Strona 1 z 1

Zapłon

: sob sie 07, 2010 00:47
autor: Przemowil
Witam,moze to nie najlepszy dział, ale w końcu chodzi tutaj o silniki diesla, mianowicie jakiś czas temu odebrałem samochód od mechanika, który regenerował mi pompę wtryskową. Na pierwszy rzut oka, zauwarzyłem iż samochód inaczej reaguje na wciśnięcie pedąłu przyspieszenia, duzo jest tak jakby "luzu" w którym samochód nie wciska jak wcześniej. No i kolejna sprawa, to przed regeneracją na 3 biegu, wyciskał lekko ok 110km/h, teraz ok 90 i sie dusi, zależeć to może od ustawiania zapłonu na pompie? czy dawki paliwa? jak sądzicie? pozdrawiam!

Zapłon

: sob sie 07, 2010 06:14
autor: Michał_1977
Jeszcze jakbyś napisał o jaki dokładnie silnik Ci się rozchodzi,to byłoby fajnie :bajer: ...

Zapłon

: sob sie 07, 2010 18:22
autor: Przemowil
1.6D Panie szanowny ;)

Zapłon

: sob sie 07, 2010 19:37
autor: miras 33
Przemowil pisze: zależeć to może od ustawiania zapłonu na pompie? czy dawki paliwa?
sam sobie odpowiedziałeś sprawdź pierw kąt a następnie zobacz czy linka ciąga do końca ramie pompy jak wszystko okaże się ok to podkręć koksu :grin:

Zapłon

: sob sie 07, 2010 19:43
autor: grandi
Inaczej ustawił linke gazu na regulacji , kąt wtrysku do suatwienia , nie ufam pompiarzom na pompach się znają na silnikach już mniej

Zapłon

: sob sie 07, 2010 19:48
autor: karol8114
Kąt wtrysku nie zrobi takiej roboty, podejrzewam że źle obsadził górę tzn. cięgno gazu na frezie, miałem podobny przypadek w jetta 1,6 D .

Zapłon

: sob sie 07, 2010 23:04
autor: Michał_1977
karol8114 pisze:źle obsadził górę tzn. cięgno gazu na frezie
I tej wersji się trzymajmy :bigok: