STRZELA OGNIEM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » czw lip 29, 2010 22:48

Słuchajcie, do jakiegos czasu bylo wszystko wporzo... potem silnik przy wyzszych obrotach zaczął delikatnie przerywac ale to juz w momencie dzialania adv timing...(pozwyzej 5000) potem timing przestal dzialac i powyzej 5000obr nie bylo sensu krecic bo strzelał przerywał a czaasem nawet ogien sie pojawial,i teraz tez tak jest, rozpedzam sie do 5tys zmiania biegu strzał z rury i tak w kolko. na postoju jak trzymam gaz tak na 4000 nic sie nie dzieje, powyzej zaczyna lekko strzelaac a przy wcisnieciu pedału na max strzela przerywa wali ogniem. co sie posypało? co trzeba wymienic? (sprawdzałem pompe czy jakies elementy nie zostały uszkodzone i w srodku i na zewnatrz ale nic niepokojacego nie zauwazylem)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Re: STRZELA OGNIEM

Post autor: arwam » pt lip 30, 2010 00:03

pompa przestała przyspieszać kąt wtrysku. wymień zaworek ciśnienia wewnętrznego w pompie i powinno pomóc ewentualnie trzeba lekko podnieść ciśnienie



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Re: STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » pt lip 30, 2010 10:06

arwam pisze:pompa przestała przyspieszać kąt wtrysku. wymień zaworek ciśnienia wewnętrznego w pompie i powinno pomóc ewentualnie trzeba lekko podnieść ciśnienie
cisnienie czego? :chytry:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » pt lip 30, 2010 12:32

wymienilem zaworki, 3 rozne wstawilem i na kazdym byly te same objawy....


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

STRZELA OGNIEM

Post autor: arwam » pt lip 30, 2010 15:53

tomogolf2, czyli pompa wsstępna nie wytwarza ciśnienia wewnątrz pompy.
ja juz kiedyś raz miałem taki przypadek i przez to nie potrzebnie rozbierałem silnik



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » pt lip 30, 2010 16:01

hmm... czyli co trzeba teraz zrobic? druga pompe? a moze byc wina tego mechanizmu przyspieszacza? bo przynajmiej raz na miesiac musze ten oring wymieniac poniewaz ciagle saczy sie ropa :crazy:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: t0mal » pt lip 30, 2010 18:08

To jest do zrobienia.
wymienilem zaworki, 3 rozne wstawilem i na kazdym byly te same objawy...
A uszczelki na zaworkach dawałeś nowe boscha?



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » pt lip 30, 2010 23:56

t0mal pisze:A uszczelki na zaworkach dawałeś nowe boscha?
w tym ostanim wymienilem ale nie na boscha, takie zwylke...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » ndz sie 01, 2010 00:56

" onclick="window.open(this.href);return false; tu zamiescilem filmik wystarczy sie wsluchac


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: t0mal » ndz sie 01, 2010 01:42

To jest wina dolnej uszczelki na zaworze regulacji ciśnienia wewnętrznego w pompie. Zwykłe o-ringi się nie nadają bo są zbyt miękkie. Nie powinieneś tak jeździć bo to jest szkodliwe dla turbosprężarki.

Swoją drogą jest to pewien sposób na wykonanie systemu anti-lag w dieslu.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » ndz sie 01, 2010 02:49

t0mal pisze:systemu anti-lag w dieslu.
cos wiecej moze powiesz? :D
t0mal pisze:Nie powinieneś tak jeździć
niestety musze...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: t0mal » ndz sie 01, 2010 09:56

Zauważ, że jak zaczyna strzelać to rośnie ciśnienie doładowania, można by zamiast przyspieszacza zasadzić z tyłu pompy zawór z aaz i używać tego do szybkich startów, jak w rajdówkach.

Ale to tylko teoria :>



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: t0mal » ndz sie 01, 2010 10:03

1 467 010 425 - to nr zestawu z uszczelką śruby dawki, dźwigni regulatora obrotów, pokrywy i ośki gazu. pytaj w sklepach w okolicy, jak sprowadzają części z intercars to ci to ściągną, koszt ok 15zł

1 467 010 520 - w tym zestawie napewno jest ta uszczelka, bo mam taki założony u siebie, cena to około 60zł i jak to kupisz to przydałoby się zrobić pompę od zera, bo są tam wszystkie uszczelki, podkładki miedziane, gumki do napędu regulatora, brakuje tylko tulejek na wałek i na oś gazu.

A i przy okazji, na przyspieszacz też idzie specjalna uszczelka - jest twarda i wchodzi baardzo ciasno. Możesz też całkiem wywalić przyspieszacz i wstawić płaski dekiel oraz automat z aaz (ale nie koniecznie, ja całą zimę przejeździłem bez przyspieszacza, przy dużej pompie jest niepotrzebny)
Ostatnio zmieniony pn sie 02, 2010 17:21 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » ndz sie 01, 2010 10:47

t0mal pisze:zasadzić z tyłu pompy zawór z aaz
hmm pomysle
calej pompy nie musze uszczelniac wystarczy mi ten mniejszy zestaw.a mechanizm przyspieszacza wczoraj wyrzucilem i załozylem zaslepke, mysllalem ze cos pomoze ale niestety.... przy okazji nakrecilem filmik...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości