AAZ Problem z Immo??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AAZ Problem z Immo??
Golf 1.9 TD '96
Sprawa wyglada tak od dłuższego czasu miałem problem z odpalaniem jak sinik był gorący w upały stałem nawet po 50 min żęby odpalić, myślałem że może jest źle ustawione początek tłoczenia paliwa albo trzeba przyśpieszyć kąt wtrysku. Mechanik ostatnio przyśpieszył mi wtrysk ale to nic nie dało. Dzisiaj wybierałem sie do pracy i lipa auto stało od wczoraj i nie odpalił. Z sąsiadem zaczeliśmy sprawdzać czy świece grzeją grzały więc poodkręcaliśmy przwody paliwowe z wtrysków i się okazało że paliwo nie idzie. Brat mi wcześiej mówił że możliwe że immo szaleje i moje pytanie brzmi jak sprawdzić ten elektrozawór z immo czy jest sprawny?? wrzucam fotki mojej pompy
Sprawa wyglada tak od dłuższego czasu miałem problem z odpalaniem jak sinik był gorący w upały stałem nawet po 50 min żęby odpalić, myślałem że może jest źle ustawione początek tłoczenia paliwa albo trzeba przyśpieszyć kąt wtrysku. Mechanik ostatnio przyśpieszył mi wtrysk ale to nic nie dało. Dzisiaj wybierałem sie do pracy i lipa auto stało od wczoraj i nie odpalił. Z sąsiadem zaczeliśmy sprawdzać czy świece grzeją grzały więc poodkręcaliśmy przwody paliwowe z wtrysków i się okazało że paliwo nie idzie. Brat mi wcześiej mówił że możliwe że immo szaleje i moje pytanie brzmi jak sprawdzić ten elektrozawór z immo czy jest sprawny?? wrzucam fotki mojej pompy
Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 23:35 przez BediGL, łącznie zmieniany 1 raz.
nie ma immo?? to czemu dorobionym kluczykiem nie dało nigdy sie go odpalić??
nie jestem mechanikiem i właśnie nie wiem gdzie ten elektro zawór jest. do pompy wchodzi kilka przewodów jedna złączka wchodzi do takiej czarnej obudowy inny przewód gdzieś pod spód pompy i dwa kabelki na środku z prawej strony pompy
nie jestem mechanikiem i właśnie nie wiem gdzie ten elektro zawór jest. do pompy wchodzi kilka przewodów jedna złączka wchodzi do takiej czarnej obudowy inny przewód gdzieś pod spód pompy i dwa kabelki na środku z prawej strony pompy
Miga kontrolka od świec? Ta czarna puszka to zabezpieczenie, na wypadek jakby ktoś chciał zawór podpiąć na krótko pod plus.
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 08:40 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak świece grzeją, czyli ten elektrozawór jest w tej czarnej puszce??
Okej podłączyłem Vag'a na pompie wyskoczył jeden błąd kanał 41
01170 - Fuel Injection Duration Sensor (G175)
03-10 - No Signal - Intermittent
i na immo też jeden kanał 25
00546 - Data wiring faulty
27-00 - Implausible Signal
jakieś podpowiedzi??
[ Dodano: 27 Lip 2010 11:27 ]
Okey na tej kostce na jednym kablu jest stale 12V a na drugim 12V pokazuje się po przekręceniu stacyjki troszke sie pobawiłem miernikiem i wychodzi ze przy tej dużej ogrągłej kostce kabelek moż być naderwany. Czy można na krótko podpiąć 12V pod oba kable bez obawy że coś się stanie??
Okej podłączyłem Vag'a na pompie wyskoczył jeden błąd kanał 41
01170 - Fuel Injection Duration Sensor (G175)
03-10 - No Signal - Intermittent
i na immo też jeden kanał 25
00546 - Data wiring faulty
27-00 - Implausible Signal
jakieś podpowiedzi??
[ Dodano: 27 Lip 2010 11:27 ]
Okey na tej kostce na jednym kablu jest stale 12V a na drugim 12V pokazuje się po przekręceniu stacyjki troszke sie pobawiłem miernikiem i wychodzi ze przy tej dużej ogrągłej kostce kabelek moż być naderwany. Czy można na krótko podpiąć 12V pod oba kable bez obawy że coś się stanie??
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 10:22 przez BediGL, łącznie zmieniany 1 raz.
Miganie kontrolki oznacza błędy, grzanie świec nie ma nic do tego, jeśli nie pali tylko na ciepłym.
Istnieje pewne ryzyko, że upali się zawór, najlepiej napraw wiązkę - kable często się przecierają, sprawdź także bezpiecznik pompy wtryskowej (tak na wszelki wypadek).
[ Dodano: 27 Lip 2010 17:36 ]
Istnieje pewne ryzyko, że upali się zawór, najlepiej napraw wiązkę - kable często się przecierają, sprawdź także bezpiecznik pompy wtryskowej (tak na wszelki wypadek).
[ Dodano: 27 Lip 2010 17:36 ]
Czujnik początku wtrysku - uszkodzony kabel albo czujnik, nie miałeś wrażenia, że silnik twardo pracuje?BediGL pisze:01170 - Fuel Injection Duration Sensor (G175)
Re:
Co do 01170 - Fuel Injection Duration Sensor zostało wyjaśnione mechanik wykrecił jak wstawiał zegar do ustawienia kąta wtrysku. Pracuje mi teraz bardziej twardo bo mam przyśpieszony kątmusze zmienić spowrotem, przestawił mi go bo myślałem ze to jest wina tego ze nie zapala na ciepłym.t0mal pisze:Miganie kontrolki oznacza błędy, grzanie świec nie ma nic do tego, jeśli nie pali tylko na ciepłym.
Istnieje pewne ryzyko, że upali się zawór, najlepiej napraw wiązkę - kable często się przecierają, sprawdź także bezpiecznik pompy wtryskowej (tak na wszelki wypadek).
[ Dodano: 27 Lip 2010 17:36 ]Czujnik początku wtrysku - uszkodzony kabel albo czujnik, nie miałeś wrażenia, że silnik twardo pracuje?BediGL pisze:01170 - Fuel Injection Duration Sensor (G175)
A wracając do problemu to autko odpaliło dzisiaj. Do tej pory nie wiem co go "bolało", przeczyściłem styki w kostkach i sprawdziłem kabelki przy stacyjce.
Ale pozostał problem odpalenia jak jest goący
w połowie sierpnia autko i tak oddam do pompiarza myśle o warsztacie w Bełku z Gliwic nie mam daleko. może macie jakieś pomysły co może być nie tak ?
AAZ Problem z Immo??
Kompresje mialem sprawdzaną i była dobra więc nie pozostaje mi nic innego jak jechac do pompiarza sprawdzić pompe. Jakim momentem dokręca sie wtryski??
AAZ Problem z Immo??
Wracając do tego elektozaworu ma może ktoś schemat jak to jest podłączone?? bo dalej nie wiem czy moge bezpośrednio na wtyczke tego zaworu podać 12V
AAZ Problem z Immo??
Jutro poszukam schematu, ale trudno posądzać kogoś o popełnienie tak żałosnego zabezpieczenia antykradzieżowego, które obchodzi się jednym kablem.czy moge bezpośrednio na wtyczke tego zaworu podać 12V
AAZ Problem z Immo??
I dzisiaj znowu nie odpalił, napiecia do zaworu dochodzą więc myśle ze to bedzie zawór sam w sobie. chyba nie doczeka to do połowy sierpnia wcześniej rozwale tą czarną puszke . Ktoś może ma namiary gdzie w razie czego można taki zaworek kupić, tylko błagam nie odsyłajcie mnie do ASO ( w VW Zabrze ten zaworek kosztuje 550zł ).
AAZ Problem z Immo??
miałem to samo u siebie , też nie odpalał-jak złapał temperaturę, oczywiście puszka od immo też przy pompie była,po długich poszukiwaniach... powód - elektrozawór się zacinał, wykręciłem, przemyłem i do dzisiaj działa jak powinien, najgorzej z tą puszką od immo jest, żeby do elektrozaworu się dostać trzeba ją ściągnąć, ja próbowałem rozwiercić, i nawet się udało - niestety uszkodziłem płytkę w środku tej puszki, (jak wszystko działa to po przekręceniu kluczyka powinieneś usłyszeć podwójne cykniecie elektrozaworu, jak nie mogłem odpalić to słyszałem pojedyncze)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 140 gości