AFN 110km problem z odpalaniem
: pt sie 27, 2010 22:51
Witam
Zaczne od tego iz ja posiadam golfa a pytanie zadam o tdi w passacie b5 rok 99 kombi 110km przebieg 190tys. oznaczenia silnika nie moge znalesc nawet w karcie pojazdu nie ma moze da sie odczytac z vaga w linkach jest dodane
Mianowicie ma straszne problemy z odpaleniem i to nie wazne czy cieply czy zimny choc zimny to tragedia. Wystarczy ze zgasze go na 2min i juz musze krecic ponad 5sek. filtr paliwa wymieniony na nowy, zaworek w filtrze tez podlaczylismy z kolega banke z ropa na krotko przed filtrem aby zobaczyc czy paliwo sie nie cofa i jest ok. Rano przy dlugim kreceniu czuc rope po odpaleniu. Swiece byly wymienione na beru zima. Auto jak odpali to pracuje normalnie sila przyspieszenie itp ok. Duzo czytalem na temat odpalania ale niestety nikt chyba nie mial takiego przypadku. Dzis skanowalem go vagiem i daje linki do wynikow dodam ze silnik bledow nie mial. http://vaglog.rtnet.pl/palibrzuch_20839.html
prosze o porade co moze byc nie tak
napisze jeszcze ze auto zostalo zatankowane paliwem z rosji z jak dotad pewnego zrodla wyjasnie jak to bylo
Zatankowany zostal caly bak tym paliwem po przejechaniu okolo 150km wszystko bylo jak najbardziej ok moc itp. auto postalo przez noc i rano juz byl problem z odpaleniem i to duzy poniewaz trzeba go krecic ponad 4min po 30sek
Paliwo zostalo spuszczone i zatankowane ze stacji. Na tej ropie moj brat jezdzi non stop vento 1.9 td i wszystko jest ok (kilka lat)
Co mam zeskanowac vagiem przy jakiej temp silnika. Moj kolega zajmuje sie elektronika samochodowa ale jest ciagle zajety i mieszka daleko choc na chwile mi podlaczyl sie i sprawdzal kat zaplonu dawke paliwa i mowil ze jest ok. Czyzby pompa odmowila posluszenstwa?
Prosze o porade
dodaje jeszcze log z calego skanu
http://vaglog.rtnet.pl/palibrzuch_20848.html
Zaczne od tego iz ja posiadam golfa a pytanie zadam o tdi w passacie b5 rok 99 kombi 110km przebieg 190tys. oznaczenia silnika nie moge znalesc nawet w karcie pojazdu nie ma moze da sie odczytac z vaga w linkach jest dodane
Mianowicie ma straszne problemy z odpaleniem i to nie wazne czy cieply czy zimny choc zimny to tragedia. Wystarczy ze zgasze go na 2min i juz musze krecic ponad 5sek. filtr paliwa wymieniony na nowy, zaworek w filtrze tez podlaczylismy z kolega banke z ropa na krotko przed filtrem aby zobaczyc czy paliwo sie nie cofa i jest ok. Rano przy dlugim kreceniu czuc rope po odpaleniu. Swiece byly wymienione na beru zima. Auto jak odpali to pracuje normalnie sila przyspieszenie itp ok. Duzo czytalem na temat odpalania ale niestety nikt chyba nie mial takiego przypadku. Dzis skanowalem go vagiem i daje linki do wynikow dodam ze silnik bledow nie mial. http://vaglog.rtnet.pl/palibrzuch_20839.html
prosze o porade co moze byc nie tak
napisze jeszcze ze auto zostalo zatankowane paliwem z rosji z jak dotad pewnego zrodla wyjasnie jak to bylo
Zatankowany zostal caly bak tym paliwem po przejechaniu okolo 150km wszystko bylo jak najbardziej ok moc itp. auto postalo przez noc i rano juz byl problem z odpaleniem i to duzy poniewaz trzeba go krecic ponad 4min po 30sek
Paliwo zostalo spuszczone i zatankowane ze stacji. Na tej ropie moj brat jezdzi non stop vento 1.9 td i wszystko jest ok (kilka lat)
Co mam zeskanowac vagiem przy jakiej temp silnika. Moj kolega zajmuje sie elektronika samochodowa ale jest ciagle zajety i mieszka daleko choc na chwile mi podlaczyl sie i sprawdzal kat zaplonu dawke paliwa i mowil ze jest ok. Czyzby pompa odmowila posluszenstwa?
Prosze o porade
dodaje jeszcze log z calego skanu
http://vaglog.rtnet.pl/palibrzuch_20848.html