Przypominam, że temat dotyczy MK3 1.9, nie mk2 1.6, który nie ma momentu z dołu to raz, laga można olać także ze względu na kilometry rur, których objętość jest większa od obj. samej chłodnicy.
Po założeniu dobrego IC auto mniej dymi i jest elastyczniejsze.
Opcje są dwie - słabe mody, lub seria i intercooler z tdi
albo porządny cooler i spokojna jazda na ciśnieniu w okolicach 1.5 bara
IC z tdi przedstawia się tak:
+ w miarę prosty montaż
+ oryginalny wygląd
- marna wydajność szczególnie bez oryginalnych osłon
- niska opłacalność
IC z saaba np
+ większa elastyczność
+ mniejsze zadymienie spalin
+ odporność silnika na przegrzanie
+ mniejsze spalanie
+ opłacalność
+ możliwość znacznego podniesienia doładowania
- rzeźba przy montażu (rurki złączki mocowania itp.)
- bałagan pod maską
- icek może być widoczny z zewnątrz, rury pod maską, (trochę WT).
- możliwe problemy z policją (jak np będą cię gonili i nie zdążą zmierzyć prędkości to uczepią się wszystkiego, także trzeba porządnie montować, zero np ostrych krawędzi)
BENITO pisze:Z czego??? Bo kurna nie wiem o co kaman z tym esim
z 1.8 td, ale to padaka, naprawdę lepiej jest dać z TDI