Strona 1 z 1

Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.

: sob sie 07, 2010 17:29
autor: Mydełko
Witam panowie ostatnio wymieniłem uszczelniacze zaworów i wtryski kupiłem używane i były sprawdzone specjalnym przyrządem i są ok . Ale jak już wszystko poskręcałem do kupy i odpalił ładnie no ale dość głośno chodzi taki metaliczny dźwięk i w dodatku gotuje się woda w układzie ale chłodnica zimna węże wszystkie gorące i dodam że wyciągnąłem termostat . Jak się przez chwile przejechałem to nawet ładnie się zbiera . I co to może być ????? Z Góry Dziękuje .

Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.

: sob sie 07, 2010 17:42
autor: italiano_83
Jak wyciągnąłeś termostat to nie ma się co dziwić że się grzeje :bajer:
Metaliczny dźwięk wydaj uszkodzony wtryskiwacz, twarda praca silnika to za bardzo przyspieszony kąt wtrysku.

Re: Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtryskó

: sob sie 07, 2010 17:46
autor: mariusz75
Kolego po pierwsze to piszesz tak jak przedszkolak mówi. Brak ładu i składu. Masło maślane i nic nie wiadomo z tego tekstu.

Niemożliwe abyś wymontował termostat, rozgrzał silnik,węże były gorące, a chłodnica była zimna.

Metaliczny stukot zaworów i nadmierne grzanie się silnika to objaw źle ustawionego rozrządu, lub bardzo przestawionego zapłonu.

Bardzo wczesny zapłon będzie się objawiał dźwiękiem metalicznego stukotu zaworów i nadmiernym grzaniem się silnika.

Zaworek N108 mógł również się popsuć lub ześwirować.

Re: Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtryskó

: ndz sie 08, 2010 11:19
autor: erikt65
Mydełko pisze:chłodnica zimna węże wszystkie gorące I co to może być ????? Z Góry Dziękuje .
Układ zapowietrzony. Ostatnio kolega miał podobnie tyle że pół chłodnicy było zimne a pół gorące. Odkręć korek i naciskaj na węże i powinno być ok. A płynu jest tyle ile potrzeba?

Re: Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtryskó

: ndz sie 08, 2010 13:34
autor: Mydełko
Może faktycznie że to przez ten rozrząd i kąt wtrysku. Ale pompa jest ustawiona na ten bolec wał na zero a wałek rozrządy 4 mm płaskownikiem zablokowany . A co do tej chłodnicy to też już jest gorąca i 5 l wody wlałem do układu . Wtryskiwacze są dobre .

Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.

: ndz sie 08, 2010 14:23
autor: mariusz75
Mydełko pisze:Może faktycznie że to przez ten rozrząd i kąt wtrysku. Ale pompa jest ustawiona na ten bolec wał na zero a wałek rozrządy 4 mm płaskownikiem zablokowany .

Tak ustawia się statyczny kont wtrysku czyli rozrząd na znaki.

należy jeszcze ustawić dynamiczny kont wtrysku czyli kont początku tłoczenia. Do tego jest potrzebny VAG w pełnej wersji.

Jeśli nie ustawiałeś konta VAG-iem to jest możliwość że to jest przyczyną niedomagań twojej motorowni.
.

Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.

: pn sie 09, 2010 09:08
autor: SToRM
mariusz75 pisze:kont
mariusz75 pisze:kont
mariusz75 pisze:kont
Zlituj sie

Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.

: pn sie 09, 2010 12:39
autor: cowboy
mariusz75 pisze:Tak ustawia się statyczny kont wtrysku czyli rozrząd na znaki.

należy jeszcze ustawić dynamiczny kont wtrysku czyli kont początku tłoczenia. Do tego jest potrzebny VAG w pełnej wersji.
VAGiem ustawia się dokładnie własnie ten statyczny kąt wtrysku, a nie dynamiczny ;)

Re: Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtryskó

: pn sie 09, 2010 21:09
autor: Mydełko
Panowie to może być ten kąt wtrysku też ale to raczej wina uszczelki że woda się gotuje i szybko się nagrzewa bez termostatu bo gdy nawet jak zimy silnik odpalę i dodam gazu to woda ucieka ze zbiorniczka wyrównawczego .

Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.

: ndz sty 23, 2011 00:28
autor: Adamm
Mydełko, zdejmowales glowice do uszczelniaczy? jesli tak to moze uszczelka dala ciala?