STRZELA OGNIEM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
Słuchajcie, do jakiegos czasu bylo wszystko wporzo... potem silnik przy wyzszych obrotach zaczął delikatnie przerywac ale to juz w momencie dzialania adv timing...(pozwyzej 5000) potem timing przestal dzialac i powyzej 5000obr nie bylo sensu krecic bo strzelał przerywał a czaasem nawet ogien sie pojawial,i teraz tez tak jest, rozpedzam sie do 5tys zmiania biegu strzał z rury i tak w kolko. na postoju jak trzymam gaz tak na 4000 nic sie nie dzieje, powyzej zaczyna lekko strzelaac a przy wcisnieciu pedału na max strzela przerywa wali ogniem. co sie posypało? co trzeba wymienic? (sprawdzałem pompe czy jakies elementy nie zostały uszkodzone i w srodku i na zewnatrz ale nic niepokojacego nie zauwazylem)
Re: STRZELA OGNIEM
pompa przestała przyspieszać kąt wtrysku. wymień zaworek ciśnienia wewnętrznego w pompie i powinno pomóc ewentualnie trzeba lekko podnieść ciśnienie
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Re: STRZELA OGNIEM
cisnienie czego?arwam pisze:pompa przestała przyspieszać kąt wtrysku. wymień zaworek ciśnienia wewnętrznego w pompie i powinno pomóc ewentualnie trzeba lekko podnieść ciśnienie

- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
tomogolf2, czyli pompa wsstępna nie wytwarza ciśnienia wewnątrz pompy.
ja juz kiedyś raz miałem taki przypadek i przez to nie potrzebnie rozbierałem silnik
ja juz kiedyś raz miałem taki przypadek i przez to nie potrzebnie rozbierałem silnik
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
hmm... czyli co trzeba teraz zrobic? druga pompe? a moze byc wina tego mechanizmu przyspieszacza? bo przynajmiej raz na miesiac musze ten oring wymieniac poniewaz ciagle saczy sie ropa 

STRZELA OGNIEM
To jest do zrobienia.
A uszczelki na zaworkach dawałeś nowe boscha?wymienilem zaworki, 3 rozne wstawilem i na kazdym byly te same objawy...
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
w tym ostanim wymienilem ale nie na boscha, takie zwylke...t0mal pisze:A uszczelki na zaworkach dawałeś nowe boscha?
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
" onclick="window.open(this.href);return false; tu zamiescilem filmik wystarczy sie wsluchac
STRZELA OGNIEM
To jest wina dolnej uszczelki na zaworze regulacji ciśnienia wewnętrznego w pompie. Zwykłe o-ringi się nie nadają bo są zbyt miękkie. Nie powinieneś tak jeździć bo to jest szkodliwe dla turbosprężarki.
Swoją drogą jest to pewien sposób na wykonanie systemu anti-lag w dieslu.
Swoją drogą jest to pewien sposób na wykonanie systemu anti-lag w dieslu.
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
cos wiecej moze powiesz?t0mal pisze:systemu anti-lag w dieslu.

niestety musze...t0mal pisze:Nie powinieneś tak jeździć
STRZELA OGNIEM
Zauważ, że jak zaczyna strzelać to rośnie ciśnienie doładowania, można by zamiast przyspieszacza zasadzić z tyłu pompy zawór z aaz i używać tego do szybkich startów, jak w rajdówkach.
Ale to tylko teoria :>
Ale to tylko teoria :>
STRZELA OGNIEM
1 467 010 425 - to nr zestawu z uszczelką śruby dawki, dźwigni regulatora obrotów, pokrywy i ośki gazu. pytaj w sklepach w okolicy, jak sprowadzają części z intercars to ci to ściągną, koszt ok 15zł
1 467 010 520 - w tym zestawie napewno jest ta uszczelka, bo mam taki założony u siebie, cena to około 60zł i jak to kupisz to przydałoby się zrobić pompę od zera, bo są tam wszystkie uszczelki, podkładki miedziane, gumki do napędu regulatora, brakuje tylko tulejek na wałek i na oś gazu.
A i przy okazji, na przyspieszacz też idzie specjalna uszczelka - jest twarda i wchodzi baardzo ciasno. Możesz też całkiem wywalić przyspieszacz i wstawić płaski dekiel oraz automat z aaz (ale nie koniecznie, ja całą zimę przejeździłem bez przyspieszacza, przy dużej pompie jest niepotrzebny)
1 467 010 520 - w tym zestawie napewno jest ta uszczelka, bo mam taki założony u siebie, cena to około 60zł i jak to kupisz to przydałoby się zrobić pompę od zera, bo są tam wszystkie uszczelki, podkładki miedziane, gumki do napędu regulatora, brakuje tylko tulejek na wałek i na oś gazu.
A i przy okazji, na przyspieszacz też idzie specjalna uszczelka - jest twarda i wchodzi baardzo ciasno. Możesz też całkiem wywalić przyspieszacz i wstawić płaski dekiel oraz automat z aaz (ale nie koniecznie, ja całą zimę przejeździłem bez przyspieszacza, przy dużej pompie jest niepotrzebny)
Ostatnio zmieniony pn sie 02, 2010 17:21 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
hmm pomyslet0mal pisze:zasadzić z tyłu pompy zawór z aaz
calej pompy nie musze uszczelniac wystarczy mi ten mniejszy zestaw.a mechanizm przyspieszacza wczoraj wyrzucilem i załozylem zaslepke, mysllalem ze cos pomoze ale niestety.... przy okazji nakrecilem filmik...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości