz gasił od razu po ostrej jeździe to nic nie powinno się dziać.

Pozdrawiam


Somewhere in Nowhere

TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » śr wrz 15, 2010 19:28

do golfa 2, 1.6GTD podejdzie?????



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

niepodłączone przewody

Post autor: karol8114 » śr wrz 15, 2010 19:31

Musiałbyś podać przekrój przewodu wchodzącego w pompę a ja jak spotkam kumpla to zmierzę w T4



TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » śr wrz 15, 2010 19:32

Nie , nie sprawdzałem na krótko.
Prosto do akumulatora podłączyć?
Chciałbym to wymienić bo kopci trochę, więcej pali i ponoć słabszy jest.



TOMEKGGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 23:09
Lokalizacja: PUŁAWY

niepodłączone przewody

Post autor: TOMEKGGG » śr wrz 15, 2010 19:33

Ok jutro po południu będziesz?



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

niepodłączone przewody

Post autor: karol8114 » śr wrz 15, 2010 19:35

TOMEKGGG pisze:Chciałbym to wymienić bo kopci trochę, więcej pali i ponoć słabszy jest.
Pompka nie ma nic do tego.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości