czyszczenie turbiny , zamiana??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maciek1431
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt sie 25, 2009 19:23
Lokalizacja: Lubuskie FSW
Kontakt:

czyszczenie turbiny , zamiana??

Post autor: maciek1431 » śr sie 04, 2010 22:00

witam, jak w temacie, zamierzam się do czyszczenia turbiny, ile za czyszczenie turbiny może zainkasować mechanik , i jak nie to jaki inny większy mogę założyć turbinę, bo mam znajomości i mogę załatwić sobie tanio inny i przy zakładaniu większej turbinie trzeba coś zmieniać jeszcze ,jestem w tym zielony (silnik jaki mam to 1,9 TDI 74 kW)


Od Kołyski Aż Po Grób Jedna Wiara Jeden Klub - VWGOLF
http://moto.allegro.pl/felgi-bbs-z-oponami-15-4x100-i2171795066.html
http://moto.allegro.pl/kleber-195-65-r15-i2171794219.html

Awatar użytkownika
maciek1431
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt sie 25, 2009 19:23
Lokalizacja: Lubuskie FSW
Kontakt:

czyszczenie turbiny , zamiana??

Post autor: maciek1431 » pt sie 06, 2010 21:35

czy na prawdę nie ma nikogo kto by odpowiedział na moje pytania, chcę konkretów i nic więcej tylko 2 pytania


Od Kołyski Aż Po Grób Jedna Wiara Jeden Klub - VWGOLF
http://moto.allegro.pl/felgi-bbs-z-oponami-15-4x100-i2171795066.html
http://moto.allegro.pl/kleber-195-65-r15-i2171794219.html

Awatar użytkownika
Nowal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 22:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: czyszczenie turbiny , zamiana??

Post autor: Nowal » pt sie 06, 2010 22:13

zadajesz pytania zamiast szukac . Było mase tematów na forum wystarczy poszukac w szukajce albo google



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

czyszczenie turbiny , zamiana??

Post autor: Adamm » pt sie 06, 2010 23:00