Strona 1 z 2

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 15:55
autor: piotrekgal
Na swojej T3 mam 1bara np krecac do odciecia na trzecim biegu, krece MBC na minus ile wlezie dalej jest 1 bar, krece na plus ile wlezie dalej jest 1bar, MBC mam takie, nowe http://allegro.pl/manual-boost-control- ... 59034.html" onclick="window.open(this.href);return false; dlaczego wartosci sie nie zmieniaja?

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 18:42
autor: pitru
Sprawdź jeszcze raz węże. :grin: Jeżeli jest ok, to raczej WG zapieczone i nie zmienisz ciśnienia.

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 19:39
autor: piotrekgal
Węże od MBC rozumiem?
Jak sie odblokowuje w razie czego WG w T3?

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 19:39
autor: Ł-u-k-a-s-z
pitru pisze:raczej WG zapieczone i nie zmienisz ciśnienia.
moze tak byc,ale zapytam ,zawór upustowy zakreciłec :chytry:

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 19:43
autor: piotrekgal
Ja tego T3 nie ruszalem, nie modzilem po za wstawieniem MBC, a ten zawor upostowy to jak odkrecic/zakrecic? No i jak z tym WG

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 20:58
autor: pitru
po pierwsze obejrzyj kolektor dolotowy, czy nie ma żadnego zaworu upustowego. Nie powiem Ci jak wygląda bo nie wiem :blush: (prawdopodobnie gniazdo z kulką w środku) ale obstawiam zawór WG który reguluje ciśnienie doładowania. A właśnie nim chciałeś sterować zakładając mbc :hmm: dmuchnij kilka razy sprężarką w wąż idący w stronę zaworu( w stronę wydechu) dobrze żeby było to dużo większe ciśnienie niż 1bar. Jeżeli działa powinieneś usłyszeć charakterystyczne klapnięcie "klapki" zaworu jeżeli nic się nie dzieje to prawdopodobnie jest zapieczona i trzeba to rozruszać :grin: nie wiem czy dasz radę bez wyciągnięcia turbo, może ruszy.
ps zawór upustowy możesz chyba jedynie zaślepić jeżeli będzie mbc i zegar żadna tragedia u mnie niema takowego i jest ok

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 21:31
autor: piotrekgal
kolektor dolotwy nie ma zaworu, mialem go w reku wielokrotnie..takze nie wiem gdzie bylby ten upust aby dmuchac?

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 21:38
autor: pitru
Pisałem o zaworze bo podobno nie które go mają. Twój nie ma, to pozostaje Ci tylko sprawdzić zawór west gate w turbo innej opcji nie ma jeżeli nie reaguje na sterowanie mbc. Oczywiście zakładam że mbc jest nowe i sprawne.

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 21:46
autor: piotrekgal
Ta, MBC jeszcze cieple, no bedziemy w WG dmuchac

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 22:36
autor: Ł-u-k-a-s-z
piotrekgal pisze:a ten zawor upostowy to jak odkrecic/zakrecic?
prosze http://img409.imageshack.us/img409/1958 ... 407med.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; to jest zawór dodatkowy, gdy wg by nie działał, to wtedy cisnienie on reguluje,nie wszystkie silniki miały,ja miałem mbc i tak mi tylko do 0.9 bara dawało, dopiero jak wymieniłem zaznaczona srube na dłuszą ok 20mm to było dobrze

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 22:44
autor: piotrekgal
tylko sprawa jest tego typu ze to jest opcja z mk2 a u mnie ( jako mk3 ) tego po prostu nie ma.

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 22:47
autor: Ł-u-k-a-s-z
piotrekgal, możesz do wg dobrac sie od pipy lub zaslepka pod nia ,mozesz miec nagar i jakis syf,zawór sie nie domyka i bedzie cisnienie puszczał

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 22:48
autor: piotrekgal
o ile dobrze pamietam to chyba jest jakas blaszka na 4 sruby pod pipa ( ale nie dam reki uciac, turbo macalem kilkanascie razy ale na ta chwile nie pamietam ) jest blaszka na 4 sruby, wiec pewnie odkrecic i zobaczyc

Kręce MBC i cały czas 1bar

: sob sie 28, 2010 22:48
autor: Ł-u-k-a-s-z
piotrekgal pisze:tylko sprawa jest tego typu ze to jest opcja z mk2 a u mnie ( jako mk3 ) tego po prostu nie ma.
jak nie ma to ok, zostaje tylko wg lub ciulowy mbc [juz sie zdarzało]