Strona 1 z 1
koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów
: ndz lip 25, 2010 13:29
autor: Fahoo
koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF
ile ma zebów ? czy tyle samo co w TDI asv agr alh afn 1z????
bo widze ze ma regulacje na fasolkach tak jak asv agr alh i jest odchudzone w stosunku do ori w asv agr alh
podejdzie na pompe?
widziałem ze
awram cos kombinował swego czasu

: pn lip 26, 2010 12:21
autor: Michał_1977
Niestety w ALH jest koło inne,masywniejsze i ma inne odsadzenie.
Rysunek z ETKI tego nie oddaje,ale tak jest,bo widziałem.Si0stra śmiga Golem z ALH...

: pn lip 26, 2010 16:41
autor: Fahoo
Michaś_1977, ja wiem jakie jest w alh asv-tal jak piszesz masywniejsze
przerabiam u siebie pompe na taka z asv i mam masywne koło na fasolkach
ale chciałbum wsadzic odelżone takie jak AEF
AWRAM specu od pomp gdzie jestes?? widziałem u ciebie takie kółko
: pn lip 26, 2010 18:30
autor: wesol
W zasadzi ema glofa AHF i polo AEF ale musialbym sprawdzic ile ma zebow na jednym i na drugim, sernice osadzenia to raczje ciezko bediz emi porownac bo trzeba by bylo demontowac kolo. Nie wiem czo ma dac taka podmiana kola. Zreszta wtedy musialbys dac wezszy pasek bo kolo jest na nieco wezszy pasek w tym AEF. Wiem ze paski AEF oraz AFN sa takie same tylko ten od AFNa jest szerszy.
: pn lip 26, 2010 22:55
autor: Fahoo
wesol, ciekawe o ile wezszy
koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów
: sob sty 01, 2011 19:28
autor: wesol
sorry ze nie odpisalem wczesniej. Roznice w szerokosci paskow to 2 mm. Tak sie zastanawialem z zastosowaniem paska od AFNa do AEF bo co dziwne ten szerszy jest tanszy przy zakupie no i jak mi sie wydaje zapewne afn ma mocniejszy.
koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów
: sob sty 01, 2011 19:48
autor: Fahoo
wesol, arwam kiedys tam cos wymyslał z paskami tanszymi zamiennikami z td bodajże
koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów
: wt sty 04, 2011 00:54
autor: arwam
Fahoo, pokaż silnik to Ci powiemy.
generalnie wszystkie koła pasowe rozrządu są takie same jeśli chodzi o uzębienie w silnikach gdzie pompa wody NIE JEST NAPĘDZANA od rozrządu.
ja mam od felicji z silnikiem 1.9D.
jeśli chodzi Ci o to że jest bardziej odchudzone to myślę że szkoda Twojego zachodu bo różnica zapewne jest ale dla zwykłego śmiertelnika nieodczuwalna.
za to sama czynność regulacji kąta wtrysku to czysta przyjemność pod warunkiem że posiadamy klucz o dość długim trzonku żeby móc precyzyjnie przestawiać o dziesiąte częsci mm a nie o całe mm
jak chcesz to mogę się zamienić z tobą jeśli masz koło pasowe od AAZ'a ale niedzielone będę wtedy mógł 12mm założyć.
jak chcesz to mam jeszcze piastkę pod koło z pompy AHH i jak się nie mylę to powinno pasować do niej. jak nie zapomnę to jutro sprzewdzę
koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów
: wt sty 04, 2011 00:56
autor: arwam
zresztą masywniejsze koło na pompie zapewnia mniejsze drgania na pasku powodowane obciążeniem pompy wtryskowej
koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów
: wt sty 04, 2011 00:56
autor: arwam
możesz zdradzić cel tej kombinacji?
koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów
: wt sty 04, 2011 12:56
autor: Fahoo
arwam, temat zmiany koła wypłyną podczas montazu pomp wtryskowych z nowszych tdi :agr,alh,asv do starszych tdi 1z,ahu,afn.
Na jednym z forów w usa polecano toczenie ori koła z pomp w autach agr,alh,asv...chciałem stworzyc jakąś alternatywe dla osób ni emających dostępu do tokarek lub zakladów.Ponad to przewaznie takie pompy z agr,alh,asv sprzedawane sa bez tych kół nie wiedzieć czemu

koło zębate pompy wtryskowej polo 1.9 D AEF ile zebów
: wt sty 04, 2011 13:14
autor: arwam
jak możesz to zmierz odległość od czoła mocowań pompy wtryskowej do czoła kołnierza piastki na który nakładamy kółko