AAZ Problem z Immo??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

AAZ Problem z Immo??

Post autor: BediGL » pn lip 26, 2010 23:33

Golf 1.9 TD '96
Sprawa wyglada tak od dłuższego czasu miałem problem z odpalaniem jak sinik był gorący w upały stałem nawet po 50 min żęby odpalić, myślałem że może jest źle ustawione początek tłoczenia paliwa albo trzeba przyśpieszyć kąt wtrysku. Mechanik ostatnio przyśpieszył mi wtrysk ale to nic nie dało. Dzisiaj wybierałem sie do pracy i lipa auto stało od wczoraj i nie odpalił. Z sąsiadem zaczeliśmy sprawdzać czy świece grzeją grzały więc poodkręcaliśmy przwody paliwowe z wtrysków i się okazało że paliwo nie idzie. Brat mi wcześiej mówił że możliwe że immo szaleje i moje pytanie brzmi jak sprawdzić ten elektrozawór z immo czy jest sprawny?? wrzucam fotki mojej pompy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 23:35 przez BediGL, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » wt lip 27, 2010 06:54

kolego w tym silniku nie ma immo pewnie chodzi ci o elektrozawór w pompie wtryskowej czy słychać cykanie w nim jak przekręcasz zapłon ? sprawdz też czy dochodzi do niego prąd


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

Post autor: BediGL » wt lip 27, 2010 08:22

nie ma immo?? to czemu dorobionym kluczykiem nie dało nigdy sie go odpalić??
nie jestem mechanikiem i właśnie nie wiem gdzie ten elektro zawór jest. do pompy wchodzi kilka przewodów jedna złączka wchodzi do takiej czarnej obudowy inny przewód gdzieś pod spód pompy i dwa kabelki na środku z prawej strony pompy



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lip 27, 2010 08:39

Miga kontrolka od świec? Ta czarna puszka to zabezpieczenie, na wypadek jakby ktoś chciał zawór podpiąć na krótko pod plus.
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 08:40 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

Post autor: BediGL » wt lip 27, 2010 08:44

Tak świece grzeją, czyli ten elektrozawór jest w tej czarnej puszce??

Okej podłączyłem Vag'a na pompie wyskoczył jeden błąd kanał 41
01170 - Fuel Injection Duration Sensor (G175)
03-10 - No Signal - Intermittent
i na immo też jeden kanał 25
00546 - Data wiring faulty
27-00 - Implausible Signal
jakieś podpowiedzi??

[ Dodano: 27 Lip 2010 11:27 ]
Okey na tej kostce na jednym kablu jest stale 12V a na drugim 12V pokazuje się po przekręceniu stacyjki troszke sie pobawiłem miernikiem i wychodzi ze przy tej dużej ogrągłej kostce kabelek moż być naderwany. Czy można na krótko podpiąć 12V pod oba kable bez obawy że coś się stanie??
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 10:22 przez BediGL, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lip 27, 2010 17:33

Miganie kontrolki oznacza błędy, grzanie świec nie ma nic do tego, jeśli nie pali tylko na ciepłym.

Istnieje pewne ryzyko, że upali się zawór, najlepiej napraw wiązkę - kable często się przecierają, sprawdź także bezpiecznik pompy wtryskowej (tak na wszelki wypadek).

[ Dodano: 27 Lip 2010 17:36 ]
BediGL pisze:01170 - Fuel Injection Duration Sensor (G175)
Czujnik początku wtrysku - uszkodzony kabel albo czujnik, nie miałeś wrażenia, że silnik twardo pracuje?



BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

Re:

Post autor: BediGL » pt lip 30, 2010 03:35

t0mal pisze:Miganie kontrolki oznacza błędy, grzanie świec nie ma nic do tego, jeśli nie pali tylko na ciepłym.

Istnieje pewne ryzyko, że upali się zawór, najlepiej napraw wiązkę - kable często się przecierają, sprawdź także bezpiecznik pompy wtryskowej (tak na wszelki wypadek).

[ Dodano: 27 Lip 2010 17:36 ]
BediGL pisze:01170 - Fuel Injection Duration Sensor (G175)
Czujnik początku wtrysku - uszkodzony kabel albo czujnik, nie miałeś wrażenia, że silnik twardo pracuje?
Co do 01170 - Fuel Injection Duration Sensor zostało wyjaśnione mechanik wykrecił jak wstawiał zegar do ustawienia kąta wtrysku. Pracuje mi teraz bardziej twardo bo mam przyśpieszony kątmusze zmienić spowrotem, przestawił mi go bo myślałem ze to jest wina tego ze nie zapala na ciepłym.
A wracając do problemu to autko odpaliło dzisiaj. Do tej pory nie wiem co go "bolało", przeczyściłem styki w kostkach i sprawdziłem kabelki przy stacyjce.

Ale pozostał problem odpalenia jak jest goący :?
w połowie sierpnia autko i tak oddam do pompiarza myśle o warsztacie w Bełku z Gliwic nie mam daleko. może macie jakieś pomysły co może być nie tak ? :(



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: AAZ Problem z Immo??

Post autor: t0mal » pt lip 30, 2010 09:06

Niska kompresja, albo zużyta pompa.



BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

AAZ Problem z Immo??

Post autor: BediGL » pt lip 30, 2010 11:47

Kompresje mialem sprawdzaną i była dobra więc nie pozostaje mi nic innego jak jechac do pompiarza sprawdzić pompe. Jakim momentem dokręca sie wtryski??



BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

AAZ Problem z Immo??

Post autor: BediGL » wt sie 03, 2010 20:34

Wracając do tego elektozaworu ma może ktoś schemat jak to jest podłączone?? bo dalej nie wiem czy moge bezpośrednio na wtyczke tego zaworu podać 12V



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

AAZ Problem z Immo??

Post autor: t0mal » wt sie 03, 2010 22:24

czy moge bezpośrednio na wtyczke tego zaworu podać 12V
Jutro poszukam schematu, ale trudno posądzać kogoś o popełnienie tak żałosnego zabezpieczenia antykradzieżowego, które obchodzi się jednym kablem.



BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

AAZ Problem z Immo??

Post autor: BediGL » śr sie 04, 2010 18:30

I dzisiaj znowu nie odpalił, napiecia do zaworu dochodzą więc myśle ze to bedzie zawór sam w sobie. chyba nie doczeka to do połowy sierpnia wcześniej rozwale tą czarną puszke :grrr: . Ktoś może ma namiary gdzie w razie czego można taki zaworek kupić, tylko błagam nie odsyłajcie mnie do ASO ( w VW Zabrze ten zaworek kosztuje 550zł :shock: ).



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

AAZ Problem z Immo??

Post autor: karol8114 » śr sie 04, 2010 20:43

Wtryski dokręca się momentem 70 NM



roro84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw sty 11, 2007 13:27
Lokalizacja: Kiełczy

AAZ Problem z Immo??

Post autor: roro84 » śr sie 04, 2010 22:22

miałem to samo u siebie , też nie odpalał-jak złapał temperaturę, oczywiście puszka od immo też przy pompie była,po długich poszukiwaniach... powód - elektrozawór się zacinał, wykręciłem, przemyłem i do dzisiaj działa jak powinien, najgorzej z tą puszką od immo jest, żeby do elektrozaworu się dostać trzeba ją ściągnąć, ja próbowałem rozwiercić, i nawet się udało - niestety uszkodziłem płytkę w środku tej puszki, (jak wszystko działa to po przekręceniu kluczyka powinieneś usłyszeć podwójne cykniecie elektrozaworu, jak nie mogłem odpalić to słyszałem pojedyncze)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 201 gości