Strona 1 z 3
Problem z doładowaniem
: wt sie 10, 2010 19:40
autor: mara_010
Witam mam Pewien problem ktory meczy mnie od jakiegos czasu otóż:
Chciałem podłaczyć wskaźnik Boost zeby widziec jakie mam doladownaienie i wogole, lecz po podlaczeniu ciagle przy dodaniu gazu wskaznik sie cofa albo stoi na 0(czasami sie wacha). Zmieniałem przewody, trojnik i nawet wskaznik i objawy sa ciagle takie same
Samochod bardzo dobrze przyspiesza i czuc ze turbina pracuje.
Wspomne jeszcze ze wyplywa mi niekiedy olej z wezyka od kolektora do pompy paliwa.
Co moze być nie tak???
Moj silnik to 1.9 TD z boost Pin'em
Prosze o rady i odpowiedzi
Re: Problem z doładowaniem
: wt sie 10, 2010 20:01
autor: maciyk
Sprawdzasz na luzie czy podczas jazdy, bo na luzie nic nie będzie pokazywać
Problem z doładowaniem
: wt sie 10, 2010 20:05
autor: mara_010
srawdzałem tak i tak i bez zmian
pokazuje mi max 0.02
albo wchodzi na -0.2 bara
Problem z doładowaniem
: wt sie 10, 2010 23:55
autor: mara_010
pomozcie mi, jest tutaj moze jakis spec od Turbo bo nie wiem od czego to moze byc
Re: Problem z doładowaniem
: śr sie 11, 2010 00:18
autor: maciyk
Wskaźnik na pewno sprawny? Spróbuj dmuchnąć w niego kompresorem i zobacz czy coś pokazuje.
Problem z doładowaniem
: śr sie 11, 2010 00:20
autor: KemotZabrze
wklej najlepiej zdjęcie jak to podłączyłeś, bo jeśli wszystko jest ok, to albo wskaźnik mimo że wymieniony jest do niczego, albo ten przewód gdzie wpinasz trójnik gdzieś puszcza powietrze, a w najgorszym wypadku turbina rzeczywiście nie dmucha. Ja mam najtańszy wskaźnik auto gauge i na luzie pokazuje ujemne ciśnienia.
Problem z doładowaniem
: śr sie 11, 2010 00:26
autor: skkr_lodz
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=47160 tu jest napisane jak podłączyć wskaźnik, moze to Ci pomoże
Problem z doładowaniem
: śr sie 11, 2010 05:55
autor: kam
jezeli ci nie pokazuje cisnienia badz pokazuje za male, to zastanowilbym sie czy sie wezyk nigdzie nie zacisnal, i druga sprawa musisz sprawdzac podczas jazdy;>
Problem z doładowaniem
: śr sie 11, 2010 07:26
autor: Michał_1977
Jakie masz turbo KKK czy Garrett?
Problem z doładowaniem
: śr sie 11, 2010 19:11
autor: mara_010
Turbo mam KKK a pompe mam z tym elektronicznym zaworem ;/
Jutro zrobie zdjecie jak jest podlaczone i wszystko wstawie i moze nagram jak to wskaznik sie zachowuje.
Wskaznik jest na pewno dobry bo mam dwa i na jednym i na drugim zachowanie jest takie samo. Nie wiem jak sobie z tym poradzic
Problem z doładowaniem
: czw sie 12, 2010 11:27
autor: DaroD
mara_010, A wez podlec do jakiegos mechaniora ktory ma porzadny wakuometr niech podepnie sie tylko pod wezyk co idzie od kolektora i niech ci sprawdzi przy odpalonym silniku na biegu jalowym jakie jest podcisnienie i po dodaniu gazu jakie jest cisnienie, ja u siebie sprawdzalem takim dosc duzym ale precyzyjnym wyskalowanym od -1 do 1 i u mnie na biegu jalowym pogazywalo jakies -0,1 do -0,15 a przy dodaniu gazu dochodzilo do 0.36, zas podczas jazdy manometr w aucie pokazuje do 0.9 jak go dobrze depne (turbo mam kkk i boost pin w pompie) a na biegu jalowym delikatnie sie wacha wskazowka. Mechanior powiedzial ze to u mnie jest prawidlowe. pozdro
Re: Problem z doładowaniem
: ndz sie 15, 2010 15:46
autor: mara_010
Leci fotka jak jest to podlaczone i nie wiem co jest na drugim biegu przy predkosci ponad 50km/h wskaznik ledwo dochodzi do pierwszej bialej kreski.
i nie wiem co mam dalej robic bo moim zdaniem to za male doladowanie a samochod lata wysmienicie ani zamulenia czy cos w tym stylu.
Uploaded with
ImageShack.us
Problem z doładowaniem
: ndz sie 15, 2010 15:58
autor: konrad141
Mi po zamontowaniu wskaźnika pompowało turbo 0.2 bara i sie wydawało że chodzi autko dobrze, po przestawieniu tej dzwigienki z tyłu turbo
Pompowało 0.9 bara
Ruszałeś to ? pokręć tak delikatnie w prawą (względem gruszki) i zobacz czy wskaźnik zacznie coś pokazywać.
PS. na foto mam prawie wykręcone do końca:P
A i jeszcze tak patrze że obejmy mógłbyś pozakładać na te węże żeby to było szczelne.
Problem z doładowaniem
: ndz sie 15, 2010 16:00
autor: mara_010
ktorej dzwigienki??? nie wiem gdzie to jest
bo jestem zielony w takich tematach.