Kręce MBC i cały czas 1bar

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: piotrekgal » sob sie 28, 2010 15:55

Na swojej T3 mam 1bara np krecac do odciecia na trzecim biegu, krece MBC na minus ile wlezie dalej jest 1 bar, krece na plus ile wlezie dalej jest 1bar, MBC mam takie, nowe http://allegro.pl/manual-boost-control- ... 59034.html" onclick="window.open(this.href);return false; dlaczego wartosci sie nie zmieniaja?



Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: pitru » sob sie 28, 2010 18:42

Sprawdź jeszcze raz węże. :grin: Jeżeli jest ok, to raczej WG zapieczone i nie zmienisz ciśnienia.


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: piotrekgal » sob sie 28, 2010 19:39

Węże od MBC rozumiem?
Jak sie odblokowuje w razie czego WG w T3?



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob sie 28, 2010 19:39

pitru pisze:raczej WG zapieczone i nie zmienisz ciśnienia.
moze tak byc,ale zapytam ,zawór upustowy zakreciłec :chytry:



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: piotrekgal » sob sie 28, 2010 19:43

Ja tego T3 nie ruszalem, nie modzilem po za wstawieniem MBC, a ten zawor upostowy to jak odkrecic/zakrecic? No i jak z tym WG



Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: pitru » sob sie 28, 2010 20:58

po pierwsze obejrzyj kolektor dolotowy, czy nie ma żadnego zaworu upustowego. Nie powiem Ci jak wygląda bo nie wiem :blush: (prawdopodobnie gniazdo z kulką w środku) ale obstawiam zawór WG który reguluje ciśnienie doładowania. A właśnie nim chciałeś sterować zakładając mbc :hmm: dmuchnij kilka razy sprężarką w wąż idący w stronę zaworu( w stronę wydechu) dobrze żeby było to dużo większe ciśnienie niż 1bar. Jeżeli działa powinieneś usłyszeć charakterystyczne klapnięcie "klapki" zaworu jeżeli nic się nie dzieje to prawdopodobnie jest zapieczona i trzeba to rozruszać :grin: nie wiem czy dasz radę bez wyciągnięcia turbo, może ruszy.
ps zawór upustowy możesz chyba jedynie zaślepić jeżeli będzie mbc i zegar żadna tragedia u mnie niema takowego i jest ok


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: piotrekgal » sob sie 28, 2010 21:31

kolektor dolotwy nie ma zaworu, mialem go w reku wielokrotnie..takze nie wiem gdzie bylby ten upust aby dmuchac?



Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: pitru » sob sie 28, 2010 21:38

Pisałem o zaworze bo podobno nie które go mają. Twój nie ma, to pozostaje Ci tylko sprawdzić zawór west gate w turbo innej opcji nie ma jeżeli nie reaguje na sterowanie mbc. Oczywiście zakładam że mbc jest nowe i sprawne.


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: piotrekgal » sob sie 28, 2010 21:46

Ta, MBC jeszcze cieple, no bedziemy w WG dmuchac



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob sie 28, 2010 22:36

piotrekgal pisze:a ten zawor upostowy to jak odkrecic/zakrecic?
prosze http://img409.imageshack.us/img409/1958 ... 407med.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; to jest zawór dodatkowy, gdy wg by nie działał, to wtedy cisnienie on reguluje,nie wszystkie silniki miały,ja miałem mbc i tak mi tylko do 0.9 bara dawało, dopiero jak wymieniłem zaznaczona srube na dłuszą ok 20mm to było dobrze



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: piotrekgal » sob sie 28, 2010 22:44

tylko sprawa jest tego typu ze to jest opcja z mk2 a u mnie ( jako mk3 ) tego po prostu nie ma.



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob sie 28, 2010 22:47

piotrekgal, możesz do wg dobrac sie od pipy lub zaslepka pod nia ,mozesz miec nagar i jakis syf,zawór sie nie domyka i bedzie cisnienie puszczał



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: piotrekgal » sob sie 28, 2010 22:48

o ile dobrze pamietam to chyba jest jakas blaszka na 4 sruby pod pipa ( ale nie dam reki uciac, turbo macalem kilkanascie razy ale na ta chwile nie pamietam ) jest blaszka na 4 sruby, wiec pewnie odkrecic i zobaczyc



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob sie 28, 2010 22:48

piotrekgal pisze:tylko sprawa jest tego typu ze to jest opcja z mk2 a u mnie ( jako mk3 ) tego po prostu nie ma.
jak nie ma to ok, zostaje tylko wg lub ciulowy mbc [juz sie zdarzało]



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości